Té 32 milions de fans en Facebook
El Barça va ser triat el millor club esportiu en xarxes socials.
02/06/2012
15:27
En una gala celebrada el dijous a Singapur, i en la qual va obtenir la màxima distinció en l'àmbit 2.0, que mesura la popularitat de persones, empreses i institucions en xarxes com Facebook, Twitter, Youtube, Google +, Tencent Weibo, Sina Weibo, Orkut, Ren Ren, Vkontakte, Youku i Mixi.
El Barça supera, per aquest ordre, a Reial Madrid, Manchester United, Chelsea, Los Angeles Lakers, Arsenal, Milan, Liverpool, Galatasaray i Corinthians. A més, és la 15ª marca segons Starcount, l'únic ránking mundial que unifica l'índex de popularitat de de una marca, institució o personatge a les principals xarxes socials del món.
Dídac Lee, directiu responsable de Noves Tecnologies, va valorar que "rebre el reconeixement com a millor club del món en la gestió de les xarxes socials és tot un privilegi, sobretot tenint en compte que la votació està en mans dels internautes i que es basa tant en criteris quantitatius com a qualitatius. Des del FC Barcelona, volem agrair als milions de persones que ens fan confiança i ens donen el seu suport. Ens comprometem a seguir treballant per estendre el sentiment blaugrana per tot el món a través de les xarxes socials i les noves tecnologies".
32 milions de fans en Facebook
En Facebook compta amb gairebé 32 milions de fans i en Twitter té 9,6 milions de seguidors. A la principal xarxa social xinesa, Tencent Weibo, ja són més d'1,2 els milions de fans mentre que en Google+ hi ha 1,4 milions. En Youtube el Barça té el canal amb més subscriptors d'Espanya i és un dels més visitats dels clubs europeus de futbol.