Organització

Administració de centre

Atenció: s'obre en una nova finestra. ImprimeixCorreu electrònic

L'administració de Centre és la unitat de direcció de les unitats administratives i de gestió adreçades a l'estudiant i al personal acadèmic; i també del personal d'administració i serveis que està adscrit a l'Administració de Centre.

L'Administrador de Centre és el responsable màxim de la gestió al centre i la persona delegada de la gerència.

 

Administració
Administradora Montserrat López Martos
Serveis prestats, localització, organització interna, personal i contacte Fitxa organitzativa

Organització interna

 

Registre General

La facultat disposa de Registre General.

Registre General de Biblioteconomia i Documentació
Ubicació Secretaria de la Facultat
Planta baixa
Horari Matins: de 9.00 a 14.00 h
Tardes: de dilluns a dijous de 16.00 a 19.00 h
Consulteu l'horari per als dies de pont, Setmana Santa, Nadal i del període de l'1 de juny al 15 de setembre.
Telèfon 93 403 57 70
Fax 93 403 57 72


© Universitat de Barcelona Edició: Facultat de Biblioteconomia i Documentació