Dilluns, 17 de desembre de 2012 | 17:23
Vostè es troba a: Inici > Economia >

 CaixaBank culmina amb èxit la integració tecnològica i operativa de Cajasol i Caja de Guadalajara

Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
 ECONOMIA
 CaixaBank culmina amb èxit la integració tecnològica i operativa de Cajasol i Caja de Guadalajara
Economia 17/12/2012 10:23
faine nin caixabank
CaixaBank ha finalitzat amb èxit la integració tecnològica i operativa de Cajasol i Caja de Guadalajara, només dos mesos després de completar la integració de Caja Navarra i després de quatre mesos i mig des de la inscripció de la fusió amb Banca Cívica en el Registre Mercantil, el 3 d’agost.
Amb aquesta integració, l'entitat presidida per Isidre Fainé i dirigida per Joan Maria Nin, ampliarà el seu catàleg de productes i serveis a tots els clients de Cajasol i Caja de Guadalajara, que tindran a la seva disposició una xarxa de més de 6.000 oficines, més de 10.000 caixers automàtics amb més funcionalitats i el servei líder a Espanya de banca online, a través de Línia Oberta, amb més de 7 milions de clients.
 
El procés d'integració de l'operativa diària dels clients de Cajasol i Caja de Guadalajara s'ha realitzat amb la finalitat de garantir el millor servei al client. Amb aquest objectiu, CaixaBank ha invertit un total de 190.000 hores al desenvolupament d'adaptacions informàtiques. A més, abans de procedir a la migració completa del sistema, s'han realitzat un total de 3 simulacions de traspàs d'operatives de les dues caixes a CaixaBank en les quals el procés va passar controls de certificació de qualitat i de protecció.

Els clients no hauran de fer cap gestió
 
En el cas concret de Cajasol i Caja de Guadalajara, que ja han completat la integració tecnològica i operativa, els comptes corrents i les llibretes d'estalvi canviaran de numeració. No obstant això, aquest canvi no afectarà als rebuts domiciliats, ni les transferències, ni als abonaments rebuts. Per tant, no serà necessari  que  el  client  realitzi cap gestió. Els crèdits i hipoteques contractats
mantindran igualment les condicions pactades.
 
Pel que fa a les targetes, CaixaBank ha enviat durant el mes de desembre noves targetes que seran operatives des de la integració dels sistemes informàtics, a partir del moment en què el client les activi. Per a la seva comoditat, s'ha mantingut el mateix número secret (PIN). Així mateix, aquells clients que accedeixin, a través d'Internet, a Línia Oberta, tampoc hauran de modificar ni el seu usuari ni la contrasenya, ja que s'ha mantingut el que usaven per les plataformes de banca online de les caixes, tant de Cajasol com de Caja de Guadalajara.
 
Amb aquestes noves targetes, els clients es podran beneficiar gratuïtament del servei CaixaProtect, una prestació exclusiva que protegeix contra el frau i el robatori.
 
Integració dels sistemes informàtics en menys d'un any
 
El procés complet d'integració dels sistemes informàtics de les entitats que conformaven Banca Cívica tindrà una durada inferior a un any, un temps rècord, i es farà de forma esglaonada: el passat mes d'octubre es va realitzar a Caja Navarra; ara,  al desembre s'han completat Cajasol i Caja de Guadalajara, CajaCanarias finalitzarà al març i Caja de Burgos a l'abril.
 
En aquest sentit, fins a la migració de la plataforma operativa de cada entitat, tots els clients de les diferents caixes podran efectuar reintegraments a dèbit amb les seves targetes, sense cap comissió, a través de la xarxa de més de 10.000 caixers automàtics que té CaixaBank després de la fusió.
 
Més servei i atenció per al client
 
Fruit de la integració, CaixaBank també ha ampliat l'horari de les oficines que procedien de Cajasol i Caja de Guadalajara per oferir un major servei als seus clients. Per això, totes les oficines estaran obertes de dilluns a divendres de 8.15 a 14 hores i els dijous, a més, s'obrirà a la tarda de 16.30 a 19.45 hores entre els mesos d’octubre a abril.
 
Líder en el mercat financer a AndaluCia i Guadalajara
 
Després de la integració amb Cajasol i Caja de Guadalajara, CaixaBank va crear les direccions territorials d'Andalucia Occidental, Andalucia Oriental i Castilla la Mancha i Extremadura, dirigides per Juan Reguera, Rafael Herrador i Victorino Lluch, respectivament.
 
CaixaBank és líder per quota de mercat d'oficines a Andalusia, amb un 20,9%. El lideratge de CaixaBank a Andalucia es reflecteix també en la quota de mercat per volum de negoci, que arriba al 18,3%.
 
També a Guadalajara, CaixaBank és la primera entitat en quota de mercat per dipòsits, que arriba al 26,35%; per crèdits (quota del 20,58%) i per nombre d’oficines (quota del 31,71%).
 
CaixaBank és, actualment, la primera entitat del mercat espanyol amb més de 13 milions de clients, la xarxa d'oficines més extensa d'Espanya, amb més de 6.000, i uns actius de 342.000 milions d'euros. L'entitat es conforma com un grup financer integrat -amb negoci bancari, activitat asseguradora i inversions en bancs internacionals-, amb una ferma aposta pel creixement, tant en l'àmbit nacional com en l'internacional, gràcies a la seva provada experiència en inversions en el sector bancari i la prudència que el caracteritza.
Envia'ns el teu comentari
*
*

* Camps obligatoris
Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
CatalunyaPress - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1