COMENTARIS
+
1
-
0
Per a un anònimJordi Comas, 13/12/2011 a les 13:46
Sr (o Sra) "Anònim" si fa servir el meu nom per fer comentaris, almenys tingui la dignitat, o la decència de fer servir el seu, o almenys un d'inventat. (Clar que la culpa no és del tot seva ja que aquí et fan posar un "títol" obligatòriament i en canvi cap garantia d'indentitat, com es fa en altres llocs potser més prseriosos).
I aprofito perquè es fixi vostè en l'exemple que ens dóna el sr. Cot com a final de monopoli, que a França una empresa privada explota un tren que va de París a Venècia (també el poden posar des d'aquí quan vulguin si paguen el cànon corresponent a Adif). No veig enlloc que els francesos privatitzin o canviïn operadors de transport públic de proximitat.
Sobre el tema de la plantilla sobredimensionada a veure si algú publica el nombre de treballadors de Rodalies de Catalunya, i el de FGC , (i per exemple els de TV3 per comparar amb les altres dues empreses) i potser tindrem alguna sorpresa. I si de les 2 empreses ferroviàries algú en desglossa el personal operatiu del directiu, encara més.
I si volen més informació sobre quina empresa ferroviària catalana ha renovat la seva flota de cotxes (!) al sevei dels seus directius just abans de l'anunci de les darreres retallades que llegeixi "El Triangle". I això que els que van ser condemnats per malversació ja no hi treballen.
+
0
-
4
al portalAnònim, 12/12/2011 a les 21:01
al portal de ND hi ha un cagarro; a la redacción molts cagarros. Com s'explica això... esmorçen cagarros?
+
3
-
3
Per a Jordi Comas, 12/12/2011 a les 19:00Anònim, 12/12/2011 a les 19:18
Crec que has escrit el comentari sense ni llegir-te l'article.
+
3
-
3
desinformació com sempreJordi Comas, 12/12/2011 a les 19:00
Ignoro d'on treu vostè això de la plantilla sobredimensionada, i m'agradaria que ho demostrés amb alguna xifra. I constato que no està gaire informat sobre el tema, perquè encara que es traspassés tota la Renfe d'Espanya a Catalunya, les vies seguiran sent d'Adif, Renfe és un operador de transport precisament per això es pot canviar, perquè la infrastructura segueix sent de l'estat. Tampoc entenc això del monopoli, vagi a algun a estació, (no ho deu fer gaire sovint) i veurà passar trens de mercaderies on ni la locomotora, ni el maquinista, ni els vagons, ni la càrrega són de Renfe.
+
3
-
3
per al senyor Bobadasinnisfree, 12/12/2011 a les 16:44
Doncs si Catalunya és "el patio de Monipodio", què deu ser Espanya, on fins i tot la família reial està sota sospita de negocis fraudulents...
Canviï la medicació, senyors Bobadas, que la que pren ara li altera la percepció de la realitat.
+
9
-
1
Important informar-seRamon P, 12/12/2011 a les 11:33
Si no recordo malament, el conseller de torn va anunciar concurs per operar la xarxa de rodalies (bàsicament per les queixes a RENFE) i des del govern central li van dir que aquesta és la operadora que HA de tenir el servei, que hi ha alguna llei (Constitució?) que ho diu, i fins hi tot es va amenaçar de tornar el servei a l'Estat.
Hauríem de buscar-ho abans de criticar la "Gene" (que per una cosa que fa mig bé).
+
9
-
27
BobadasAnònim, 12/12/2011 a les 11:24
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Renfe es una empresa pública española que responde ante todos los españoles. No se lo mucho que CiU quería a Cataluña con su 3%, el Tripartito derrochando a manos llenas, los Millet, Estvill, Joel Joan, y organismos y corporaciones subvencionadas. Cataluña cueva de Monipodio.
+
17
-
1
presa de pelPitu, 12/12/2011 a les 11:10
Sí senyor; gran traspás de rodalies asonsseguit pel tripartit, con diu en Salvador Cot, una auténtica presa de pel
+
20
-
3
RENFE TERCERMUNDISTAAnònim, 12/12/2011 a les 10:30
Els trens de Bombai (India) són més puntuals que la RENFE!
Quin fàstic!
PP = polítics feixistes, corruptes i lladres+ RENFE = transports tercermundistes = República bananera!
Independència, ja!
+
9
-
1
rodalies taronjaaaamislilith, 12/12/2011 a les 10:13
L ' únic que ha fet la Gene ha estat pintar alguns vagons de color TARONJA! absurd.. no hi ha cap canvi, preus cada cop més elevats, trens petits en hores puntes (volem els trens de dos pisos!!), bruticia i mendicitat dins dels trens, inseguretat, mala freqüència de pas, cap canvi en horaris... RES DE RES
mireu el video DISCULPIN LES MOLESTIES al youtube, veureu la situació de la R2 SUD RODALIES (sant vicenç de calders fins BCN)
+
10
-
4
difícil?Carles Carles, 12/12/2011 a les 09:47
Doncs la Generalitat ha tingut temps per preparar les condicions per canviar d'operador. Si una cosa s'ha de fer es fa encara que costi. L'opció de la Gene en canvi és fer el ploramiques i pagar opinaires perquè ens mentalitzin que "no hi havia remei". Aneu a fer la mà, si seguirem tenint renfe ara sí que serà per culpa de la Generalitat i punt.
No si resultarà que és més difícil qüestionar la renfe que el sistema sanitari, educatiu, cultural i audiovisual del país junts.
+
6
-
23
vaja..Anònim, 12/12/2011 a les 09:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
sr. cot, a la que abandona el "puta espanya" el nivell dels seus articles baixa força.
+
16
-
3
una mesAnònim, 12/12/2011 a les 08:48
Presa de pel, ofcourse, pero venuda a bombo i plateret pel conseller-controlador de WCs d'aleshores, igual que l'estatut, igual que el finansament, igual que el traspas dels aeroports...una presa de pel darrera l'altra.
+
9
-
3
La solucioAnònim, 12/12/2011 a les 07:02
Cotxe oficial per tutti
+
25
-
4
Una broma de mal gustDessmond, 12/12/2011 a les 02:22
Són els grans negocis que en treiem de ser espanyols: una broma de mal gust.
www.diarigran.cat
+
6
-
28
AmargatAnònim, 12/12/2011 a les 00:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.