El 99% dels clients ja tenen servei i han pogut tornar a la normalitat
Gas Natural Fenosa restableix el servei de gas a 4.418 clients de Poblenou
17/02/2012
10:08
Gas Natural Fenosa ha restablert ja el subministrament de gas a 4.418 usuaris, és dir, pràcticament la totalitat de clients afectats per la incidència al barri del Poblenou de Barcelona i l’equivalent al 99% dels afectats
Dels 82 clients que falten per recuperar el subministrament, a 25 llars s’està actuant en aquests moments, 12 usuaris estan absents i per tant els tècnics no poden entrar a la finca per tal de restablir el gas, i en el cas de 45 clients s’hi està treballant perquè tenen algun tipus de problemàtica a la instal·lació comunitària.
Actualment es manté un equip de treball en camp de 120 persones, entre tècnics i operaris, per tal de restablir totalment el servei i restituir el paviment del barri per poder tornar a la total normalitat.
Des de l’inici de la incidència s’han obert un total de 258 rases per poder accedir als tubs, treure l’aigua i fer els treballs pertinents.
Des del passat diumenge al migdia, quan es va habilitar el punt d’informació al Centre Cívic de Can Felipa (Pallars, 277 2a planta), la companyia ha atès un total de 1.419 persones.
El punt d'atenció als afectats ubicat al Centre Cívic de Can Felipa estarà obert els propers dies, inclòs el cap de setmana i fins que sigui necessari, amb horari de 9 a 21h, per tal de seguir atenent usuaris que han resultat afectats per la incidència i fent-se càrrec de les despeses vinculades a necessitats de menjar i calefacció.
A través del telèfon 900 750 750 que la companyia té, com sempre, a disposició de tots els usuaris les 24h al dia i 365 deis a l’any, s’atendrà qualsevol consulta tècnica relacionada amb aquesta incidència per part dels veïns afectats.