20 de Desembre de 2012. 15:59h.

1 comentaris

1314 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Vichy, ara en llauna

L'empresa comercialitza dos productes amb aquest format

Una imatge promocional de les dues begudes
Una imatge promocional de les dues begudes
Una imatge promocional de les dues begudes

Vichy Catalán inicia aquest divendres una campanya de promoció dels seus nous formats en llauna. A partir d'ara, en aquest envàs, els usuaris podran trobar l'aigua de sempre de la marca i una altra amb llimona, un refresc elaborat amb aigua mineral natural i amb aroma natural d'aquest cítric.

La campanya, sota el nom Tu marques el ritme, pretén acostar la marca catalana al públic més jove. Estarà recolzada per dos anuncis diferents, un destinat a aquest públic de menys edat, i el segon, una mica més "esbojarrat".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/bvwf7md

1 comentari

#1 mmn, Barcelona. 07/01/2013 - 21:14

 

Valorar

Positiu Negatiu

Perfecta per despres d'un àpat contudent, tot i que la de llimona no l'he tastat encara. Crec que es un encert acabar amb el pesat vidre, sempre q mantigui el sabor de sempre.

1

. .
 

El + comentat

El + vist

El + enviat

07.01.09

·

09.07.08

·

27.05.11

·

14.09.12

·

24.07.11

·

28.09.12

·

31.05.11

·

30.06.08

·

12.10.12

·

18.08.08

·

El temps
Guia d'empreses
  Cercar
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Economia - Vichy, ara en llauna

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya