Telefónica edita la publicació
La revista TELOS dedica el seu número 88 a la "cultura digital"
13/10/2011
23:30
La revista TELOS. Quaderns de Comunicació i Innovació dedica el seu últim número "a la cultura digital", en el qual s'analitza com els suports i xarxes digitals estan transformant la cultura en tots els seus paràmetres. Des de la creació, edició i distribució fins a les demandes i usos socials
D'una banda, les activitats de la cultura clàssica (arts plàstiques i escèniques) es transformen en autèntiques indústries culturals, en substituir l'original únic per la distribució massiva de còpies múltiples immaterials. D'altra banda, les indústries culturals (disc, cinema, llibre…) es transformen profundament en les seves estructures, en els seus models de negoci i en la relació entre creadors i usuaris, dotats de nous camps d'autonomia i participació.
L'objectiu d'aquest número és realitzar un balanç de les investigacions sobre els processos més recents de la digitalització de la cultura moderna, especialment els que es desenvolupen en conjunció amb Internet i els que es modifiquen a través de les xarxes socials.