Salvador Cot | Actualitzat el 27/11/2011 a les 00:59h

El tripartit, en un pot amb formol

En només un any, els tripartits han entrat en la col·lecció de deformitats polítiques que s'acumulen en la història recent d'aquest país, juntament amb l'operació reformista i Ciutadans pel Canvi. És més, després de la voluntat de José Montilla d'ocupar un escó de senador, el pot amb formol que conserva aquella creació política està a punt de ser traslladat a la col·lecció de mutacions aberrants que horroritzen nens i adults.

Durant tot aquest temps, ERC va perdre exactament 434.150 vots, una barbaritat que no va immutar els personatges més significats dels tripartits, que van mantenir l'estratègia de col·laboració amb el PSOE i el PSC passés el que passés, costés el que costés. Mentre van sumar van ocupar el poder, fos la institució que fos.

El cas és que encara hi ha un reducte minúscul i recalcitrant que es resisteix a entrar en el pot de formol i insisteix a presentar els últims resultats d'ERC com un fracàs. Són els nostàlgics -gairebé sempre beneficiaris personals- d'aquella mutació que ha deixat aquest país en la misèria econòmica i moral. O sigui que de la independència de criteri de Junqueras i la seva direcció depèn que ERC no continuï perdent el temps en lluitar contra la lògica.

COMENTARIS

+4
-4
TeleCarod/Montilla
Anònim, 27/11/2011 a les 21:29
T'equivoques Cot. El Tripartit està viu i ben viu. I tenen TV3/Carod/Montilla per fer tota la propaganda a favor seu.
+3
-4
ni CYU del PP ni Esquerra del PSOE
Anònim, 27/11/2011 a les 20:37
ni CYU del PP ni Esquerra del PSOE, aquesta intervenció espanyolista dels partits catalans és una operació molt clara de l'estratègia colonitzadora d'Espanya.
+8
-2
Ni Tripartit ni Conveniència i Corrupció
Anònim, 27/11/2011 a les 19:30
INDEPENDÈNCIA
+6
-14
el parcial del Cot
Anònim, 27/11/2011 a les 19:14
Aviam si el Sr Cot pot dissimular una mica la seva tirria envers ERC, seria d'agrair, encara que lo millor seria no llegir mai mes cap escrit seu, igual que ja faig amb altres de la seva corda convergent i molt amti-Erc
+8
-4
Ni Tripartit ni Conveniència i Corrupció
Anònim, 27/11/2011 a les 19:11
INDEPENDÈNCIA
+7
-9
de subvencionats..
un, 27/11/2011 a les 18:31
No ens fiquen amb TV3, i amb les escandaloses subvencions que rep?. Ni una paraula sobre la rebotada de la dona de ferro? (la Merkel, no. La Terribes). Un 13% menys de diner públic. Ni més ni menys que 40 milions d'euros. No fos que sortissim escaldats, nosaltres també. Oi, Cot?. O és que encara hi algún il-lús que es pensa que els únics que viuen de les subvencions públiques, son els jornalers andalusos del Per? com insinuà, abans de treure's la careta del 20 N, el calb botifler? i posar-se la disfressa de l'Eduard Manostijeras, ell i els seu cap, nomès dos dies després?
+11
-12
Puigcercós, Tardà, etc
Anònim, 27/11/2011 a les 16:27
haurien de ser expulsats d' ERC, sols així ens creuriem de veritat que les reformes i canvis són tals i no un mer maquillatge per enredar ingenus i fer que els de sempre hi continuin tallant el bacallà...
+13
-17
Quina passada , Sr COT
postfederalista, 27/11/2011 a les 14:04
"Aquella mutacio va Redeixar el pais en la misèria economica ".Au va! Deu ser la ressaca del Barça , oi? Quin simplisme interessat . Ells sí i d'altres que com CIU van afavorir amb normatives l'especulació del sòl.Van fer la gara-gara a la nostrada burgesia especuladora, agent directe de la bombolla del totxo. Sr Cot expliquim perque la burgesia basca no va crear bombolla.No tot ho explica el concert.Atenció amb el formol ! M'ha defraudat mooooolt.
+16
-12
Ja no se'n recorda ningú?
Eneko, 27/11/2011 a les 13:23
Sí, a mi també m'agrada el Junqueres i he votat el Bosch. Però l'únic argument de pes contra el tripartit és la pèrdua de vots. Que ja no se'n recorda ningú, que el Mas, abans de ser president, es va saltar l'autoritat del govern de la Generalitat per anar a pactar amb el ZP una retallada humiliant de l'Estat a canvi que l'investissin president la legislatura següent? I que damunt també el van estafar a ell? No recordo els últims anys una traïció i humiliació pitjors. El gruix del poble de Catalunya tampoc no ho deu recordar i per això vota massivament el Mas (dels col***).
+11
-11
Un cop mort el gos, què en farà CIU de la ràbia?
Anònim, 27/11/2011 a les 13:21
Fail tripartit = fail Cot.

