Sis autobusos de servei discrecional de la companyia Sarfa (grup Moventis) van començar a rodar per les carreteres de l’Estat espanyol i Europa amb una nova campanya gràfica de la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona amb l’eslògan «LIVE LOVE Costa Brava» i «LIVE LOVE Pirineu de Girona».

La publicitat que mostra els sis autobusos de la companyia se centra en tres eixos principals: el paisatge, la gastronomia i la cultura. Els elements es combinen i visualitzen en els laterals i la part darrera del vehicle. Pel que fa al paisatge, depenent si es promociona la Costa Brava o el Pirineu de Girona, el vehicle mostra una imatge del paratge natural de Cap Norfeu, a l’Alt Empordà, o de Vall de Núria, al Ripollès. La gastronomia gironina es difon amb una imatge dels germans Roca i, la cultura es divulga amb una composició gràfica d’una nena amb un bigoti dalinià a l’interior del Teatre Museu Dalí de Figueres. Tots els busos fan visible l’adreça del portal oficial de turisme de la destinació i el distintiu del National Geographic Traveler que segella la Costa Brava, com una de les vint millors destinacions turístiques de 2012.

Aquesta iniciativa és fruit de la renovació de l’acord que fa dos anys ja van signar el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, organisme de promoció turístic de la Diputació de Girona, i la històrica empresa de transports de viatgers Sarfa. Arran del gran volum d’impactes assolit durant la primera campanya promocional s’ha convingut continuar i ampliar la flota de vehicles amb una nova retolació promocional.