L'entrevista a la mare del 'Cuco' ha donat una gran audiència a 'La Noria', però s'ha guanyat l'antipatia de molts internautes, que ja han aconseguit que el primer anunciant del programa retiri la seva publicitat.
La decisió de Campofrío ha estat anunciada a través del
blog d'un periodista espanyol, que va escriure un text crític amb els anunciants de 'La Noria'. En resposta al post, la marca alimentària respondre aquest dijous al publicista lamentant veure enmig de la polèmica i anunciant la seva decisió de deixar d'aparèixer en les pauses de 'La Noria'.
"Com marca, i a nivell individual com a persones treballadores de l'empresa Campofrío, ens solidaritzem sincerament amb el sentiment general i lamentem el dolor de la família de Marta del Castillo i tantes altres que hagin hagut de passar per experiències similars i sentim molt qualsevol molèstia o repercussió involuntària i indesitjada que s'hagi generat amb l'emissió de l'entrevista a la qual allaus per a aquestes. No només ens solidaritzem amb la seva petició sinó que també demanem disculpes (tot i que ignoràvem aquests continguts tan lamentables) i hem donat ordre URGENT a la nostra agència de mitjans de cancel · lar qualsevol espot a La Noria de manera indefinida", explica l'empresa en el comunicat.
En el seu comunicat, Campofrío explica que normalment, les empreses van a "una central de mitjans, la mateixa compra (normalment per paquet) X nombre de pautes publicitàries a les diferents cadenes televisives, i aquestes les col·loquen en els programes de la seva graella televisiva que consideren de major audiència o rating i en general en horari de prime-time", de manera que defensa que no se sol tenir coneixement de en quins programes apareixen els anuncis.
La decisió pot establir precedent i la campanya de boicot al programa que s'està donant en les xarxes socials pot provocar que altres dels anunciants segueixin el mateix camí. Ara com ara, la pàgina de Facebook de Campofrío s'ha omplert en poques hores de felicitacions per la decisió.