Dimecres, 28 de novembre de 2012 | 11:49
Vostè es troba a: Inici > Política >

COMUNICAT DEL GRUP MUNICIPAL D'EUIA A l'AJUNTAMENT DE SABADELL SOBRE L'OPERACIÓ MERCURIO

Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
 OPERACION MERCURIO
Política 27/11/2012 18:52
En el mateix, EUiA diu "durant la legislatura anterior, el nostre grup municipal va portar a la Fiscalia tots els indicis que vam conèixer sobre les pràctiques a l’Ajuntament de Sabadell que vam considerar que havien de ser investigades".
 I prossegueix el mateix:

1.- Durant la legislatura anterior, el nostre grup municipal va portar a la Fiscalia tots els indicis que vam conèixer sobre les pràctiques a l’Ajuntament de Sabadell que vam considerar que havien de ser investigades.

2.- Expressem la nostra profunda preocupació per les informacions que estan facilitant els mitjans de comunicació i que impliquen en aquesta denominada “Operació Mercuri” al propi alcalde Manuel Bustos així com al seu principal nucli de col•laboradors i a diversos familiars.

3.- EUiA vol recordar que des de fa molts anys ha vingut denunciant el pacte sota la taula que el PSC de Sabadell ha mantingut al govern amb el PP local. Avui aquesta operació marca uns indicis que van més enllà dels legítims acords polítics i entra en terrenys que l’alcalde ha d’explicar amb urgència.

4.- El nostre grup municipal exigeix autèntica transparència al govern de Sabadell sobre el conjunt de les actuacions que ara s’estan investigant. Les declaracions fetes el matí d’avui per Manuel Bustos no concorden amb la gravetat dels presumptes delictes dels que la Fiscalia diu tenir proves.

5.- Qualsevol confirmació de les informacions que a hores d’ara estan arribant exigiria l’assumpció immediata de responsabilitats per part de tots els càrrecs electes i de confiança imputats. EUiA reitera un cop més el seu compromís d’expulsar la corrupció de la vida política. Fins aleshores creiem que s’ha de defensar la presumpció d’innocència de totes les persones que estan relacionades amb aquesta operació.

Envia'ns el teu comentari

* Camps obligatoris
Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
CatalunyaPress - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat