Mapa del web
Informació i activitat de la Facultat
- Inici
- Presentació
- Organització
- Reglament de la Facultat
- Organigrama
- Òrgans de govern
- Junta de Facultat
- Equip deganal
- Consell d'Estudis d'Informació i Documentació/Biblioteconomia i Documentació
- Consell d'Estudis de Documentació
- Comissió Paritària del Màster Interuniversitari
- Comissió Acadèmica
- Comissió de Biblioteca
- Comissió de Professorat
- Comissió de Doctorat
- Comissió de Qualitat
- Comissió de Recerca
- Comissió de Dinamització Lingüística
- Administració de centre
- Consell Assessor de la Facultat
- Sistema de qualitat
- Ensenyaments
- Grau d'Informació i Documentació
- Presentació
- Condicions d'accés
- Opció semipresencial
- Pla d'estudis 2008
- Pràcticum
- Treball de fi de grau
- Competències
- Preinscripció i admissió
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions
- Professorat
- Instruccions per a la matrícula per als alumnes de nou accés
- Matriculació
- Taules de reconeixement
- Diplomatura de Biblioteconomia i Documentació
- Llicenciatura de Documentació
- Màster de Gestió de Continguts Digitals
- Presentació
- Objectius de l'ensenyament
- Objectius i competències
- Perfil i requisits d’accés
- Condicions d'accés
- Pla d'estudis 2012
- Reconeixement de crèdits
- Pla d'estudis
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions
- Pla d'estudis 2006 (en extinció)
- Plans docents en extinció
- Preinscripció i admissió
- Matriculació
- Treball de fi d'estudis
- Màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura
- Màster Universitari de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials
- Doctorat d'Informació i Documentació
- Cursos de formació continuada
- Normatives acadèmiques
- Calendaris
- Grau d'Informació i Documentació
- Professorat
- Grau d'Informació i Documentació: opció semipresencial
- Pràcticum
- Treball de fi de grau
- Normatives acadèmiques
- Calendari acadèmic
- Guia acadèmica
- Instruccions matrícula nou accés: admesos preinscripció de juny (resta de preferències)
- Instruccions per als alumnes de nou accés al Grau curs 2011-2012 (Resta de preferències)
- Matriculació, curs 2011-2012
- Instruccions per als alumnes de nou accés al Grau curs 2011-2012
- Instruccions per als alumnes de nou accés al Grau curs 2011-2012 (Preinscripció de setembre)
- Instruccions per als alumnes de nou accés al Grau curs 2010-11
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions. Grau, curs 2010-2011
- Instruccions de matrícula per als alumnes que continuen els estudis de Grau 2010-2011
- Instruccions de matrícula per als alumnes de preinscripció de grups
- Instruccions de matrícula per als alumnes que continuen els estudis de Grau 2011-2012
- Taules de reconeixement de la Diplomatura i Llicenciatura al Grau
- Preinscripció i admissió al Grau d'Informació i Documentació 2011-2012
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Condicions d'accés
- Presentació
- Presentació
- Competències
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2011-2012)
- Llista d'assignatures optatives per curs i semestre
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions (Grau)
- Pla d'estudis
- Màsters
- Diplomatura de Biblioteconomia i Documentació
- Horaris d'optatives i lliure elecció per curs recomanat 2011-2012
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions (diplomatura)
- Matriculació curs 2011-2012
- Instruccions de matrícula per als alumnes que continuen la Diplomatura curs 2010-11
- Instruccions de matrícula per als alumnes que continuen la Diplomatura curs 2011-12
- Pràctiques no curriculars (convenis de cooperació educativa)
- Avaluació de l'ensenyament
- Horaris d'optatives i lliure elecció per curs recomanat
- Horaris d'optatives i lliure elecció per curs recomanat 2009
- Pla d'estudis
- Accés
- Extinció
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Lliure Elecció
- Objectius de l'ensenyament
- Llicenciatura de Documentació
- Instruccions matrícula curs 2010-2011
- Instruccions matrícula curs 2011-2012
- Matriculació curs 2011-2012
- Extinció d'assignatures
- Llista d'assignatures optatives sense docència
- Convalidacions
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Pla d'estudis
- Condicions d'accés
- Objectius de l'ensenyament
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions (llicenciatura) 2010-2011
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions (complements de formació) 2010-2011
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions (complements de formació) 2011-2012
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions (llicenciatura) 2011-2012
- LLiure Elecció
- Màster de Gestió de Continguts Digitals
- Reconeixement de crèdits
- Pla d'estudis 2012
- Perfil i requisits d'accés
- Objectius i competències
- Preinscripció i admissió al màster de Gestió de Continguts Digitals per al curs 2012-2013
- Presentació
- Matriculació curs 2011-2012
- Preinscripció i admissió al màster de Gestió de Continguts Digitals per al curs 2011-2012
- Horaris de classes i avaluacions 2009-2010
- Horaris de classes i avaluacions 2010-2011
- Pla d'estudis
- Plans docents de les assignatures del pla d'estudis 2006 (en extinció)
- Pla d'estudis 2006
- Condicions d'accés
- Objectius de l'ensenyament
- Horaris de classes i avaluacions curs 2011-2012
- Màster de Biblioteca Escolar i Promoció ...
