Català  |  Castellà
Inicio Ciudadanos / Inici Ciutadans Catalunya som tots

inici  /  sala de premsa - detall comunicat

NOTA DE PRENSA publicat per C's el 05/11/2012
Albert Rivera: 'Els signants del manifest 'Sí a Catalunya, sí a Espanya' són un referent de la socialdemocràcia espanyola'

El candidat per (C's) ha destacat l?acte del partit d?aquest vespre a Madrid 'amb l?Albert Boadella sota el lema Millorjunts on presentarem un vídeo sobre l'Espanya que vol C?s'

El candidat per C’s a la presidència de la Generalitat, Albert Rivera, ha afirmat aquest matí en roda de premsa a la seu del partit, sobre el manifest ‘Sí a Catalunya, sí a Espanya’ publicat al diari El Mundo i signat per 40 personalitats de la política i la cultura, que “els signants del manifest ‘Sí a Catalunya, sí a Espanya’ són un referent de la socialdemocràcia espanyola” i que “des de C’s el subscrivim perquè reuneix les condicions de respecte a la llibertat, a les lleis, la igualtat d’oportunitats i on tot es pot parlar dins les regles de joc establertes”. Alhora ha destacat l’acte que C’s farà aquest vespre a les 19.30 hores al Círculo de Bellas Artes de Madrid i que reunirà, entre altres “l’Albert Boadella, Josep Maria Fuster i Fabra, Fèlix Ovejero o Arcadi Espada sota el lema #millorjunts i on presentarem un vídeo sobre l’Espanya que vol C’s”

El líder de C’s també ha fet esment sobre els darrers programes emesos a TV3 i ha lamentat que amb “el 30 minuts d’ahir ja tenim l’enèsim reportatge sobre la independència”, alhora que ha denunciat el caire de les enquestes que es fan als televidents al magazine ‘Els Matins’ “amb preguntes tendencioses com ‘dubta vostè que Catalunya viu un espoli per part d’Espanya?’”.

Sobre les crítiques d’Alícia Sánchez-Camacho als mitjans de comunicació públics de Catalunya Rivera s’ha mostrat sorprès ja que “tenen un representant del partit al Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC)” i s’ha preguntat: “de què serveix aquest consell si al final no té cap mena de repercussió?”. El president de C’s ha rematat dient que “el PP critica moltes coses però quan arriben les eleccions es torna immobilista perquè ja li va bé el repartiment del pastís que hi ha a la Diputació, alcaldies o al CAC”.

A tot això, Rivera ha afirmat que “qui vulgui que a Catalunya hi hagi un pensament únic que voti Mas i el tindran”, i ha ironitzat sobre el nombre d’entrevistes a la televisió pública al president de la Generalitat: “al final tindrem un programa que es dirà ‘Aló President’”, en referència al programa de la TV pública veneçolana d’Hugo Chávez . El líder de C’s  ha volgut deixar clar el model de mitjans de comunicació públics proposat per C’s: “qui vulgui una Catalunya plural amb un model de mitjans al servei de tothom pot votar-nos perquè no el decebrem”.

Link a vídeo

Share/Save/Bookmark