COMENTARIS
+
0
-
0
hola Marçal, 08/05/2012 a les 22:18
hola papa que chulu el article del barça em el pep guardiola avera si tenim sort y el tito vilanova es bon entrenador
+
1
-
0
Encara mésAnònim, 08/05/2012 a les 21:56
Prepareu-vos coreans, que ara bé en Bruce Springsteen. Vinga més floretes!
+
5
-
0
L'eurocopa s'acosta.Anònim, 08/05/2012 a les 21:12
Sap greu que se'n vagi en Guardiola, més que res perquè d'aquest superbarça que ho guanyava tot, ell era el únic que era una mica català.
+
6
-
1
tornarapep 59, 08/05/2012 a les 20:27
Estic d'acord amb l'article, hem de passar pagina i no fer tan el ruc, idol-latran amb exces el assumpte i a la persona.Pero recordeu el que us dic.quan en Tito i en Sandro s'estrellin,tornara en Jan i en Pep i tornarem a ser els millors...
+
5
-
0
Hi tornaràPep Samitié, 08/05/2012 a les 20:10
En Pep s´en ha anat fastiguejat perquè la directiva actual son uns covards. Sempre l´han deixat sol. Ha hagut de donar la cara contra els atacs i les mentides del periodisme madrileny; ha hagut de donar la cara contra els excessos dels jugadors i entrenador del madrid; ha hagut de donar la cara contra els favoritismes dels àrbitres cap al madrid, que li han acabat robant punts al Barça. I la directiva callada. En Laporta tindrà els seus defectes, però téun parells de collons i no s´hagués deixat trepitjar per l´entorn madrileny.
+
7
-
4
Per dir parides ja tens en Quico SallesAnònim, 08/05/2012 a les 20:01
Avui l'has cagat ben cagada,fins i tot alguns dels espanyolots que venen per aqui et donent la raó.
Sí volies fer un article per demostrar que ets un tiu guai amb criteri diferent de la masa periodistica, no calia dir mentides ni barbaritats doncs lo dels parametres occidentals deu ser de conya suposso, no cal anar gaire lluny per trobar exemples que et desmonten la teoria,o no recordem al Fernando Alonso al pais vei, un inútil i prepotent que sense un bon cotxe no és ningú al contrari del Pep que ha demostrat que és molt més que un simple futbolista i entrenador, és una gran persona.
+
5
-
2
Duran,que tal la teva nova mansió de Begur ??espanyaensroba.cat, 08/05/2012 a les 19:58
+
7
-
4
No calia, CotoAnònim, 08/05/2012 a les 19:57
Cot, què no cobres tu a final de mes per la teva feina? Que tens enveja? L'article d'avui sobra. Guardiola és molt més que un professional que ve, fa la feina, cobra i se'n va.
+
1
-
1
Al anonimo de las 9:45Anònim, 08/05/2012 a les 19:51
Tu debes ser del Madrid ¿no?
Pq si no eres merengue, entonces es que eres tonto y gilipollas. Es la única explicación para desear que el Barça tenga malos jugadores para que así la selección espàñola tb los tenga.
+
8
-
4
Ho sento...Gentleman, 08/05/2012 a les 19:41
Sr. Cot, ho sento...però avui pixa fora de test
+
12
-
0
Hi ha molta falsetat Anònim, 08/05/2012 a les 17:42
Resulta evident que a la junta de Rossell i a molt periodisme en Guardiola sobrava i que si no hagues marxat l´haguessin acabat crucificant . Molts elogis son del tipus '' enemigo que huye , puente de plata ''
Algu creu que es casualitat que mentre Zubizarreta i directius del Barça estaven a la gala de la IFFHS , en Guardiola estigues a una conferencia de Xavier Sala Martin , amb l´asistencia com no de Joan Laporta ?
Es evident que per moltes raons , esportives i de projecte , pero tambe de taranna catalanista , en Guardiola es sentia comode amb Laporta , pero no gaire amb Rossell
Al 2015 es tornara a presentar Laporta amb Guardiola com a director esportiu i portaveu ? perque no
+
5
-
8
Un guanyadorAnònim, 08/05/2012 a les 17:31
Al capdavall, ha perdut la Lliga.
+
12
-
3
Ja hi som.Anònim, 08/05/2012 a les 17:05
Hi veig forces gotes d´auto-odi en el seu article, sr. Cot. Fa bé de demanar perdó. La referència a Corea del Nord, hi sobra.
En l´únic que l´encerta, és al final, parlant del drac que hauríem de matar entre tots, però abans matem l´auto-odi.
+
18
-
1
S'entén.Anònim, 08/05/2012 a les 15:58
Alguns clasistes no poden entendre que tinguem un entrenador de futbol com a modél humà.
Ho comprenc perque tenint a Mourinho d'entrenador del teu equip preferit ha de ser dificil entendre que un entrenador pugui ser modél de comportament humà.
+
6
-
0
Estas perdonat d'entrada, SalvadorAnònim, 08/05/2012 a les 15:53
En Pep no te res a perdonar per que cadascú opini el que vulgui. Ni que fos el president d'Extremadura que no respecta el dret d'opinió.
+
4
-
1
El futbol, la nina inflableFilosias, 08/05/2012 a les 15:42
Fa una mena de psicodrama en què les pulsions de tribu es desfoguen simbòlicament sense fer mal a ningú, quan potser a alguns pobles els convindria "the real thing", el patriotisme de debò i no un simple teatre.
Llavors, poques coses més tristes que un futbolista jubilat, llevat dels casos en què aconsegueix ser tècnic. Es com un "carrossa" que mira de fotre cullerada amb uns joves que per definició, no el senten un d'ells. Vaig sentir que el Guti va justificar la seva disbaixa personal dient "hombre, no voy a hacerlo cuando tenga cincuenta años...".
Que els donin molt pel cool.
+
5
-
25
Que horrorAnònim, 08/05/2012 a les 14:07
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No se que es peor, ser futbolero o taurino, por ahí abajo han dicho que se vaya y deje libre la TV y con toda la razón.
+
5
-
25
País de futbolerosAnònim, 08/05/2012 a les 14:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Es que da pena tener a un entrenador como modelo de nada.
+
25
-
6
Foteu PenaAnònim, 08/05/2012 a les 13:47
Tots aquests que critiqueu al Pep amb parides surrealistes i demagògiques,la comparació amb Corea del Nord té delicte com si al països occidentals no hi ha mil exemples més adients per cultura i proximitat.
El reconeixement al Pep no és només català, es mundial feu una volta pel You-tube i veureu vídeos i comentaris penjats en tots els idiomes del castellà al arab passant per l'angles i el polones, el vídeo del Camp nou porta més de un milió de visites en dos dies( només el oficial), i la canço d'en Lluis Llach" que tinguem sort" ha estat la més venuda del I Tunes aquests dies( i ha doblat les visites al You-tube), per tant el fenomen Pep va més enllà del futbol i repercuteix en la cultura i promoció catalana en general.
Es una llàstima que fins i tot gent suposadament independentista i patriota caigui en aquests paranys del gilli-progresisme barceloní, és el mateix exemple que la Sagrada familia de Gaudí, varen haver de vindre els japonesos per que ens donesim conte que teniem un dels monuments arquitectonics més importants del món.
Per sort el poble és més llest que tots vosaltres i ell sí que té clar la importància de figures com les del Pep i no estic parlant de futbol que també.
+
1
-
11
Falten líders???Anònim, 08/05/2012 a les 13:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sens dubte, perque els que hauríen d'exercir com a tals són una colla de vividors. Si aquest país tingués uns referents clars, no es magnificaría l'obra d'aquest home, que al cap i a la fi, no ha fet més que el que li tocava fer pel sou que li han donat, pencar.
Els sous d'aquests personatjes són equiparables als de directius i presidents de les més grans empreses d'aquest país. Sous astronòmics per autèntics genis de l'estratègia i els resultats.
Per tant, creieu que aquest senyor o qualsevol altre dels que he fet abans referència es passarà a la politica per cobrar un sou de 200.000€ a l'any, si invertint les mateixes hores de feina li donen 11.000.000€???
I per altre banda, els que es conformen a cobrar 200.000€, de debò creieu que tenen la classe, el talent, la genialitat de treure els mateixos resultats que els megacracs de les finances??? Ah, ja ho entenc, deuen ser altruïstes.
+
12
-
27
País de nyonyosAnònim, 08/05/2012 a les 12:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Em són ben igual el futbol en general i el sr. Guardiola en particular. Hi ha un sagaç comentarista de més avall que dirà que és per esnobisme, segurament, però és així: m'importen un pito les dues coses. Però l'article del Sr. Cot diu el que hi ha. I el que hi ha és que som un país de nyonyos i el sr. Guardiola ha sapigut jugar la carta del nyonyisme a la perfecció. I per això mola tant, a la majoria. Ara només falta que un dia canti amb en Llach o presenti una marató de tv3.
+
8
-
1
El poder de tots juntsReagrupat, 08/05/2012 a les 12:35
Quan serà un país adult que deixara de creure en els Ries Mags i creura en la força de les paperetes, la intel·ligència, la crítica i l'esforç ?
+
6
-
21
@EnvejaAnònim, 08/05/2012 a les 12:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No, rei.
Hom expressa només les pròpies preferències. Hi ha gent, que sense bel.ligerància especial, no li interessa el futbol.
¿Passa alguna cosa?
A cadascú li interessa allò que li interessa. Recordo que al Pep, entrevistat a "El Club", no li interessava el cantant que es deia com ell, només sabia remotament que n'existia algun.
¿Es obligatori ser consumidor d'algun espectacle, esport o música?
+
2
-
1
Gracies SandruscoAnònim, 08/05/2012 a les 11:39
+
14
-
4
A l'atur?Anònim, 08/05/2012 a les 11:24
Seguint les estadístiques, el 25% dels que érem al camp nou dissabte estem a l'atur. I aplaudiem a un tio que deixa la feina però que ha cobrat 11 milions d'euros.
Som un país faltat de líders, però també d'idees clares.
Gràcies pep, si. Però gràcies també als que intentem arribar a fi de mes amb 400 euros...
+
22
-
3
Gracies PepGral Moragues, 08/05/2012 a les 11:02
En Guardiola va arribar amb el Barça de Laporta i s'en va amb el Barça de Rosell. Això que és una obvietat amaga una sèrie de fets que han passat i que ara ningú vol recordar, començant per la premsa esportiva, per que miraculosament tot ha anat bé. En Sandro Rosell ha demostrat des de el primer dia sense cap mena de vergonya lo profundament botifler que és com ara fer del castellà l'idioma de comunicació a les trobades de penyes (fetes aqui) "per educació", quan amb en Laporta es feien en català. A banda de ser un pèsim lider, per que no pots arribar a un club i començar a desfer només per que ho havia fet l'anterior president (presidència d'honor d'en Cruyff, que per cert va dir que convocaria un referendum entre els socis per a decidir-ho). O portar als tribunals l'anterior President, un fet sense precedents a la historia del club, i que amb el temps s'ha vist que va ser una decissió arbitrària i personal. Recordeu la posició d'en Guardiola quan va paasar això?. Reordeu el viatje en autocar a Pamplona i en Pep barallant-se amb la premsa d'allà per una decissió del club? On era el president i la resta de membres de la junta? El club va fer res quan el dit a l'ull o les trepitjades d'en Pepe? En la meva humil opinió en Rosell és un pèsim president per al Barça i la sort que ha tingut aquest temps és que es va trobar un club que funcionava bé amb un gran entrenador del primer equip, millor persona i compromes amb el pais, que sí es deu haver buidat, les raons però no les diu, fet que un cop més l'honora.
+
35
-
4
Com ellAnèmona, 08/05/2012 a les 10:25
Guardiola ha estat, per als catalans -futboleros o no- la demostració que, amb els seus valors humans i de lideratge es poden aconseguir èxits més enllà de l'imaginable. L' apreciem i li donem les gràcies perquè ha estat inspirador i, en el fons, voldríem que una personalitat com la seva s'enfrontés al drac que es cruspeix el nostre país, tenim sed de líders valents, humans i eficaços com ell.
+
3
-
34
adiós CotAnònim, 08/05/2012 a les 10:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Te has pasado... Has "begut oli, Cot". ¿O era "perds oli, Cot"?
+
11
-
2
LloancesAnònim, 08/05/2012 a les 09:58
L'alaben ara perque ha plegat. Si no hagues plegat, aquests mateixos que el lloen fins a la vomitera se li llencarien a la jugular pels titols no guanyats aquest any.
Es el mateix que fan (fem) amb els escriptors quan es moren.
I la dita ja ho diu ben be: quan fora mort el combregaren.
+
9
-
25
Decebut amb GuardiolaMarcel, 08/05/2012 a les 09:47
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
És cert que ha estat el millor entrenador que hem tingut. Compromès amb el club i amb el país, ha estat el líder que ens ha dut a viure els millors anys de la història del club. Ara bé, per mi els líders són necessaris en els temps difícils, quan s'acosten les adversitats i després d'un any sense títols importants i amb els primers símptomes d'esgotament de la plantilla no consta gaire intuir que els moments difícils s'acosten.
La marxa de Guardiola quan sembla que els èxits es poden acabar és el que em decepciona. És ara quan més falta feia el lideratge de Guardiola. Sembla que en Pep s'ha volgut estalviar els dos anys de vaques magres que van viure Johan Cruyff i Frank Rijkaard al final de la teva trajectòria a la banqueta del Barça.
Puc entendre el seu esgotament personal. Però quan un personatge públic assumeix el rol de líder (i se'l cobra com diu en Cot) no hauria de marxar quan més necessari es fa el seu lideratge.
Ara se'n va per la porta gran, amb un gran homenatge i molt de prestigi, però si en comptes de pensar en ell mateix hagués pensat en què era millor pel club s'hauria quedat.