- Preinscripció al màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura per al curs 2011-2012
- Preinscripció i admissió al màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura, curs 2010-2011
- Condicions d'accés
- Calendari acadèmic (curs 2011-2012)
- Pla d'estudis
- Horari i lloc de realització de les assignatures
- Professorat del màster
- Departaments implicats en la docència
- Màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura - Informació general
- Doctorat d'Informació i Documentació ...
- Credits de lliure eleccio
- Màsters
- Màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials
- Grau d'Informació i Documentació
- Atenció i serveis a l'estudiant
- Secretaria d'Estudiants i Docència
- Tràmits acadèmics
- Preguntes freqüents
- Beques i ajuts
- Convocatòries de beques de col·laboració de la Facultat (projectes de recerca i altres)
- Beca de col·laboració amb la Facultat (suport a les activitats de recerca del grup de recerca «Cultura i continguts digitals: aspectes documentals, polítics i econòmics»)
- Beca de col·laboració amb la Facultat (suport al projecte d'investigació «La publicació accessible d'articles científics. Comparació dels formats PDF i DAISY»)
- Convocatòria de Pràctiques a Florència
- Convocatòria de Pràctiques a Estocolm
- Beca de col·laboració amb la Facultat (suport a les activitats de recerca)
- Beca de col·laboració amb la Facultat (suport al manteniment dels serveis d'informació digital)
- Beca de col·laboració en projectes de recerca (termini de presentació de sol·licituds: 6 de maig)
- Resolució de la Beca
- Beca de col·laboració de la Facultat
- Beques específiques de la Facultat
- Com trobar més beques
- Convocatòria de dues beques de col·laboració amb la Facultat de Biblioteconomia i Documentació
- Programes d'intercanvi i mobilitat
- Modificació de l'oferta de places del programa de pràctiques d'estiu a l'estranger 2012
- Pràctiques d'estiu a l'estranger 2012
- Pràctiques d'estiu a l'estranger 2012: oferta de places
- Convocatòria del programa de mobilitat SICUE per al curs 2012-2013
- Estades acadèmiques becades a Rússia amb ERANET-MUNDUS
- Convocatòria d'ajuts d'intercanvi amb universitats estrangeres (convenis generals), curs 2012-2013
- Programa Erasmus
- Convocatòria del Programa Erasmus (curs 2012-2013)
- Convenis generals de la UB
- Pràctiques d'estiu a l'estranger
- Programa SICUE/Beques Séneca
- Programa CINDA
- Intercanvis del grup de Coïmbra
- Altres beques i programes de mobilitat
- Instal·lacions i recursos
- Espai dels estudiants
- Pràctiques i informació laboral
- Biblioteca
- Departaments
- Recerca
- Institucions i empreses
- Activitats
- Aula Jordi Rubió i Balaguer
- (26.04.2012) Segon seminari de l'Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2011-2012)
- (24.11.2011) Primer seminari de l'Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2011-2012): Infoemprenedors
- Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2010-2011)
- Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2009-2010)
- Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2008-2009)
- Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2007-2008)
- Universitat de l'Experiència
- Exposicions
- Exposició «Llibres sense mesura. Desplegables en acordió»
- Exposició «Moments estel·lars de la catalogació»
- Exposició «100 anys d’en Massagran»
- Exposició sobre abecedaris
- Exposició «Punts de llibre i biblioteques»
- Exposició d'ex-libris
- Llibres Art (exposició)
- Rosa Leveroni, la poeta bibliotecària (1910-1985)
- Exposició a la Facultat: “El so enregistrat: història del document sonor”
- Exposició «La nostra moda té TELA»
- Exposició de postals sobre preservació i conservació
- Cine-fòrum
- (23.11.2011) Projecció de la pel·lícula El nombre de la rosa, de Jean-Jacques Annaud
- (30.03.2011) Projecció de la pel·lícula Das Leben der Anderen (La vida dels altres), de Florian Henckel von Donnersmarck
- (23.02.2011) Projecció de la pel·lícula Desk Set (Su otra esposa), de Walter Lang
- Projecció de la pel·lícula Farenheit 451, de François Truffaut
- Altres activitats
- Aula Jordi Rubió i Balaguer
- Publicacions
- Llista de publicacions de la Facultat
- Full dels dijous
- BiD
- Canal professional
- Gestió d'arxiu i gestió documental a l'Administració: Núria Palomar i Baget
- Biblioteca universitària: Mònica Font Balle
- Bibliotecària de biblioteca escolar: Eva Miraball Monzón
- Especialista en informació de patents: Marta Barba
- Especialista en informació mèdica: Ana Belén Escrivà
- Documentació sobre arts escèniques: Mireia Roselló Gargallo
- Gestora de projectes d'informació i documentació: Gemma Masó [vídeo]
- Biblioteca pública: Sílvia Barragán [vídeo]
- Documentació mèdica: Laura Martínez [vídeo]
- Emprenedoria en el món d'internet: Mònica Zapata [vídeo]
- Arxius històrics: David González Ruiz [vídeo]
- Suport tècnic a projectes tecnològics: Jordi Vendrell [vídeo]
- Experta en sistemes d'informació local: Magda Lorente Martínez [vídeo]
- Disponible el vídeo sobre el primer Cafè del Canal professional
- Documentació sobre disseny: Albert Díaz Mota [vídeo]
- Documentalista especialitzat en pau i conflictes: Guifré Miquel i Fageda [vídeo]
- Documentació en mitjans de comunicació: Anna Cornet i Casals [vídeo]
- Coordinador de projectes amb biblioteques públiques: Àlex Cosials [vídeo]
- Bibliotecari-documentalista consultor d'Internet: Javier Leiva [vídeo]
- Capturant el web català: Ciro Llueca [vídeo]
- Responsable de comunicació i documentalista: Mireia Siles [vídeo]
- Gestora d'informació en biomedicina: Mònica Montero [vídeo]
- Desenvolupament de programari lliure: Berta Flores
- Documentació sanitària: Eva Cazorla
- Biblioteca pública: Jordi Bosch Canalias
- Servei de documentació de premsa: Núria Castells Ribalta
- Documentació sobre literatura infantil i juvenil: Cèlia Millán González
- Documentació museològica: Sandra Herrera
- Documentació econòmica i financera: Emma Potí Jové
- Documentalista, content management & SMO: Glòria Aladesa
- Documentació jurídica: Verónica Gil
- Consultora en gestió documental: Pilar Campos
- Treball en arxiu municipal: Antonia Altamirano
- Community manager en biblioteques i centres de documentació: Eli Ramírez
- Analista funcional en un portal immobiliari: Marta Rodríguez Pereira
- Subministrador de llibres a biblioteques: Carlos Serra Feliu
- Documentació al món editorial: Gema Monlleó Allué
- Coordinadora d'usabilitat: Maika Garcia
- Bibliotecari-documentalista freelance: Daniel Gil
- Gestió d'informació a l'empresa: Cristina Soy i Aumatell
- Bibliotecari de biblioteca pública: Ferran Burguillos
- Tècnic en arxius de l'administració: Evelio Martínez Cañadas
- Bibliotecària-documentalista emprenedora a Internet: Patrícia Romera
- Gestora d'informació especialitzada: Imma Subirats
- Vigilància tecnològica: Raúl Baños Gómez
- Emprenedoria en restauració documental: Berta Blasi
- Documentació en l'àmbit biomèdic: Eulàlia Grifol Clar
- Treballant a París: Judit Rodríguez Carmona
- Difusió de patrimoni bibliogràfic: Maria Genescà
- Blok de BiD
- Fulls dels dijous
- Full dels dijous
- Full dels dijous. Curs 2010-2011
- Full dels dijous. Curs 2011-2012
- Full dels dijous. Curs 2009-2010
- Full dels dijous. Curs 2008-2009
- Full dels dijous. Curs 2007-2008
- Full dels dijous. Curs 2006-2007
- Full dels dijous. Curs 2005-2006
- Full dels dijous. Curs 2004-2005
- Full dels dijous. Curs 2003-2004
- Full dels dijous. Curs 2002-2003
- Full dels dijous. Curs 2001-2002
- Seminaris de l Aula Jordi Rubio i Balaguer. Materi
- Altres publicacions
- Notícies i agenda
- Notícies
- Visites d'estudiants a centres de documentació de TV
- Visita de la directora dels Information Studies de la McGill University
- Activitats de Sant Jordi
- Convocatòria de 257 beques de col.laboració amb la Universitat de Barcelona (convocatòria de primavera)
- Oberta la preinscripció als màsters universitaris per al curs 2012-2013
- Convocatòria per estudiants per assistir a un congrés a Amsterdam a l'agost
- Carme Fenoll, nova cap del Servei de Biblioteques
- Ernest Abadal participa a la primera Escola de Primavera de Doctorat de la UB
- Mario Pérez-Montoro nou director de la revista «BiD»
- L'edifici romandrà tancat durant la setmana de Pasqua
- Estada d'Andreu Sulé i Cristóbal Urbano a El Salvador
- Segon seminari de l'Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2011-2012)
- Vocabulària
- Saló de l'Ensenyament 2012
- Eleccions d'estudiants 2012
- Rosa Leveroni, homenatjada en una exposició sobre dones poetes al Palau Robert
- Premis lingüístics de la UB 2012
- Modalitat semipresencial del grau d'Informació i Documentació per al curs 2012-2013
- Roser Latorre, arxivera de Sant Boi, nova professora associada de la Facultat
- Mònica Baró, en una jornada sobre biblioteques escolars
- Andreu Sulé i Cristóbal Urbano a San Salvador
- Professores de la Facultat a grups de treball de la LERU
- VI Lliga Universitària de Debat UB
- Tabula Decimal, banc de proves de programes informàtic
- Versió en italià del «Blok de BiD»
- Visita de professors japonesos
- Pedro Rueda, nou director de l'Observatori de Biblioteques
- Beques Santander CRUE CEPYME de pràctiques externes d'estudiants en empreses
- Borsa d'intercanvi lingüístic de la UB i grups de conversa d'anglès
- Lluís Agustí i Cristóbal Urbano, membres de la Comissió Llibre i Lectura Digital del COBDC
- Primer aniversari del Consorcio de Bibliotecas Universitarias de El Salvador (CBUES)
- Anunci de dipòsit de tesi doctoral
- Diploma de postgrau de Llibreria
- Nova composició de la Comissió de Recerca
- Nous recursos per a facilitar l'aprenentatge al màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses
- La vicedegana Sílvia Argudo, convidada a les Jornades de Professorat de l'Escola d'Infermeria
- Nova composició de la CDL
- Mario Pérez-Montoro, nou coordinador del programa de doctorat
- Alta participació dels estudiants de la Facultat en les enquestes d'opinió
- Participació dels estudiants a BOBCATSSS 2012
- Professors de la Facultat participen en un congrés de tecnologia educativa
- Congrés de Llibreters en Llengua Catalana
- Publicació del número 27 de BiD (desembre 2011)
- Nou butlletí d'informació a la Facultat
- Presa de possessió del nou equip deganal
- Terminis d'ampliació i anul·lació de matrícula (2n semestre del curs 2011-2012)
- (26.01.2011) Conferència «Fonts primàries i educació: l'exemple del Camp d'Aprenentatge de la Noguera»
- Ernest Abadal, nou degà de la Facultat
- Calendari d'exàmens curs 2011-2012
- Taller sobre emprenedoria en col·laboració amb Barcelona Activa
- Enquestes del primer semestre del curs 2011-2012
- Disponible la presentació de Carol Swain de la passada conferència sobre arxius audiovisuals als Estats Units
- Beques Equitat i beques Excel·lència Acadèmica de l'AGAUR
- Convocatòria de Premis Extraordinaris del màster de Gestió de Continguts Digitals
- Convocatòria de Premis Extraordinaris de Diplomatura i Llicenciatura
- Intercanvi de conversa per a estudiants de la UB
- Convocatòria de premis i borses d'estudi per a treballs d'investigació de l'IEC
