Dimecres, 13 de març de 2013 | 09:55
Vostè es troba a: Inici >

Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
12/03/2013 18:45
PortAventura invertirà 75 milions al parc en els pròxims cinc anys
MADRID/TARRAGONA, 12 (EUROPA PRESS) PortAventura invertirà 75 milions d'euros en els pròxims cinc anys per a l'ampliació del parc temàtic d'oci català, dels quals deu s'han destinat a l'ampliació del parc aquàtic Costa Carib Aquatic Park. La distribució de la resta de la inversió encara està en procés de decisió, tot i que la companyia ha assenyalat que haurà una novetat anual, ja sigui al parc d'atraccions o al 'resort'. PortAventura iniciarà la seva expansió aquest any amb l'ampliació del Costa Carib Aquatic Park, que tindrà 14.000 metres quadrats de noves instal·lacions, aconseguint així els 50.000 metres quadrats de superfície total del parc. Entre les seves noves instal·lacions, el parc disposarà d'un tobogan 'multi bump', d'una altura de 19 metres i un recorregut de més de 100 metres, i s'instal·larà un tobogan de 6 carrils. Per als pròxims cinc anys, el pla d'inversió del parc preveu 75 milions d'euros, després dels projectes empresos el 2012, com 'Shambhala', la muntanya russa més alta d'Europa, que va atreure a 1,8 milions de persones el 2012, una escola de conducció per a nens, la renovació de les 500 habitacions de l'hotel PortAventura, o un pàrquing d'autocaravanes, o la construcció de SésamoAventura el 2011 per al públic infantil. L'any passat el parc temàtic va ser visitat per més de 3,8 milions de persones, dels quals un 35% es van correspondre a mercats internacionals, un 21% més respecte a la temporada anterior. En concret, França és el principal mercat de PortAventura al representar prop del 45% del total de visites internacionals, seguit de Rússia, el que més va créixer (75%) fins a arribar al 25% del total, superant les 300.000 visites, i Regne Unit i Irlanda, que van aportar el 20% de les visites internacionals. L'objectiu per als pròxims anys és arribar als 5 milions de visites i aconseguir que un 50% dels clients siguin internacionals, apostant també per altres mercats europeus com Benelux i Alemanya, que l'any passat van créixer un 19%. Així, sota la senya d'identitat de l''European Destination Resort', la companyia intentarà atreure un major nombre de famílies a un destí de vacances que disposa d'un parc temàtic, un parc aquàtic, 4 hotels de quatre estrelles cadascun, amb 2.000 habitacions, i un centre de convencions amb capacitat per més de 4.000 persones.
Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
CatalunyaPress - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1