Salvador Cot | Actualitzat el 23/05/2012 a les 01:20h

El poble té un president al davant?

El dit a la nafra. Ahir, Joaquim Maria Puyal va fer una afirmació que és la clau de volta de tota la política catalana del segle XX i el que portem de XXI. "President, sàpiga vostè que té un poble al darrere", li va dir a Artur Mas. Això no té res a veure amb les perspectives electorals de CiU, sinó amb la capacitat -i la voluntat- del president de la Generalitat de fer un pas endavant amb la legitimitat que confereix un poble en moments decisius, quan entra en conflicte amb una legalitat injusta.

La base legal seria exactament la mateixa que va invocar el president Macià: "Catalans, interpretant el sentiment i els anhels del poble que ens acaba de donar el seu sufragi..." O sigui, l'extrapolació política d'una voluntat popular que s'expressa per canals paral·lels, com van ser les eleccions municipals d'abril del 31 i que ara es podria reflectir en una consulta o, fins i tot, en unes eleccions avançades amb un programa electoral clar.

Hi ha un poble al darrere d'això? Com diu Puyal, probablement sí. Però les garanties no existiran mai. No són fàcils de calcular les proporcions exactes de suport, hostilitat i indiferència, els tres blocs que es donarien amb seguretat en un context de conflicte agut com el que sembla que s'acosta. I, en tot cas, la pregunta pertinent -en aquest moment del procés- encara no és si Mas té un poble al darrere, sinó si el poble tindrà un president al davant.

COMENTARIS

+0
-0
Enfortir-nos
Carme Català, 24/05/2012 a les 16:01
Si bé és cert que hi ha una part molt important de població que faria costat i seguiria en una nova tavessa, hem de pensar igualment en l'altra part, la que està bombardejada pel discurs masssiu de l'espanyolisme, que inicialment, al estar extremadament manipulada informativament i ideològicament, no s'hi avindria. S'hauria de fer molta mes pedagogia de la que es fa, especialment en els sectors que ens els han possat en contra. Crec que és una qüestió crucial tenir-ho en copmpte.
+0
-0
El poble hi és, però...
Amadeu, 23/05/2012 a les 23:49
... necessita un president amb "garra", és a dir, potent i determinat a afrontar el que es presenti. I també a convèncer els que no són o no veuen clar el fet d´una Catalunya independent. Ens cal un líder conductor i que parli al poble augmentant aquesta autoestima que tenim per terra.
El sr. Mas, vol estar bé amb tothom i així, ja està demostrat que no es va enlloc.
+0
-0
Sí, tenim un President.
Josep Bruch, 23/05/2012 a les 22:39
Sí, tenim un president que, desprès dels anys que ha passat a l'oposició, te molt clar de qui es pot refiar o no. I te molt clar que, tot i enfrontar-se a Espanya, ni que sigui per arrancar-li una engruna, cap partit polític li donarà suport, perque tots, i el seu també, son tan desgraciats, hipòcrites, facinerosos i no sè quantes coses més, que, per davant dels interessos de Catalunya, hi interposen els del partit.És a dir, estan venuts a la seva imatge i als diners que cobren d'ella. Mentre no s'aboleixin els partits politics, i les decissions es prenguin per sufragi universal (prohibit per una llei constitucional anti natura), no ens en sortirem mai.
+4
-0
JUNTS
Anònim, 23/05/2012 a les 21:20
President, sàpiga vostè que té un poble al darrere i que el futur del nostre poble depèn només de nosaltres, de la nostra capacitat de trobar un discurs comú", ha dit Joaquim Maria Puyal aquesta nit

ELS CATALANS JUNTS SEREM IMBATIBLES
+6
-0
Catalunya està preparada, i el president?
Anònim, 23/05/2012 a les 20:37

http://www.youtube.com/watch?v=nMCxUD0omYo

CATALONIA IS READY FOR INDEPENDENCE

Hem d'explicar a tothom que és Catalunya i qui som els catalans.

We are Catalans and we are to be a free nation of Europe; a Free nation of the world
+3
-0
Resposta a la pregunta del Blai.
A. Nònim, 23/05/2012 a les 18:33


NO!

ELS CATALANS TAMPOC NO SOM VULCANIANS.
+6
-0
Alternativa a la hisenda pròpia
Anònim, 23/05/2012 a les 18:23
No ingressar els impostos a la hisenda espanyola, sino a la d'Alemanya, i sol.licitar ser un estat associat de la República Federal d'Alemanya, a la manera de Puerto Rico amb els Estats Units.

Potser així ens governarien més bé, enviarien un gauleiter que temporalment s'estaria a la casa dels canonges
+4
-2
No ho tinc tant clar
Anònim, 23/05/2012 a les 17:52
Si hem de fer cas a les actituds dels empresaris i sindicats catalans , a la dels funcionaris , a la dels col.legis profesionals etc etc , no tinc tant clar que el president tingui al poble al darrera per asumir riscos importants i totalment necessaris
+8
-0
Heroi o Covard
Formigueta, 23/05/2012 a les 17:25
Heroi o Covard.Amb un d`aquests adjectius passará a l`Història el Sr. A.Mas. Si torna el timó desmontat del Palau a la proa del vaixell "Catalunya"(que mai havia d`haver tret) i comença a maniobrar enfilant la Ítaca verdadera,sense cap ziga-zaga,será un heroi
i si continúa enjogassat amb el timó del Palau,somiant
quimèrics pactes fiscals, perdent el temps, serà
un covard traidor al seu País.
+16
-4
NO
Anònim, 23/05/2012 a les 16:37
La resposta es NO.
artur mas es un gestor mediocre dels interessos del "estado ecspañol" i un fidel col.laboracioniste en la "unidad del estado", i no esta capacitat per l'enfrontament amb el "gobierno de ecspaña", per aixó es president de la gene, una gestoria al servei dels que manen de veritat.
artur mas, no es de fiar. Té les mans lligades per la corrupció del partit i a madrid en tenen proves que les guarden per a quan els faci falta ventilar-les.
Com mes aviat el fotem a fora del govern, mes aviat aconseguirem la independència, si tots els independentistes anem units.
Només ens em de trèure de sobre aquest llast de ciu.
+7
-0
Internacionalitzem el cas Català
Anònim, 23/05/2012 a les 16:24
La sort d'Internet és que el nacionalisme espanyol no el pot controlar i els catalans podem explicar-nos sense intermediaris castellans que manipulin i censurin per donar una imatge esbiaixada dels catalans al món.

http://www.youtube.com/watch?v=65dkCds920I&feature=related

SPAIN'S SECRET CONFLICT - Catalan subtitles
Hem de difondre aquest documental el màxim que poguem, penjar-ho a fòrums, difondrel entre tots els nostres amics i coneguts o enviar-lo a diaris i mitjans de comunicació que permetin ampliar la difusió.

Hem d'internacionalitzar el Cas Català.

FREEDOM FOR CATALONIA
+9
-0
CIUDADANOS i UPyD= NEOFALANGISTES CUTRES
Anònim, 23/05/2012 a les 15:27
Cataloniawatch
Candide, 23/05/2012 a les 14:39
+2
-25
Cataloniawatch
Candide, 23/05/2012 a les 14:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+7
-13
Mas cagat? No més que altres
Anònim, 23/05/2012 a les 14:23
En Mas ha dit més que en Pujol amb majories absolutes
Ha fet més? No encara.
Donem-li una ooportunitat

Els que bramen per aquí dient-li cagat ja sé per a qui treballen, i no és pas per la Independència de Catalunya
+5
-5
NO, ÉS UN PALLASSO
Jordi de Bagà, 23/05/2012 a les 14:04
Amb tot el meu respecte cap als pallassos, que espero que cap s'ofengui. Però resulta que més que portar el país en la direcció de tenir més llibertat i més futur, només fa el ridícul per fer-nos riure.
+9
-6
Que diu que..?
Anònim, 23/05/2012 a les 13:45
El problema es que Artur Mas , sap que al seu darrera i a l'hora de la veritat, no hi tindrà quasi ningú d'aquest poble. Amb quatre "brandades" fetes des de Madrid, degudament ampliades i captades a Catalunya a través de qualsevol partit o polític ben instal.lat amb la "menjadora" plena i dirigit a aquest poble per qualsevol mitja de comunicació potent, contrari als interessos de la nació catalana., tot quedarà en no res. Artur Mas., ho sap. No hi ha darrera. Tot es filigrana oportunista i molt, molt cartró pedra.
+18
-9
En Mas és un cagat
Anònim, 23/05/2012 a les 13:06
Catalunya no té cap president ja que al palau de la Generalitat hi ha un esclau inútil cagat i llepaculs que només obeeix les decisions que pren el seu amo que viu a Madrid.
+16
-0
segur!
Anònim, 23/05/2012 a les 13:05
Tota persona catalana per més poruga que sigui i per més que li hagin rentat el cervell amb idees espanyolistes té dintre seu el desig de poder dir que la seva nació és Catalunya, no em puc creure que no sigui així, i per aixó sé que tard o d´hora passarà, serem capaços de deixar de banda Espanya i ser una nació, un país per nosaltres mateixos. Segur!.
+13
-8
En Mas és un cagat
Anònim, 23/05/2012 a les 13:04
Catalunya no té cap president ja que al palau de la Generalitat hi ha un esclau inútil cagat i llepaculs que només obeeix les decisions que pren el seu amo que Madrid.
+19
-0
El Cas Català
Anònim, 23/05/2012 a les 13:02
La sort d'Internet és que el nacionalisme espanyol no el pot controlar i els catalans podem explicar-nos sense intermediaris castellans que manipulin i censurin per donar una imatge esbiaixada dels catalans al món.

http://www.youtube.com/watch?v=65dkCds920I&feature=related

SPAIN'S SECRET CONFLICT - Catalan subtitles
Hem de difondre aquest documental el màxim que poguem, penjar-ho a fòrums, difondrel entre tots els nostres amics i coneguts o enviar-lo a diaris i mitjans de comunicació que permetin ampliar la difusió.

Hem d'internacionalitzar el Cas Català.

FREEDOM FOR CATALONIA
+15
-2
Sí que és com Churchill
Anònim, 23/05/2012 a les 12:27
També promet sang, suor, fang (*) i llàgrimes.

El que no promet és cap victòria, només una repel.lent "hisenda pròpia" amb formularis administratius de Carles Duarte i Montserrat, i nous i forts recàrrecs.

(*) El "fang" és sovint oblidat.
+4
-19
Tothom, des de'n Puyal, ho té bn clar,..menys el Sr. Cot
AndreuSerra, 23/05/2012 a les 12:27
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+16
-0
Ni rioja ni oli andalus
Anònim, 23/05/2012 a les 12:23
Aixo em recorda un acudit dels anys 40 on es veia en Churchill arremangant-se la camisa i tots els politics britanics fent el mateix al seu darrera. "All behind you, Mr Churchill". La pena es que l'Artur Mas, pobret, de Churchill no en te res.
+3
-9
Hi-hisé-hisendapròpi-a
Anònim, 23/05/2012 a les 12:14
Ciutadans de Catalunya:

El moment que heu estat esperant ja ha arribat. Ja som a Massachussets i a Itaca... Ciutadans... sense importunar ningú i amb il.lusió....

¡¡¡ US COBRAREM NOSALTRES TOTS ELS IMPOSTOS !!!

Hi-hisé-hisendaprópia...!!!

Hi-hisé-hisendaprópia...!!!

Hi-hisé-hisendaprópia...!!!

Passeu per la taquilla, pagueu al Lluís, i us farà un rebut per si l'Hacienda espanyola, que ens va descobrir allò del Millet, us reclama alguna cosa.

¡En positiu!
+8
-0
D'acords amb el de les 11:14 i 11:36
Anònim, 23/05/2012 a les 11:55
Molt bona idea!, 23/05/2012 a les 11:36
Si l'Artur Mas no es veu capacitat que convoqui eleccions anticipades
Anònim, 23/05/2012 a les 11:14
+9
-1
TOTALMENT D'ACORD!
Anònim, 23/05/2012 a les 11:42
Eleccions anticipades
Jofre, 23/05/2012 a les 10:36
El que cal son eleccions donsc el MHMas esta paralitzat pels informes que el vinculen a ell i membres del govern en activitats diguem-ne "dubtoses" si fan cap moviment en fals els mitjans espanyolistes esventaran tota la merda i el cas pretoria sera una petitesa davant del que hi ha, si de veritat vol fer quelcom l'hi cal una majoria suficient renovada a les urnes i recolzada per una majoria del partits catalans fent front contra als espanyolistes del PPSOE-Cs, sols un acte unilateral ens portarà la llibertat independentment dels pecats del passat
+2
-14
DIARI CATALÀ I INDEPENDET
El colono de Barcelona, 23/05/2012 a les 11:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+13
-1
Anònim, 23/05/2012 a les 11:14
Molt bona idea!, 23/05/2012 a les 11:36
Si l'Artur Mas no es veu capacitat que convoqui eleccions anticipades
Anònim, 23/05/2012 a les 11:14
+16
-0
NO el tenim
Montserrat, 23/05/2012 a les 11:26
El poble català que vol la independencia i tenir els mateixos drets que qualsevol altra nació....NO aquest poble NO té president....però prou de lamentacions....UNITAT de tots els catalans que volem la llibertat i UNICA CANDIDATURA INDEPENDENTISTA....ja el trobarem el President
+11
-0
INDEPENDENTISTES
Atlasac, 23/05/2012 a les 11:18
Si aquests que MANEN no fan cas del POBLE potser els del poble no els tenim que fer cas a ells dic jo!!.

I N D E P E N D E N T I S T E S ! ! !



Deixem de protestar....i anem per feina....?---Diuen que ja sou majoria, hi ha un munt de deina per fer.....la criatura del futur....serà home, dona, O.....a TREBALLAR ! ! no em direu que és desagradable això!! també necessitarem un PRESIDENT i un VICE-PRESIDENT etc. etc. vos....us sentiu capacitat? doncs a guanyar-t´hi el lloc, VUESENCIA! !, Quasi RES!!,i Sr. EMPRESARI la seva empresa estarà en perill de que li la "furten" (acàs no han furtat els dels treballadors?) aixís es, que poses vosté al davant de l´empresa i a buscar el millor per ella....si ella guanya TOTS GUANYEN ....deixen de ser TREBALLADORS per convertir-s´hi en SOCIS!!! a nascut la nova CRIATURA a cuidarla i alimentar-la, es a cura de TOTS!! aixó, TOTS tindreu DEURES....però els DRETS també!!, a ....treballar, a buscar la SEGURITAT I LA FELICITAT, a no fer mal a ningú que NO SIGUI UN MALVAT!!,--- LA FERRAMENTA PER EL QUI LA TREBALLA!!!,....si....preferiu el que teniu res a dir....i de contraris en tindreu a millers.... ja els anireu coneixent.....si un te 1000 milions i...en vol 1100 ROBANT ALS TREBALLADORS....no l´agradarà gens quefar-s´hi en 900, segur!! penseu.... que a molts treballadors sels a robat fins l´últim céntim, el que acepta això....i son molts els que ho han aceptat....no hi ha per VOMITAR? si....mor de fam ves.....què hi FAREM!!!!"
+13
-1
Davant no, darrere sí
Anònim, 23/05/2012 a les 11:17
Si tenim un president al davant, encara està per veure. De moment no sap fer respectar el seu país. El que sí que és clar és que tenim molts malparits pel darrere.
+15
-1
Si l'Artur Mas no es veu capacitat que convoqui eleccions anticipades
Anònim, 23/05/2012 a les 11:14

http://www.youtube.com/watch?v=65dkCds920I&feature=related

SPAIN'S SECRET CONFLICT - Catalan subtitles

Documental encarregat per a internacionalitzar el cas català. Una obra molt pedagògica que permet difondre el conflicte català arreu del món. Subtítols en català.

Difonguem i convencerem

FREEDOM FOR CATALONIA
+15
-1
Davant no, darrere sí
Anònim, 23/05/2012 a les 10:39
Si tenim un president al davant, encara està per veure. De moment no sap fer respectar el seu país. El que sí que és clar és que tenim molts malparits pel darrere.
+14
-0
Eleccions anticipades
Jofre, 23/05/2012 a les 10:36
El que cal son eleccions donsc el MHMas esta paralitzat pels informes que el vinculen a ell i membres del govern en activitats diguem-ne "dubtoses" si fan cap moviment en fals els mitjans espanyolistes esventaran tota la merda i el cas pretoria sera una petitesa davant del que hi ha, si de veritat vol fer quelcom l'hi cal una majoria suficient renovada a les urnes i recolzada per una majoria del partits catalans fent front contra als espanyolistes del PPSOE-Cs, sols un acte unilateral ens portarà la llibertat independentment dels pecats del passat
+26
-1
Ciudadanos y UPyD=Neofalangismo mussoliniano
Anònim, 23/05/2012 a les 09:46
La aparición en el Parlament de un avanzadilla neofalangista o, más bien, neofascista de aroma mussoliniano. Me refiero al grupo Ciudadanos. A él han ido a parar un puñado de votos neofalangistas de las filas del PSC (por algo este grupo fue apadrinado por Rosa Díaz, joseantoniana de pro en el Partido Socialista de Euskadi). Su financiación ha sido claramente españolista, para paliar el anunciado descenso del PP, y el apoyo mayor le ha venido de la prensa nazionalespañolista de Madrid y Barcelona.
¿Por qué le llamamos neofascista? Veamos. Se define por la negativa: no son, dicen ellos, ni de derechas, ni de izquierdas, ni de centro y ni siquiera son un partido (odian los partidos): todo esto forma parte del viejo discurso franquista y fascista de toda la vida.
Su ideólogo: Arcadio Espada, una especie de patética caricatura a lo payaso de Josep Plá, admira lo peor del clásico catalán, su fascinación por Mussolini y el fascismo italiano. Y toma como guía, el primer intento que, después de la II Guerra Mundial, se hizo en Italia por reconstruir un movimiento de masas de corte fascista, el llamado movimiento de L´uomo qualcunque (el hombre de la calle, el ciudadano sin mas) que se presentó como un no-partido (como el grupo Ciudadanos), no perteneciente ni a la izquierda , ni a la derecha, ni al centro (también como Ciudadanos). En Italia, este primer resurgimiento fascista fracasó ya que los fascistas más listo cambiaron rápidamente su camisa negra por la blanca de la Democracia Cristiana, apoyada por los EEUU. En España, los franquistas se sucedieron a sí mismos en el PP y ahora Ciudadanos viene a reforzarlos y a remozarlos con los arrepentidos de turno (Arcadio perteneció al PSUC) en una nación, Cataluña, en la que su presencia social es más bien escasa.
Arcadio Espada no sólo es un plagiario de J. Plá, tampoco tienen ideas propias en lo político y ha de inspirarse en rancios movimientos fascistas para ofrecernos algo que para cualquier conocedor de la historia huele a podrido a kilómetros de distancia.
+16
-3
CIUDADANOS i UPyD= NEOFALANGISTES CUTRES
Anònim, 23/05/2012 a les 09:44
El llenguatge dels venedors de crecepels
Marta Fontal, 23/05/2012 a les 08:45
+9
-1
Estimat Puig
Anònim, 23/05/2012 a les 09:42
De moment ets al darrere dels NOVULLPAGAR.
Posa't al davant
+21
-4
Nou president
Estat català, 23/05/2012 a les 09:23
Jo crec que el poble no te un president davant. El que té és un col.laboracioniste al servei de castella. El president o presidència col.legiada que proclami Catalunya independent encara ha d'arribar a presidir la Generalitat de Catalunya.
+24
-1
A la Marta Fontal
Rafel_, 23/05/2012 a les 09:17
És massa egocèntrica, no parlen de tu, tu no ets "el poble" parlen dels catalans, tots els que es senten i diuen ser catalans.

Vols saber quants estem darrera? Vols evitar imposicions nacionalistes? Vols evitar confrontacions absurdes?

Dret a l'autodeterminació lliure si sense amenaces militars ni coaccions d'ultres feixistes espanyols, llavors sabrem quin poble esta darrera, de forma clara i pacifica.

Potser encara no te n'has adonat, potser encara no ho has entès, però si t'hi fixes en els comentaris veuràs que hi ha molta gent que no pensa com tu, gent que no pot triar, s'ens ha imposat per la força una nacionalitat i s'ens amenaça amb les armes el fet de voler-ho canviar, és el que té esta dominat per un ultr-nacionalisme d'arrel feixista.

Si llegeixes noticies, veuràs que una part del poble anirà a animar als seus equips de futbol, part del poble català i basc, i allà expressaran de forma pacifica la seva opinió envers el rei i Espanya, però els teus amics ultra-nacionalistes ja han autoritzat que part del poble castellà els rebi amb símbols feixistes, amenaces i potser violència per intentar evitar aquesta representació pacifica.

Defenses imposicions ultra-nacionalistes, defenses odi ètnic anti-català volen diferenciar la societat, el teu fanatisme nacionalista espanyol irracionals és imposar la teva visió minoritària a la majoria.
+14
-1
Doncs sí
Gentleman, 23/05/2012 a les 09:16
Doncs si. Tenim un president que ha estat escollit pels ciutadans de Catalunya. Ho farà millor o ho farà pitjor, però es el que ha sortit escollit.

