L’Objectiu del Terrassa FC: 1.000 aficionats

Qualsevol club de futbol existeix pels seus aficionats. A fi de comptes, ells són la raó de la seva existència. Els jugadors i la grada sempre riuen i ploren junts. Per això, des del Terrassa volen tornar a sentir aquesta relació amb la seva massa social. La primera meta, 1.000 espectadors a l’Olímpic.

Molts encara recordaran aquells dies en que, estant a Segona A, l’Olímpic s’omplia cada cap de setmana. Terrassa bullia d’emoció vermella, es recitava l’alineació de memòria i els rivals sabien que arribaven a un camp complicat: una autèntica olla a pressió.

Com era d’esperar, la caiguda a l’infern de Tercera ha fet que aquest ambient s’esvaís. Les xifres d’espectadors d’aquesta temporada es mouen entre els 500 i el 700, essent el rècord els 732 que van ser-hi a la batalla contra el Manlleu.

El perfil de l’assistent a l’Olímpic actual sol ser el d’una persona gran, aficionat de tota la vida a l’equip amb el seu abonament, normalment asseguts a tribuna. També hi ha nuclis de joves, que són els que estiren de la graderia per animar, però no són majoria. Com que el camp té cabuda per 10.500 espectadors, les imatges a les fotografies i vídeos dels partits solen mostrar un aspecte de l’estadi força pobre.

Davant aquesta situació, i tenint en compte que el club sempre ha estat a posicions d’ascens, des del club es té l’esperança que es pugui arribar, com a mínim, als 1.000 espectadors abans del final de la temporada. El número, més enllà de l’augment de població que suposaria als seients, tindria un efecte psicològic sobre els rivals. Superar les quatre xifres no és pas habitual a Tercera, a fi de comptes.

Per incentivar la visita a l’estadi per part dels indecisos el Terrassa podria portar a terme algun tipus d’iniciativa o campanya, però fins ara totes les proposicions simplement han estat idees llençades a l’aire. En qualsevol cas, la millor de les publicitats seria situar-se primer més d’hora que tard.

I tu, ja has provat a assistir a l’Olímpic? Què creus que podria fer el club per donar-se a conèixer i recaptar aquells que el van abandonar? Quines raons donaries per seguir als egarencs?

Foto: Àlex Izquierdo

Redacció @diariegar

8 Respostes a L’Objectiu del Terrassa FC: 1.000 aficionats

  1. L’entrada aquesta setmana a l’Olimpic ha sigut de més de 1850 persones. Crec que vaig escoltar alguna cosa així pels altaveus de l’Estadi aquest Diumenge…

  2. Hola yo soc de Terrassa y fa uns anys vaig anar a un club de directiu tecnic a un equip de 4 Divisió Anglesa be a ser una tercera nacional.

    Així allá les coses van funcionar
    A cada club dels barris de Terrassa,donar un carnet per als jugadors.
    Els nens tiren dels pares y arribar a l’olimpic y veure preus com per exemple 5€ la general y 10€ la tribuna llavors asistiria molta mes gent.
    Gent,els nens tiren dels pares y si els pares arriben y diuen bueno el nen entra gratuit tingui l’edat que tingui y yo pago 5€ esta bé vindrien mils y mils de persones,quedarian anem a veure aquesta tarda el futbol per 5€

    AQUESTES IDEAS D’EN JUAN PRUNES

  3. Convidar algun colegi el cap de setmana, aixi iguals hi han pares que pagarien entrada, hi hauria mes gent animant, i igual s´aconseguien socis nous. Fa 10 anys es va probar i va funcionar bastant be.

    • Aquesta és una de les idees que estan sobre la taula, Carles. Primer s’hauria de donar a conèixer el Terrassa entre els més petits, però. M’he fixat moltes vegades que a l’Olímpic, quan els pares van amb els fills, aquests últims ignoren el partit i juguen amb una altra cosa. Això és bastant trist…

  4. Biaxar els preus siusplau…
    Les entrades són massa cares per partits de Tercera…

    • Bé, de fet, en comparació amb la resta d’estadis el preu és raonable (el de preferent, 10 euros). Si vols estar a tribuna, la millor opció és fer-se soci. Pensa que el club necessita també els diners.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>