Accés al contingut Accés al menú de la secció
departament

Què fem i com actuem

L’Oficina de Supervisió i Avaluació de la Contractació Pública (OSACP) va ser creada mitjançant el Decret 203/2011, de 18 de gener, i actualment està regulada pel Decret 325/2011, de 26 de abril, de reestructuració del Departament de la Presidència.

És una unitat amb rang de direcció general integrada en el Departament de la Presidència, sota la dependència de la Secretaria del Govern.

La seva missió es vetllar per l’aplicació dels principis de transparència, lliure competència i igualtat d’ oportunitats en la contractació pública, millorar–ne l’eficiència i impulsar-hi l’aplicació dels mitjans electrònics.

Actua coordinadament amb les altres unitats de la Generalitat de Catalunya que tenen atribuïdes competències genèriques en contractació pública, com es el cas de la Junta Consultiva de Contractació Administrativa o la Comissió Central de Subministraments.

Les seves funcions es desenvolupen en l’àmbit de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic.

Els objectius de l’Oficina s’adrecen a la transparència en la contractació pública, la garantia de la lliure concurrència, l’impuls dels mitjans electrònics i la millora en els processos de la contractació pública orientada a la màxima eficiència, tot això emmarcat sempre en una rigorosa aplicació del principi de legalitat.

L’Oficina actua escoltant totes les entitats i persones implicades o interessades en la contractació pública, realitzant-ne una supervisió permanent del desenvolupament –sobretot mitjançant l’establiment i el seguiment d’indicadors– i proposant o articulant accions per a la seva millora continua.

Data d'actualització: 10.10.2011
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya