Dijous, 29 de novembre de 2012 | 10:24
Vostè es troba a: Inici >

Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
29/11/2012 09:26
Hilton obrirà el 2013 l'hotel Double Tree La Mola, el segon de la marca a Espanya
Preveu ser present a Espanya amb totes les marques que opera a Europa a curt termini BARCELONA, 29 (EUROPA PRESS) Hilton obrirà a començaments del 2013 el segon hotel a Espanya sota la marca Double Tree, que s'ubicarà al parc natural de Sant Llorenç del Munt, a cinc quilòmetres de Terrassa, després de signar un acord de franquícia amb la immobiliària Laietana, propietària de l'actual La Mola Hotel & Conference Center. Ho ha explicat, en una entrevista d'Europa Press, el director de Desenvolupament a Espanya i Portugal de Hilton Worldwide, Carlos Miró, que ha afirmat que la cadena nord-americana està en plena expansió a Espanya, on fins ara només operen cinc hotels de la marca Hilton: dos a Barcelona, un a Madrid, un a Toledo i un altre a Mallorca. El Double Tree by Hilton Hotel & Conference Center La Mola serà el segon hotel de l'insígnia Double Tree a Espanya, després del recent anunci de la inauguració a finals d'aquest any del Double Tree by Hilton Hotel & Spa Empordà. Els hotels Double Tree són de la categoria de quatre estrelles superior, però ofereixen un tracte més proper al client, "menys formal" que els de la marca Hilton, ha explicat Miró, que ha assegurat que, a curt termini, el grup estatunidenc pretén ser present a Espanya amb totes les marques amb les quals opera a Europa: Waldorf Astoria, Conrad Hotels, de gran luxe; Hilton, Double Tree, Hilton Garden Inn, d'alta gamma, i Hampton, de categoria més estàndard. A més dels Double Tree que obrirà l'any que ve a Catalunya, el grup Hilton Worldwide també ha inaugurat el Hilton Garden Inn a Sevilla, i comença així un "agressiu" pla d'expansió a Espanya, després de 20 anys amb presència al país només amb la marca Hilton. Miró ha constatat que la penetració de les cadenes internacionals a Espanya és molt petita, mentre que els clients internacionals són molt fidels a les marques, per la qual cosa un client estatunidenc acostumat a Hilton preferirà anar a un Hilton. MADRID I BARCELONA Ha manifestat la voluntat de la cadena estatunidenca de ser present al centre tant de Barcelona, on té un hotel a la part alta de la Diagonal i un altre a Diagonal Mar, com de Madrid, on només té un establiment a l'aeroport. "Un hotel de qualsevol de les nostres marques al centre de Madrid té molt sentit", ha assenyalat, i ha assegurat que estan pendents de les oportunitats que sorgeixin d'hotels independents que vulguin millorar la seva rendibilitat si passen a formar part del grup. Ha explicat que el grup Hilton no inverteix en la compra d'hotels, sinó que s'ubica en hotels ja existents amb contractes de franquícia o acords de gestió, que els adapten a la imatge i requisits de la marca. A Barcelona, ha considerat que hi ha una certa saturació d'hotels de categories de quatre estrelles i quatre estrelles superior, però "hi ha molt recorregut" tant en la gamma d'alt luxe, com els Waldorf Astoria i els Conrad, com d'establiments més estàndards, com els Hampton. "Ens agradaria entrar al centre de Barcelona", ha afirmat, i ha assenyalat que probablement serà amb l'insígnia de Double Tree o Garden Inn, atès que els hotels d'alta gamma necessiten molts metres quadrats.
Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
CatalunyaPress - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1