Amb aquest acord, s'estreny l'aliança entre Viacom i Vocento, que ja té llogada una altra de les seves freqüències al conglomerat nord-americà en què s'emet MTV en obert. La presència de Vocento es potenciarà, a més, per la participació de Veralia com a proveïdor de continguts del nou canal.
D'aquesta manera també es completa l'oferta a la TDT de NET TV, la divisió audiovisual de Vocento. Amb el llançament del nou canal, les quatre freqüències de Net TV quedaran ocupades per Disney Channel, Intereconomía, MTV i el nou canal, del qual encara es desconeix el nom.
"Aquest acord consolida l'estratègia de televisió de nínxol de NET TV i elimina les pèrdues de la 10 ja que VIMN assegura a NET TV un model de negoci rendible. Si a un dels majors generadors del món no només de continguts, sinó d'entreteniment en tot el seu conjunt, se li suma la forta presència nacional i la força informativa de Vocento, la dimensió de l'acord és importantíssima", ha assenyalat el conseller delegat de Vocento, Luis Enríquez.
Per la seva banda, el vicepresident de Viacom International Mitjana Networks, Antonio Camp Da'llOrto, ha afirmat que "es tracta d'un acord de summa importància per VIMN". "El llançament d'aquest quart canal deixa patent l'enorme compromís del grup amb el mercat espanyol al mateix temps que serveix per consolidar la nostra presència dins del seu panorama audiovisual", ha subratllat.