- Convocatòria de 86 beques de col·laboració amb la Universitat de Barcelona (convocatòria de tardor)
- El Full dels dijous, ara només en versió electrònica
- Convocatòria d'ajuts per a la participació a BOBCATSSS 2012
- Campanya de recollida d'aliments: del 18 al 20 d'octubre
- Informació destinada als alumnes que cursaran el Treball de fi de grau (TFG) el curs 2011-2012
- Beques de col·laboració amb el Campus d'Excel·lència Internacional-HUB i el CRAI-SD de la UB
- Beca de col·laboració amb l’Institut de Ciències de l’Educació
- Canal professional, amb vídeos
- Informació destinada als alumnes que cursaran el Pràcticum el curs 2011-2012
- Procediment i termini sol·licituds permanència al Grau
- Horaris de classe (curs 2011-2012)
- Llista d'admesos Màster de Gestió de Continguts Digitals -- 2n període de preinscripció Curs 2011-2012
- Horaris de l'edifici i dels serveis de la Facultat durant els mesos de juliol i agost
- Alumnes que continuen estudis: matrícula 2011-2012
- Alumnes de nou accés: matrícula admesos 2011-2012
- Nova tarifa de l'IFLA per a estudiants i titulats recents
- Sol·licituds de pas a grau curs 2011-2012 i simulador de reconeixement
- Disponibles les presentacions del seminari «How to review and get reviewed»
- Publicació del número 26 de BiD (juny 2011)
- Beca d'allotjament 2011-2012 en l'estudi propietat de la Generalitat, donat per Rosa Ricart
- Convocatòria borses de viatge per a assistència a congressos i estades de recerca a l'estranger
- Disponible la presentació sobre la Biblioteca Nacional d'Espanya
- Convocatòria d'ajuts per a la presentació de tesis doctorals
- Esports UB: promoció estiu
- Seminari «Tendencias de investigación en Información y Documentación»
- Obert el simulador de pas a Grau
- Convocatòria per al Congrés de BOBCATSSS 2012 a Amsterdam
- Curs d'extensió d'Anàlisi i Catalogació del Llibre Antic
- Resultat sorteig 7 xecs regal entre els participants a l'enquesta d'opinió
- Resolució del concurs de Sant Jordi 2011
- Enquestes del segon semestre del curs 2010-2011
- Sorteig de 7 xecs regal entre els participants a l'enquesta d'opinió
- Llista d'admesos màster de Gestió de Contiguts Digitals -- primer període de preinscripció
- Creació de l'oficina tècnica del consorci d'El Salvador
- Actes de Sant Jordi a la Facultat
- El grau d'Informació i Documentació, en modalitat semipresencial
- L'Instituto Cervantes de Rio de Janeiro s'afegeix a l'oferta de destinacions de pràctiques d'estiu
- Seminari sobre recuperació amb XML d'informacions de comportament al web
- Convocatòria de 2 beques de col·laboració amb l'Àrea de TIC
- Publicació en català de WCAG 2.0
- Seminari sobre accessibilitat al web al màster de Gestió de Continguts Digitals
- Enquesta d'opinió de l'alumnat
- Llista alumnes admesos avaluació única segon semestre (curs 2010-2011)
- Accés al grau d'Informació i Documentació per als diplomats en Biblioteconomia i Documentació
- Creació d'un consorci de biblioteques a El Salvador
- V Lliga Interna de Debat de la UB
- Crida per fer de voluntari a la IV Jornada Biblioteca Pública i Cohesió Social
- Enquesta sobre inserció laboral
- Terminis d'ampliació i anul·lació de matrícula (2n semestre del curs 2010-2011)
- Esports UB: Oberta la inscripció a les Lligues UB i a l'abonament del 2n semestre
- Sis mesos de col·legiació gratuïta al COBDC per als nous titulats de la UB
- Curs d'extensió Tractament i Gestió del Patrimoni Bibliogràfic: període extraordinari de matrícula del 10 al 14 de gener
- Cursos Taller d'història i tipologia de l'enquadernació i Digitalització del patrimoni bibliogràfic
- Horaris durant les festes de Nadal
- Convocatòria d'ajuts per a la realització de tesis doctorals
- Brindis de Nadal
- Programa Erasmus i altres: mou-te!
- Calendari d'exàmens curs 2010-2011
- Curs d'extensió Tractament i Gestió del Patrimoni Bibliogràfic: places vacants
- II Concurs Literari de Ressenyes de Pel·lícules i Llibres: tu tries llibre o pel·li
- Campanya de recollida de joguines a la UB
- Enquestes del primer semestre del curs 2010-2011
- La Universitat de l'Experiència, a BTV
- Dimarts 7 de desembre, dia no lectiu
- Seminari sobre biblioteconomia a França
- Oberta la preinscripció als tallers d'Alehoop
- Nou termini (16 de novembre): convocatòria per estudiants per assistir a un congrés a Suècia a l'agost
- Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual i TV3
- Eleccions parcials d'estudiants a la Facultat
- Convocatòria de borses de viatge i estades de recerca a l'estranger
- Convocatòria d'ajuts a traduccions d'articles i textos científics a l'anglès per la seva publicació
- Endolls per a portàtils i dispositius mòbils a les aules
- Nou formulari per recollir queixes, reclamacions i suggeriments de l'alumnat
- Crida de voluntaris per a unes Jornades sobre biblioteques públiques
- Seminari sobre llibre antic (28 de setembre)
- Inici de les classes de la Universitat de l'Experiència
- Horaris de classe (curs 2010-2011)
- Procediment matrícula alumnes 2n curs Màster de Gestió de Continguts Digitals
- Informació de preinscripció al Grau per a Diplomats en Biblioteconomia i Documentació
- Convocatòria de beca de col.laboració per a donar suport a les activitats de recerca del grup I-VIU
- Publicació del número 24 de BiD (juny 2010)
- Matrícula dels alumnes de nou accés al Grau d'Informació i Documentació a partir de la segona preferència
- Llista d'admesos Grau d'Informació i Documentació
- Informació destinada als alumnes que cursaran el Pràcticum el segon semestre del curs 2010-2011
- Beca d'allotjament 2010-2011 en l'estudi propietat de la Generalitat, donat per Rosa Ricart
- Horaris de l’edifici durant el juliol i l'agost
- 8 de juliol, Jornada de Recerca en Informació i Documentació
- Calendari d'exàmens curs 2009-2010
- Sol·licituds de pas a Grau curs 2010-2011
- Informació de matrícula per als alumnes que continuen estudis
- Informació de preinscripció i matrícula per als alumnes de nou accés
- Pròximes Lectures de Tesis Doctorals
- Sessions informatives per a titulats i per als alumnes de BiD i de Documentació que es vulguin adaptar al Grau
- Enquestes del segon semestre del curs 2009-2010
- Inscripció al curs sobre gestors bibliogràfics del COBDC
- Veredicte del Concurs de Sant Jordi
- Llista d'admesos màster de Gestió de Contiguts Digitals -- primer període de preinscripció
- Activitats de Sant Jordi
- Ens vols visitar?
- Resultat Eleccions
- Student Mundial col·labora amb les pràctiques d’estiu a l’estranger
- Anunci de Dipòsit de Tesi Doctoral de Candela Ollé
- Premi Internacional de la revista Libri per a estudiants
- Beques de col·laboració amb el DIUE
- Convocatòria de beques de col·laboració UB
- Jornada de donació de sang
- Inscripció als Cursos del COBDC
- I Concurs literari de ressenyes de pel·lícules i llibres
- Resolució de les Beques de Mobilitat Internacional
- Lliga de Debat de la UB
- Presentació de Dulcinea
- Accés per acreditació d'experiència laboral o professional per a més grans de 40 anys
- Esmena Guia de l'Estudiant sobre els canvis de grup per convenis
- Curs de redacció de textos
- Convocatòria extraordinària de 2 beques de col.laboració amb el Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació de la UB (CRAI)
- Jornada de Biblioteca Pública i Immigració
- 15 d'abril, eleccions d'estudiants
- Acte de defensa del TFE de primer semestre
- Jornada inaugural Escola d'Hivern (29/01/2010)
- Convocatòries de programes de mobilitat (Erasmus i altres)
- Curs de redacció de textos
- Convocatòria Beques de Col·laboració Suport Organització Arxius EU Infermeria
- ProQuest col·labora amb les pràctiques d’estiu
- Alumnes admesos Avaluació Única primer semestre (curs 2009-2010)
- Llista preinscrits Curset Camtasia Studio per a la creació de videotutorials del COBDC
- Anunci de Dipòsit de Tesi Doctoral de Núria Ferrer Ferran
- Concurs de l’IFLA per a estudiants
- Calendari d'avaluació única Primer Semestre
- Convocatòria d'ajuts a tesis doctorals
- Enquestes d'opinió sobre els ensenyaments i l'acció docent
- Guia de lectura sobre els cercadors d'Internet
- Convocatòria Beques de col·laboració de la Facultat
- Convocatòria d'ajuts a traduccions d'articles i textos científics a l'anglès
- Enregistrament de la conferència de David Nicholas (3/12/2009)
- Ever Team col·labora amb les pràctiques d'estiu
- Pla d’Acció Tutorial: segona reunió de grup (18 de novembre o 2 de desembre)
- Convocatòria Beques de col·laboració de la Facultat
- Acte d'inauguració del Grau d'Informació i Documentació
- Coneixes on pots fer pràctiques?
