Dijous, 1 de novembre de 2012 | 10:26
Vostè es troba a: Inici >

Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
31/10/2012 20:53
Una 'startup' de pagament per mòbil guanya l'IBM SmartCamp a Barcelona
BARCELONA, 31 (EUROPA PRESS) L'empresa de recent creació ('startup') PanamNav ha guanyat aquest dimecres l'edició espanyola de la III competició mundial IBM SmartCamp, que se celebra en deu ciutats de tot el món i recau per segona vegada a Barcelona, amb solucions tecnològiques per pagar amb el mòbil quan es realitza qualsevol compra, fer transaccions bancàries segures i autentificar la posició geogràfica dels usuaris de xarxes socials. PanamNav s'ha imposat a quatre empreses més --totes elles seleccionades entre més de 50-- i amb el seu projecte per fer un planeta "més intel·ligent" accedeix a l'assessorament dels experts d'IBM i al contacte amb entitats de capital de risc, a més de participar en la competició internacional de Berlín el 13 i 14 de novembre, ha informat l'organització en un comunicat. A l'acte de la lliura de premis hi han assistit el director d'iDigital del Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat, Daniel Marco; el director adjunt d'Economia Digital de Red.es Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme, Antonio Saravia; el gerent de l'Institut Municipal d'Informàtica de l'Ajuntament de Barcelona, Manel Sanromá, i el vicepresident de programari d'IBM Espanya, Portugal, Grècia i Israel, Diego Segre. AJUDA A EMPRENEDORS PanamNav ha competit amb Social-Buy.com, que connecta les xarxes socials al comerç electrònic; Catchoom, filial de Telefónica Digital, que ofereix el reconeixement visual per facilitar la generació d'ingressos; Quadrigram, que desenvolupa un programari de visualització d'informació per a empreses i analistes, així com SuperTruper, amb aplicacions per a dispositius mòbils relacionades amb el comerç i la salut. SmartCamp s'emmarca en el Programa Mundial d'Emprenedors d'IBM per ajudar-los a portar a la pràctica les seves idees de negoci, amb el suport de Barcelona Activa --de l'Ajuntament de Barcelona--, Fundació Madri+d, Barcelona Digital, Madrid Emprèn, Red.es. En declaracions a Europa Press, Segre ha animat a emprendre projectes tot i la conjuntura econòmica perquè sempre hi ha espais per créixer --tant geogràfics com sectorials--, i perquè "de la crisi se'n surt fent coses noves: construint nous models de negoci, obrint nous mercats i diferenciant-se competitivament".
Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
CatalunyaPress - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1