O en altres paraules, quin sentit tindran en Cot i els seus robots fidels sense la seva raó de ser: el tripartit?

O en altrtes paraules, un cop mort el gos, què en farà CIU de la ràbia?
+9
-8
Ja no se'n recorda ningú?
Eneko, 27/11/2011 a les 13:13
Sí, a mi també m'agrada el Junqueres i he votat el Bosch. Però l'únic argument de pes contra el tripartit és la pèrdua de vots. Que ja no se'n recorda ningú, que el Mas, abans de ser president, es va saltar l'autoritat del govern de la Generalitat per anar a pactar amb el ZP una retallada humiliant de l'Estat a canvi que l'investissin president la legislatura següent? I que damunt també el van estafar a ell? No recordo els últims anys una traïció i humiliació pitjors. El gruix del poble de Catalunya tampoc no ho deu recordar i per això vota massivament el Mas (dels col***).
+10
-13
Cap Cot
Vadó, 27/11/2011 a les 12:22
El tema del dia és el tripartit?
Ni una paraula sobre TV3?
Com anava allò del plat de llenties?
+0
-2
CONTRADICCIONS
Anònim, 27/11/2011 a les 11:13
CONTRADICCIONS
Hi ha moltíssima gent que es diuen "ANTITAURINES" i a la primera ocasió VAN i VOTEN a FAVOR dels "MATAORS" ...ve a èsser com aquells que es diuen "INDEPENDENTISTES" i VOTA a favor de CASTELLA es com dir a......."LA MERDA EL CATALA I ELS CATALANS" si....ho antenc que em "BOMBIN" MADRID.....MADRID......MADRID,,,,,,,, (una LIMOSNITA POR EL AMOR DE DIOS......) El BARÇA NO ELS PODIA HUMIL-LIAR....
+17
-22
Sí, calia
Josep Brâut, 27/11/2011 a les 10:29
Després de 23 anys de pujolisme calia un canvi. Després de dècades d'espoli fiscal, i després de 8 anys d'aznarisme que ofegava l'economia catalana i castigava els més pobres, calien polítiques socials d'esquerres que evitessin (o retardessin) el que ara estem patint.
Després de dècades de curt-terminisme i de tallades de cinta precipitades, calia fer infraestructures de futur, com les dessaladores. Tenint el clima que tenim, tenint la hidrografia que tenim, l'Agència Catalana de l'Aigua no és un luxe, és una necessitat.
Després de dècades d'atacs etnicistes del nacionalisme espanyol, tant de dretes com d'esquerres, calia posar un xarnego que parla en català als seus fills. Un xarnego federalista capaç d'entendre's amb els independentistes.

I calia demostrar que el federalisme no té futur, si a l'altre costat no hi ha ningú amb qui federar-se.
Sí, calia:
http://descans.blogspot.com/2010/11/si-calia.html

+26
-7
Anna Simó
Anònim, 27/11/2011 a les 10:05
Una de les que es resisteix a entrar al pot de formol és l'Anna Simó.
+18
-4
De bofetades i altres
Serenor, 27/11/2011 a les 08:04
"Els poden donar les gràcies als judes que van rentar-se les màns, ells que les teníen ben brutes, per tornar-les a tenir "netes". I amb les màns netes ara van per terres llunyanes, altíus i plens d'ells mateixos, a recollir llaurers i aurís, com si l'armagedó no fós cosa seva i només les glòries s'atribuïssin." - Odalamorsa Imanolita Dinosaura

Els grans i únics beneficiats del Tripartit s.a, són els que promoure lleis, van governar, i no s'han desgastat. "ICV, els petits comparses que eren poderosos".

El PSC no tenía programa ni idees, més enllá de la poltrona i la foto. ERC-esquerra, el "partit independentista" brillava per la seva absència desde que els van posar ferms, dues vegades. A la segona van regalar la presidència a "dña Manolita" a canvi de res. Per tant els únic vencedors, i els únics que aportaven perfíl propi van ser ICV. Llefiscosos i dogmàtics però sempre coherents, fins al vomit, a la seva bíblia.
+18
-5
PSC, partit de quinquis-icetes
Anònim, 27/11/2011 a les 07:45
au, ets l'iceta-echaniz? per cert els 56 lladres del PSC-DIPUTACIÓ tornaran les plebendes o seran amnistiats pel corrupte i lladre Zapatero-Saez-BBVA? Com sempre el PSC, fent de quinquis espanyols, apa nen!!
+31
-10
Tri-gansters-tilla i olë!!!
Anònim, 27/11/2011 a les 07:35
El tripartit era un govern contra el partit guanyador; tenien en comú l'odi a Convergència i poca cosa més; pero segurament el que més els unia era el seu nivell infim, la seva irresponsabilitat màxima i unes galtes propies dels montilles, carods i vividors xulescos; Catalunya està ferida de mort gràcies a aquests galtes, que cal portar a la justicia per malversació i apropiació indeguda de milers i milers de nomines a amics, fulanes i coneguts, aixó si d'esquerrrrrrrrrrrrrrrrres!!!!

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: