La companyia promet que "no hi haurà lletra petita"
Telefónica millora les seves tarifes i permet personalitzar-les
03/11/2011
14:02
Telefónica ha presentat aquest dijous les noves tarifes de contracte per als usuaris de mòbil com a part d'una estratègia comercial per al mercat espanyol que pretén reduir "com més millor" el nombre d'usuaris pre-pagament, segons ha explicat el president de Telefònica a Catalunya, Kim Faura.
El president de la companyia ha explicat que les noves tarifes són "comercialment molt agressives" i presenten novetats en el sector de la telefonia mòbil com la "llibertat" per a l'usuari -com a primer pas per eliminar els contractes de permanència en un futur-, el consum il·limitat de SMS en les tarifes planes i la reducció del 33% del consum mínim mensual, de nou a sis euros.
"No hi haurà lletra petita", ha promès Faura i ha recordat que a partir del 10 de novembre Telefónica oferirà als seus usuaris el nou ventall de preus de veu que, combinats amb l'oferta existent de dades, donarà lloc a un major ventall de possibilitats.
Tarifa personalitzada
El client de Telefónica podrà personalitzar la seva tarifa a través de la pàgina web de la companyia, de manera que, mentre es mantingui "la mateixa franja de consum, podrà anar provant diferents combinacions" entre les tarifes de dades i les de veu en funció de les seves necessitats, ha explicat Faura.
L'empresa -que ha dividit les noves tarifes a 'Parlar' i 'Parlar i Navegar'-- ha assegurat que mantindrà els preus, els descomptes i la gratuïtat dels missatges en les tarifes planes "sense límits temporals o promocionals".