Crea un programa exclusiu per als seus clients majors de 65 anys
La Caixa aposta per la gent gran
30/12/2011
18:29
La Caixa ha creat un programa de productes i serveis financers i culturals destinat exclusivament a clients majors de 65 anys, amb l'objectiu d'oferir una millor atenció als 1,8 milions de clients que superen aquesta edat, ha informat l'entitat en un comunicat.
El programa, denominat 'Club Ara', es llançarà al gener i constarà de 50 solucions financeres, productes i serveis per cuidar la salut, propostes culturals, viatges i ofertes d'oci dissenyats específicament per a aquest segment de població.
Entre els avantatges financers destaca el sorteig que es realitzarà en el mes de maig d'una pensió de 800 euros al mes per a tota la vida.
A més dels avantatges financers, el programa compta amb serveis d'atenció a la salut, com un servei telefònic disponible les 24 hores durant tot l'any que atindrà consultes sobre temes mèdics, nutricionals i socials.
En l'àmbit de l'oci, el Club Ara posarà a la disposició dels seus clients viatgis a preus exclusius i importants descomptes en transports, allotjaments i parcs temàtics.
L'entitat lliurarà el carnet del 'Club Ara' de forma gratuïta a tots els clients majors de 65 anys, que podran consultar tota la informació en una pàgina web i participar en una xarxa social per relacionar-se i compartir continguts amb altres membres.
La Caixa compta actualment amb una quota de mercat del 13,7% en clients majors de 65 anys, i l'objectiu és aconseguir una quota del 20% en 2014.