www.vilanovadigital.com
...
 Estàs a: Serveis | Fòrums | Les vostres cartes - Fòrum d'opinió | Missatge

Les vostres cartes - Fòrum d'opinió

Missatges del fòrum |  Missatge nou al fòrum |  Contesta aquest missatge |  Envia per E-mail el missatge

Unaltre montatge administratiu per robar al poble.

Santi | 24/04/2012 11:22

Cada día faig més de 220 kms. per les carreteres catalanes per custions de feina, i de tant en tant em trobo amb cada cosa que em fà tremolar (com l’escombrada de la carretera de les costes).

Avuí, al entrar de la C-25 a la C-37 desde la rodalía de Manresa en direcció igualada, just a l’entrada, enllaçen les carreteres amb una paella de velocitat descendent, 100, 80, 60, i on s’uneix la bifurcació de les dues direccions de la C-25 per enllaçar amb la C-37.

En aquella situació la velocitat rodada puja de 60 a 80 i 100, per arrivar a un tunel que ens porta a la brillant infrastructura d’un pont que uneix montanyes sense tenir present l’impacte ecològic.

El meu cotxe te control de velocitat que estrictament faig servir a la velocitat máxima de la vía si la circulació ho permet, pel que en el moment dels 100 el “Cruisser” m’ha augmentat la velocitat a 100.

De cop em trobo una senyal d’obres de 60, petiteta i en un reconet de la carretera, una senyaleta de Radar (???) mitg mal posada i un lletrero cuadrat, petitet, quasi tombat del tot que deia en el idioma NO oficial de la Prepotent, Inquisidora i Insolidaria Autonomía en la que vivim –“Maquina trabajando”-.

Desconecto el control de velocitat i el cotxe redueix per inercia la velocitat rodada, de manera que al atrevessar el tunel, escasament 100 metres, la velocitat havía baixat a poc menys de 80.

Allà era el ràdar, amagadet a la dreta a la sortida del tunel, amb una limitació de 60, sensa gairabé avís i disposat a enganxar a tots aquells que no hagin vist la senyalització quasi amagada, o que al reduïr velocitat les condicions naturals no permetin aconseguir la velocitat obligada.

El més bo de tot es que la “Máquina trabajando” no hi era per enlloc. Era una falacia amb l’únic objectiu de robar al poble.

Dedueixo que hi han massa sous de Mossos per pagar a final de més, que per cert, ¿algú em podría dir quans ni han?, per que de segur quasi en tenim un per persona a mitges de 2500 € mensuals de sou.

Així anem.

Esperaré la sanció que recorreré, per que al menys, si senyalitzen obres per coalsevol motiu, que siguin reals.


VILANOVADIGITAL no assumeix com a pròpies les opinions expressades pels usuaris dels fòrums i no garanteix l'exactitud o certesa de les seves informacions.

En qualsevol cas, VILANOVADIGITAL es reserva el dret de filtrar i publicar els missatges que, de forma directa o indirecta, contravinguin les disposicions de la LSSI (Ley de Servicios de la Sociedad de la Información y de Comercio Electrónico).

La Guia del Garraf

Anuncia't per només 90€

qui som |  posa't en contacte |  col·laboracions |  estadístiques |  publicitat
inici |  serveis |  actualitat |  esports |  oci i cultura |  blocs i opinió
agenda |  anuncis |  butlletins |  el temps |  enquestes |  fòrums |  La Guia del Garraf  |  RSS  Facebook VD  Twitter VD  Youtube VD
Associat a l'àrea digital ACPG   Adherida al codi ètic de Confianza Online   Auditat per OJD interactiva
GARRAF NEWS MEDIA, S.L. © 2001-2011 | Tots els drets reservats