- Blocveu UB del Vicerectorat d'Estudiants i Política Lingüística
- Orientació i informació laboral per a titulats de la Facultat
- Sol·licitud Convocatòria especial de Fi de Carrera
- Jornada d'acollida i inici del curs 2010-2011 en el Grau d'Informació i Documentació
- Horaris de la Facultat durant l'agost
- Llista d'admesos Màster de Gestió de Continguts Digitals -- 2n període de preinscripció
- Taules de reconeixement de plans d'estudis anteriors al Grau
- Preinscripció al doctorat d'Informació i Documentació en la Societat del Coneixement
- Antena de Porta 22 nou recurs per planificar el teu projecte professional
- Anunci de Dipòsit de Tesi Doctoral
- Concursos Sant Jordi 2009: resolució
- Activitats a la Facultat durant la Setmana de Sant Jordi
- (14/05/2009) Tercer seminari de l'Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2008-2009)
- Grau d'Informació i Documentació
- Recordatori! Espai Facebook de la Biblioteca de la Facultat
- Horaris de Setmana Santa
- Agenda
- (18.04.2012) Activitats en el marc de l'assignatura Avaluació i qualitat
- (12.04.2012) Lectura de tesi doctoral
- (28.03.2012) Jornada «Crea!Oportunitats» a la Fundació Bosch Gimpera
- (19.03.2012) Xerrada-conversa sobre biblioteca pública en el marc de l’assignatura Administració local i unitats d’informació
- (08.03.2012) Donació de sang a la Facultat
- Congrés internacional de ciències de l'educació a l'edifici UB Sants
- (30.11.2011) Segona edició dels Cafès del Canal Professional
- (15.11.2011) Sessió sobre perfils professionals de documentalistes en empreses i organitzacions
- (15.11.2011) Conferència sobre els arxius audiovisuals als Estats Units
- (26.10.2011) Comencen els Cafès del Canal professional
- (26.10.2011) Jornada d'intercanvi d'experiències en Lectura Fàcil
- (20.10.2011) Donació de sang
- (19.10.2011) Sessió inaugural del màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses (MGDIE)
- (22.09.2011) Sessió informativa sobre la trobada anual BOBCATSSS 2012 a Amsterdam
- (13.09.2011) Presentació del màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses
- (04.07.2011) Homenatge a Lluís Marquet, exprofessor del centre
- (01.07.2011) Lectura de tesi doctoral
- (20.06.2011) Seminari «How to review and get reviewed»
- (14.06.2011) Lectura de tesi doctoral
- (30.05.2011) Darrera lliçó del curs 2010-2011
- (30.05.2011) Sessió informativa sobre el grau d'Informació i Documentació
- (20.05.2011) Reunió de la vicerectora d'Estudiants amb l'alumnat
- (11.05.11) Jornada d'Orientació Professional
- (15.04.2011) Presentació Premis Emprenedoria UB
- (6.04.2011) Jornada de Portes Obertes 2011
- (5.04.2011) Conferència «Pasado y presente de las censuras»
- (5.04.2011) Conferència «Understanding relationships in image descriptions»
- (17.03.2011) Donació de sang
- (16.03.2011) Conferència sobre arxius i memòria
- (10.03.2011) Conferència "Llibre d'artista: paràfrasi, tipologies seqüencials, narratives i estructures"
- Notícies
- Lloguer d'aules
RSS: Subscripció a novetats
Grau d'Informació i Documentació
- Presentació
- Condicions d'accés
- Opció semipresencial
- Guia acadèmica
- Pla d'estudis
- Competències
- Pràcticum
- Treball de fi de grau
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions
- Professorat
- Informació d'accés i matrícula
- Preinscripció i admissió
- Matriculació
- Taules de reconeixement
- Calendaris
- Pràctiques a empreses i institucions