EMPRESA
Gas Natural Fenosa gana per segon any el premi a la millor atenció al client en energia
Gas Natural Fenosa ha guanyat per segon any consecutiu el premi al millor Servei d'Atenció al Client de l'Any en la categoria d'empreses energètiques, en un certamen organitzat per l'agència Sotto Tempo Advertising.
La responsable de relació amb organismes de l'Oficina de Garantia de Servei al Client de Gas Natural Fenosa, Cristina Sogues, va recollir el premi en un acte celebrat en el Museu del Vestit de Madrid, ha indicat la companyia en un comunicat.
El premi al Servei d'Atenció al Client de l'Any va néixer a França en 2007 i té l'objectiu de promoure la qualitat del servei de les empreses, així com ajudar al client a triar l'empresa que li oferirà una bona atenció.
Aquesta competició està oberta a totes les companyies que desitgin avaluar el seu nivell de servei al client; a Espanya, aquesta segona edició dels guardons va comptar amb 13 categories, entre les quals s'inclouen energia, assegurances, vendes 'on line', sanitat privada o missatgeria.
L'estudi per a l'elecció dels premiats va ser realitzat a partir de la valoració d'un equip d'avaluadors que, després de realitzar 180 gestions amb el servei d'atenció al client de cada empresa, van puntuar l'atenció rebuda per via telefònica, per Internet i per correu postal.
En total, es van realitzar 180 proves per a cada empresa, repartides en 120 trucades telefòniques, 45 contactes per correu electrònic o formularis 'web' i 15 navegacions lliures per la 'web' de cadascuna de les empreses.