La nova versió de Twitter, que la companyia està posant a la disposició dels usuaris gradualment des del dijous, té una aparença redissenyada que la companyia espera faciliti la tasca de trobar contingut interessant en el servei. També posseeix millors tecnològiques que augmentaran la velocitat del servei.
Twitter permet a les persones enviar missatges de 140 caràcters, anomenats "tuits", a través d'una xarxa de més de 100 milions d'usuaris. És una de les xarxes socials més populars d'Internet al costat de Facebook.
La companyia s'enfronta a la competència de Google Inc, que va presentar fa poc un servei amb funcions similars a les de Twitter.
La nova versió de Twitter té una pàgina de perfil modernitzada, en la qual una companyia pot destacar per exemple videos o fotos. Anteriorment, les pàgines de perfil mostraven una llista cronològica dels més recents missatges de la companyia.
Twitter està donant passos per construir un negoci rendible a partir del seu popular servei. La companyia va començar a mostrar publicitat en parts limitades del seu servei en el 2010, i s'espera que generi ingressos per publiqueu per 105.336 milions d'euros (140 milions de dòlars) aquest any, d'acord a la firma eMarketer.