+
12
-
25
Perdona'm PepAnònim, 08/05/2012 a les 09:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Perdona'm Pep, perquè sempre que pensi en el teu Barça, al mateix temps ho faré amb la selecció espanyola que va guanyar el mundial, i va generar la febrada de nacionalisme espanyol més gran de l'era moderna. Normal, ja que tu i el Del Bosque, si fa no fa entrenaveu els mateixos jugadors. Apa doncs quan tornis ja avisaràs, i si pot ser aquesta vegada fes-ho amb uns jugadors més dolentets que no ens donin tant pel cul als catalans.
+
19
-
1
Tot té una explicacióAnònim, 08/05/2012 a les 09:22
Això passa quan un país està necessitat de líders polítics autèntics i de guies esperituals solvents.
+
22
-
11
EnvejaAnònim, 08/05/2012 a les 09:15
Ai, ja trigaven!!!
D'una banda, els que es pensen que són més intel·ligents que la resta perquè no els interessa el futbol. És clar, és un esport de masses...caldria veure què passaria si només el seguissin quatre rarets i la majoria passés del futbol. Ja ens coneixem.
I de l'altre, els envejosos d'algú amb talent i capacitat de treball que és el millor en la seva feina. Comportament, per cert, típicament espanyol.
Però encara heu de patir més: això passarà aviat i tindreu menys ocasions de vomitar bilis i d'exhibir el vostre esnobisme amanit amb complexe de superioritat.
Aprofiteu, doncs, que encara dura.
+
30
-
2
Si fossim....Montserrat, 08/05/2012 a les 09:02
Si fossim un país normal....no actuariem així...però com que tenim aquests liders tan covards i mesells....en fem un gra massa quan surt algú que pugui ser un referent.
PEP: un exemple: eren els dies que el tribunal es va carregar la immersió a lèscola...una periodista xinesa li va fer una pregunta en català i elll "veieu per què serveix la immersió?"""
IMPAGABLE...
+
22
-
4
Enveja IIAnònim, 08/05/2012 a les 08:28
Un lider més de l'excel·lència que no convé que faci ombre a un país d'anorreats.
+
21
-
2
He is the only oneJordi Lògic, 08/05/2012 a les 08:22
Teniu raó, però això és conseqüència de la manca de liders en altres camps del país, sobretot en el de la política. Per un líder que tenim, encara que sigui al futbol ...
+
11
-
35
No m'interessa aquest personatgeAnònim, 08/05/2012 a les 08:02
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Tant se me'n fot si es lleva molt d'hora com si se'n a a entrenar el Taiwan. Es, però inevitable saber qui és per l'assetjament mediàtic i dels aficionats.
Res, si fos per mi les seves habilitats futbolístiques, valdrien 0, jo no m'he gastat mai res en assumptes de fútbol, almenys meus personals.
Bon vent, a i veure si deixa les pantalles de la tele lliures d'una vegada.
+
14
-
21
Tens raóAnònim, 08/05/2012 a les 07:50
Si, tot plegat recorda Corea del Nord
+
25
-
20
Gràcies, SalvadorJan, 08/05/2012 a les 06:56
Algú ho havia de dir. Gràcies Pep i gràcies Salvador.
+
7
-
32
TempsWallace, 08/05/2012 a les 06:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Bon dia Salvador. De la mateixa manera que critiques el temps i l'espai excessiu donat a en Pep pels mitjans de comunicació, se't pot criticar a tu. Fas el mateix. A vegades els perdiodistes sembla que no en sigueu conscients de la importància de l'espai diari que teniu per escriure i el malbarateu parlant no ja d'en pep, sinó dels que parlen d'ell. Vaja article més malaguanyat.
+
43
-
4
En Pep ha plegat...en gran part...Anònim, 08/05/2012 a les 01:57
...per la merda de directiva que tenía.L´han deixat sempre sol.Una colla d´inútls només preocupats pels propis interessos.
+
45
-
3
EnvejaJordi Castellbisbal, 08/05/2012 a les 01:25
Si tenim que fer la matança del Drac sense Liders Valents , anem apanyats.
Tan de bo , que aprofitan que el Pep esta fart de Futbol, I ja que es un Patriota amb ,discurs clar, gran transmisor de ideies i principis.Estigues disposat a treballar per la Independencia del seu Petit Pais.
Amb ell al costat del Pais , opinant, explicant la importancia de treballar amb equip.
Ensayan-nos a tots a Persistir, a mantindra sempre l'esforç, a mantenirse fer ser com som un día rera altre.
L'any que be segur que amb en Pep no jugariem la liga espanyola. Ja que seriemos un Pais lliura i jugariem la Champions.