La Marató crea una aplicació per difondre’s a través de Twitter
"Piula per La Marató": una proposta innovadora
02/12/2011
11:11
Cada dia es “perden” milers de caràcters en els tuits. La Marató ha creat una aplicació, “Piula per La Marató” que permet aprofitar aquests caràcters sobrers i convertir-los en un missatge per difondre i compartir els valors i continguts de La Marató 2011.
Cada cop que algú escrigui un tuit, els caràcters lliures es convertiran en una frase sobre La Marató de TV3. “Piula per La Marató” és una nova manera de sensibilitzar a tothom de la importància que té col·laborar amb la investigació de la regeneració i el trasplantament d’òrgans i teixits.
Per participar en aquesta acció de Twitter, que estarà en funcionament de l’1 al 20 de desembre, cal anar-la a trobar a
la web de La Marató de TV3. També s'hi pot accedir amb qualsevol mòbil amb connexió a internet a través del
portal mòbil de TV3 i properament estarà disponible a través de l'aplicació mòbil de La Marató per Android i iPhone.
La Marató de TV3 té una forta implicació amb les xarxes socials. A Facebook compta amb més de 115.000 seguidors, i al Twitter en té 6.700. No és casualitat. La xarxa és un mirall de com la societat catalana és capaç d’organitzar-se i implicar-se perquè un projecte solidari i consolidat com La Marató de TV3 arribi a les cotes d’èxit i popularitat que té.
La Marató de TV3 del 2010 va ser trending topic mundial durant unes hores i aquest any es proposa, amb la col•laboració i complicitat de tota la comunitat de Twitter, tornar-ho a ser.