Dijous, 20 de octubre de 2011 | 11:17
Vostè es troba a: Inici > Comunicació >

La revista TELOS dedica el seu número 88 a la "cultura digital"

Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
Telefónica edita la publicació
La revista TELOS dedica el seu número 88 a la "cultura digital"
13/10/2011 23:30
Revista Telos
La revista TELOS. Quaderns de Comunicació i Innovació dedica el seu últim número "a la cultura digital", en el qual s'analitza com els suports i xarxes digitals estan transformant la cultura en tots els seus paràmetres. Des de la creació, edició i distribució fins a les demandes i usos socials
D'una banda, les activitats de la cultura clàssica (arts plàstiques i escèniques) es transformen en autèntiques indústries culturals, en substituir l'original únic per la distribució massiva de còpies múltiples immaterials. D'altra banda, les indústries culturals (disc, cinema, llibre…) es transformen profundament en les seves estructures, en els seus models de negoci i en la relació entre creadors i usuaris, dotats de nous camps d'autonomia i participació.

L'objectiu d'aquest número és realitzar un balanç de les investigacions sobre els processos més recents de la digitalització de la cultura moderna, especialment els que es desenvolupen en conjunció amb Internet i els que es modifiquen a través de les xarxes socials.
Envia'ns el teu comentari
*
*

* Camps obligatoris
CatalunyaPress - Ronda Universitat 12, 7ª Planta -08007 Barcelona - Tlf (34) 93 301 05 12 - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1