El deure del nostre president es defensar el pais i defensar els seus ciutadans, del color polític que sigui, del color de pell que tinguin, del Deu al que resin o dels que no resen a cap.

Hem d'exigir fermesa i responsabilitat al nostre president, i el resultat de la seva gestió li ho farem saber en les properes eleccions, a Catalunya funcionem aixì, s'en diu "Democràcia".

Tantmateix, com ahir va senyalar el Sr. Puyal, el poble ha d'estar al darrere, ha d'estar "al loro" que diria algú que coneixem tots, ha d'estar, en definitiva, a l'alçada de les circumpstàncies. Hem de fer saber al President Mas que té un poble al darrere que li donarà alé, una empenteta, una empenta mès gran...o una coça al cul si cal....però no el deixarem tirar enrrera.





+57
-2
INDEPENDÈNCIA O MORT.
Capità Nemo., 23/05/2012 a les 08:51


En cas de conflicte, l'únic poble que donaria suport a un president valent seria el format per la suma dels catalans nadius i els catalans assimilats. Els castellans nadius i els castellans assimilats es posarien al servei de la nació castellana.

El 15 d'octubre de 1940 l'exèrcit castellà va assassinar el president Lluís Companys i Jover. Aquest fet criminal no prescriurà mai.


+30
-2
El canvi de plana major és imprescindible
Blai, 23/05/2012 a les 08:51
Catapultem al poder López Tena, Joan Carretero Grau, Toni Strubell Trueta, Salvador Espot, Elisenda Paluzie, Patrícia Gabancho, Hèctor López Bofill, Ferran Requejo Coll, Joan Laporta Estruch, etc. Hi ha d'haver tot un canvi a la cúpula. El separatisme no pot continuar sent l'espàrring de l'autonomisme claudicant. La primera mesura, la més immediata, és votar secessionisme i no autonomisme; militar en els partits que lluitin per la secessió, per la independència, per l'estatalitat sobirana i no per altra cosa. És aquest exclusivisme el que fa forts i treu de polleguera Espanya. Quan l'enemic ens digui que som com un disc ratllat, que som monotemàtics, és que estem en el bon camí. L'enemic és l'eix esquerra-dreta promogut per Espanya.
+7
-38
El llenguatge dels venedors de crecepels
Marta Fontal, 23/05/2012 a les 08:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+15
-1
El cami que hem de fer per ser grans
Reagrupat, 23/05/2012 a les 08:39
Em nego a ser tan pessimista. Només cal trascendir la por que ens paralitza de fa 300 anys i no fer cas a INTIMIDACIONS o interessos propis i aliens. Total re !.
+4
-33
vaja
Anònim, 23/05/2012 a les 08:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-6
Ni poble ni president
LoPep, 23/05/2012 a les 07:33
No sé què vol el president.

Però em fa l'efecte que el poble tampoc no sap què vol. O més ben dir, els pobles, els dos pobles amb dret de vot que viuen a Catalunya.
Catalunya només té dues alternatives: independència o mort; el president no liderarà la independència, i si ho fes, quants, de debò, el seguiríem?

És curiós això dels dos pobles. D'una banda es formen més famílies mixtes a cada generació que passa (cosa que no passa a Bèlgica); d'altra banda se separen més degut a seguir referents culturals més diversos (quina ràdio escolten, quina TV miren)
+3
-7
ton
Anònim, 23/05/2012 a les 07:15
Pero es un poble de fillsdep., com diu el seu assessor personal...
+3
-20
us volem pagar molts impostos
Jordi Tarat i de Tarot, 23/05/2012 a les 06:19
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-50
Si
Anònim, 23/05/2012 a les 02:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+41
-25
Mas no està a l'altura, és un poruc com Pujol.
Blai, 23/05/2012 a les 01:58
Catalunya no es mereix tenir un cap tan pusil·lànime com Artur Mas Gavarró. Mas ha arribat a dir que entre Catalunya i Espanya "algun vincle polític" hi haurà d'haver, per petit que sigui; això en el cas de xoc de trens. És aquest "algun vincle" el que el perd, el fa rebutjable, no gens fiable i al capdavall un botifler que necessita Espanya, com l'esclau alienat a l'amo.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Última hora
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: