Redacció | Actualitzat el 26/03/2013 a les 18:43h

Gerard Piqué: «No entenc el català que vol que perdi La Roja»

Gerard Piqué, amb La Roja. Foto: RFEF.

El jugador del Barça, ara convocat amb la selecció espanyola de futbol, Gerard Piqué ha assegurat avui que és incapaç d'entendre "el català que diu que vol que perdi la selecció". Deixant clar que, des de petit, "sempre he anat amb la selecció", es pregunta: "Per què estàs desitjant que li vagi malament a gent com a tu, del Barça i catalans?"

En una entrevista amb El País, explica que mai no s'ha sentit pressionat per defensar aquest posicionament, ni pels "amics impermeablement independentistes" que diu que té, assegurant que fins i tot "van ser a la final del Mundial i de l'Eurocopa animant a la selecció perquè, al cap i a la fi, aquí hi ha deu paios del Barça."

Navega per les etiquetes

BarçaLa RojaGerard Piqué

COMENTARIS

+2
-0
di que si
Anònim, 27/03/2013 a les 12:47
Bravo Gerardo!! eres un grandísimo defensa. Gracias!!
+0
-0
Ens caldrà ser més educats
Anònim, 27/03/2013 a les 12:46
Potser ja comença a ser hora que ens acostumem a replicar amb més arguments i menys menyspreu a tots els que pensen o opinen diferent, si realment aspirem a augmentar la colla i ser cada cop més. Les declaracions d'en Piqué es poden replicar amb arguments, n'hi ha més d'un que ho ha fet, i no cal caure tan baix vomitant insults i improperis.
+0
-0
Ens caldrà ser més educats
Anònim, 27/03/2013 a les 12:42
Potser ja comença a ser hora que ens acostumem a replicar amb més arguments i menys menyspreu a tots els que pensen o opinen diferent, si realment aspirem a augmentar la colla i ser cada cop més. Les declaracions d'en Piqué es poden replicar amb arguments, n'hi ha més d'un que ho ha fet, i no cal caure tan baix vomitant insults i improperis.
+0
-0
endavant catalunya
oriol pratginestós, 27/03/2013 a les 12:42
Doncs jo no entenc com hi ha Catalans com en Piqué que volen que perdi Catalunya ,.. si , que perdi sobirania política i econòmica,. que perdem llençols a cada bugada que ens aplica l´estat,. que perdem bous i esquelles,. que ho perdem tot,.... no entenc com hi ha Catalans així,
+2
-0
endavant catalunya
oriol pratginestós, 27/03/2013 a les 12:40
Doncs jo no entenc com hi ha Catalans com en Piqué que volen que perdi Catalunya ,.. si , que perdi sobirania política i econòmica,. que perdem llençols a cada bugada que ens aplica l´estat,. que perdem bous i esquelles,. que ho perdem tot,.... no entenc com hi ha Catalans així,
+3
-0
Jo el que no entenc és el català que juga amb la roja
Anònim, 27/03/2013 a les 12:34
Qui tampoc ho entengui que cliqui la mà verda
+0
-0
INDEPEDÈNCIA
Anònim, 27/03/2013 a les 12:02
Completament d'acord amb la Isabel C. Prou condescendència amb aquests vividors de la barçaroja que tant mal ens han fet i encara ens poden fer.
+3
-0
D'on no n'hi ha, no en raja.
Som-hi ja ||*||, 27/03/2013 a les 11:11
Algú que li posa de nom al seu fill, el mateix nom que el seu equip rival, demostra tant poca inteligència que no sap ni en quin país viu, ni el que represanta la "roja" per Catalunya.
Ara al Camp Nou tots li riuran les gràcies...
+2
-0
FATXA
Jose A.V, 27/03/2013 a les 10:59
No ente ns la voluntad de Catalunya de ser lliure?Jo crec q el teu cercle social no t'ha deixat mai explorar en aquesta part de la història. Llegeix i entendràs, i si no ho entens és que ets un BARRUT.I tu t'ho preguntes? tu que anant pels camps d'eSSpanya, només per ser català, no del Barça, sinó català, per aquest sol fet t'han dit de fill de puta cap amunt? Fes una prova, digues en una roda de premsa un dia, que estimes la teva llengua i la teva terra, veuràs com t'escupen.Espero que no siguis mai ningú dins el Barça.Ja hi han passat prous fatxendes.
Ja fa temps que et dic "la bailarina" perquè no m'agrada el teu joc,.
+2
-0
Pobret no hi arriba
Anònim, 27/03/2013 a les 10:55
Tu nomes entens de Waka-Waka, ja ens entenem.
+4
-0
Té la resposta a casa
Anònim, 27/03/2013 a les 10:37
Potser la seva parella li ho podria explicar. El seu país es va desfer dels invesors espanyols i mai més no n'han volgut saber res. I no són els únics. No pot ser que tots estiguin equivocats.
+5
-2
Seleccio de catalans i algun espanyols
Anònim, 27/03/2013 a les 10:27
No entenc per que dieun la roja si tots son catalans, excepte algunes anecdotes; jo si fos espanyol, diria que aquesta es la seleccio dels catalans; al 2014, ja lliures, espanya sera un equipet com xipre o andorra, pobres espanyols
+9
-2
Que digui el que vulgui
Capità d'allonses, 27/03/2013 a les 10:26
Piqué, ja pots dir el que vulguis, no em convenç, has de saber que encara que siguis del Barça i català o això dius, en el moment que et poses la samarreta de la Roja (quin fàstic) ets un mes d'ells ja que em sembla, que en el moment que surts a jugar amb la Roja no defenses Catalunya si no que estàs defensant a España, en fi, a qui creus que estan enganyant si no a tu mateix, perquè no teniu els nassos de fer com l'Oleguer, en fi, un botifler mes a la llista, que passarà el dia que Catalunya tingui selecció?, cuants d'aquesta elit futbolística aniria amb la nostre selecció?, quines sorpreses en esperen, que poc catalans son els Pique, Puyol, Xavi....., no ho veieu, aquesta gent podria fer moltíssim pel nostre país i que fan? callen, i no em vingueu amb allò de que son esportistes, en fi, que digui el que vulgui, no em convenç
+11
-2
falta d'enteniment
Despertaferro, 27/03/2013 a les 10:15
En Piqué pateix una falta d'enteniment, queda clar.

Francament, pensava que aquest noi era més espavilat.
+7
-2
Neurones
Anònim, 27/03/2013 a les 10:04
Com quasi tots els que juguen a futbol, te menys neurones que una llauna de sardines. Demostra que existeix el burro català.
+9
-2
money
Anònim, 27/03/2013 a les 10:00
TODO POR LA PASTA !!. ARRIBA ES CAÑA !!.
+9
-2
Vaja!!!
Anònim, 27/03/2013 a les 09:58
Mira reiet jo entenc perfectament que tu no ho entenguin !!!
Només cal veura la manera que vius, en una nubol rosa, que en saps tu del sentiment català !!!
+10
-2
Mercenaris
Jordi Pelsparch, 27/03/2013 a les 09:22
Els que jugueu amb els "rojos" sou una colla de mercenaris. Reconeixeu-ho només jugueu pels diners que us donen. És legítim, si, però no jugueu sisplau a la puta i a la Ramoneta
+8
-2
INDEPEDÈNCIA
Anònim, 27/03/2013 a les 09:08
Completament d'acord amb la Isabel C. Prou condescendència amb aquests vividors de la barçaroja que tant mal ens han fet i encara ens poden fer.
+8
-1
Llàstima
Rogerbtarr, 27/03/2013 a les 08:53
Jo que m'anava a posar al teu nom i núm. A la samarreta del barça... No entens la voluntat de Catalunya de ser lliure?Jo crec q el teu cercle social no t'ha deixat mai explorar en aquesta part de la història. Llegeix i entendràs, i si no ho entens és que ets un botifler...
+3
-1
Mercenaris
Jordi Pelsparch, 27/03/2013 a les 08:48
Els que jugueu amb els "rojos" sou una colla de mercenaris. Reconeixeu-ho només jugueu pels diners que us donen. És legítim, si, però no jugueu sisplau a la puta i a la Ramoneta
+10
-1
barrut
Lluis solsona, 27/03/2013 a les 08:33
Jo el que no entenc es que hi hagui catalans que defensin els colors d'un estat que ens espolia,ens ofega , ens meynsprea i no ens deixar decidir el nostre futur democraticament i en llibertat.uns catalans que tant es que una majoria de la societat catalana estigui patint amb l'angoixa de poder arribar afinal de mes,de tenir una sanitat,educacio,pensions,treball,etc dignes a es clar a no se que aquest estat amb pagui amb els calers que ens roben a la resta de catalans.
+4
-1
Mercenaris
Jordi Pelsparch, 27/03/2013 a les 08:30
Els que jugueu amb els "rojos" sou una colla de mercenaris. Reconeixeu-ho només jugueu pels diners que us donen. És legítim, si, però no jugueu sisplau a la puta i a la Ramoneta
+10
-1
Piqué borinotet
Lo palleter, 27/03/2013 a les 08:24
Que el Piqué defensi la selecció espanyola fins a cert punt és comprensible doncs és un botifler agraït amb l'amo que li paga! Però aixó de que durant el mundial de futbol passat hi havia catalans independentistes que animaven la selecció espanyola no s'ho creu ni ell! És deu pensar que som idiotes! //*//
+19
-2
Esclau assimilat
Anònim, 27/03/2013 a les 08:13
No ho volen entendre els espanyols.
+24
-2
doncs jo el que no entenc
traveler, 27/03/2013 a les 08:04
... és el català que perd el cul per jugar amb La Roja.

Deu ser que hi ha gent per a tot.
+36
-3
Catalans feu-vos fer dignes de Catalunya
Macià, 27/03/2013 a les 07:30
Estimat Gerard,

La pregunta que t'hauries de fer es precísament la inversa.

Per que no pots entendre que un espanyol respecti que Catalunya pugui competir a nivell internacional?

No et preocupis ...

El dia de passat demá, si demá proclamem la independència, et preguntarem directament si vols jugar amb la selecció lliure de Catalunya o si prefereixes jugar amb la selecció que ha oprimit (econòmica, militar, cultural, lingüística, ecológica i socialment) en els darrers 300 anys Catalunya.

A tu et deixarem triar!

Ells no ens han deixat durant 300 anys.
+24
-2
jo tampoc
ganxó, 27/03/2013 a les 07:26
Jo tampoc entenc que un català pugui defensar en qualsevol sector, un estat que ens colonitza, que ens espolia, que ataca la nostra cultura i que ens menysprea continuament.
+14
-2
En poques paraules
Un d'enmig, 27/03/2013 a les 07:22
Els que no volem que perdi la Roja només és perquè hi ets tu i altres com tu.


Piqué, Espanya ha estat i és un mal negoci per a casa nostra. Ens deixa plomats, ens ho treu tot, ... Encara hi som a temps. I volem ser lliures.
+16
-3
Enric Agramunt
A cara descoberta, 27/03/2013 a les 07:13
Pijo mongolic,si et penses que perqué jugues en el Barça(no gaire bé,darrerament) et perdonarem aquesta ofensa, vas apanyat.Suposo que per afinitats intelectuals deus lligar prou bé amb Sergio Ramos
+2
-25
Amor patrio
En Paco, 27/03/2013 a les 03:02
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-2
Jo no puc entendre que no pagueu impostos
Petrus, 27/03/2013 a les 02:29
quan jugeu el Mundial o l'Eurocopa i pagueu els impostat a un pais forani per cotitzar-ne menys.

Però després espere que jo dongui suport a l'equip que et fa jugar tant si vols com si no vols.

Fas pena, l'abús de cocaina colombiana t'està canviant...
+14
-1
Em faria vergonya ser el teu pare
Petrus, 27/03/2013 a les 02:26
i ara també em fa vergonya que juguis amb el Barça.

Suposo que deus estar esperant que et caigui algun contracte publicitari…

però ets català, sempre et cauran els rosegons, per ben pagats que siguin
+11
-1
Saps què és l'estadística?
Anònim, 27/03/2013 a les 02:20
Com a exemple, el bar d'enfront de casa en el darrer partit del Barça-Milan, era ple de gom a gom fins a la porta. Saps a quants n'he vist des del carrer, avui?: tres!. Ben amples.
No he pogut evitar un somriure.
Potser, l'amo del bar t'ho podria explicar millor, amb dades de les que sí que hi entens.
+18
-1
La seva pàtria és l'euro, la pasta
Isabel C., 27/03/2013 a les 01:32

Gerard, t'ho diré molt clar: la comprensió de per què, amb la que està caient, encara t'atreveixes a anar a jugar amb Roja, se m'ha acabat. Fa un any, encara t'ho podia respectar tot i que no ho entenia. Però ara, s'ha acabat. Ara que aquest país pel que t'hi escarrasses jugant nega la simple existència del poble de Catalunya, nega el seu dret a la sobirania, el seu dret demnocràtic a escollir si vol o no ser un estat independent, ara que totes les instàncies del Poder central s'han posat en marxa per sotmetre el poble català a un ofec econòmic i cultural sense treva, que només busca la nostra aniquilació, humiliació i derrota definitiva, ara no t'ho puc passar per alt. No només que diguis el què has vomitat, sinó ni tan sols que t`atreveixis a jugar amb la Roja.

Per tant, que quedi clar: ets un egoïsta, traidor i mercenari al servei exclussiu del teu cachet i de les expectatives publicitàries que et puguin seguir oferint Ebre enllà. Persona non grata, tu i tota la resta de jugadors catalans que seguiu fent el paripé de jugar amb La Roja. No us mereixeu ser considerats catalans, no sou d'enlloc, sou de la vostra cartera, del Món dels diners.
+24
-1
Cal una resposta dels socis i del públic del Camp Nou
Isabel C., 27/03/2013 a les 01:21

Els que el titlleu de curtet l'esteu excusant, en el fons. És com dir que no és imputable perquè no hi arriba, no dona per més.

Però no és així. Sap prou el què diu i, com ha assenyalat més avall un altre participant, sap perfectament per què i qui molestarà. Sap perfectament a quins interessos serveix quan parla en aquest termes (bàsicament, els seus, sobre tot, els del seu cachet i contractes publicitaris).

Ja n'hi ha prou d'empassar-se totes les bajanades d'aquestes patums del Barça. Tinguem una mica de dignitat, hones (i dones). Aquest noi és un privilegiat. Per molt que el podés perjudicar posar-se al costat de la majoria del seu país, del seu poble, nai es quedaria amb una ma al davant i l'altre al darrera. Encara no té 25 anys i ja té la vida solucionada. La seva i la seu fill. Molts dels qui estan fent o estan disposats a fer per la llibertat de Catalunya el què calgui, s'exposen a perdre-ho tot o ja d'entrada no tenen gairebé res, ni una feina decent, ni un sou suficient, ni diners per llogar un pis de mala mort... I encara ens mostrem comprensius amb aquest botifler de poca consciència, egoïsta i mimat?

El què ha dit no té perdó. Com comença a no tenir perdó que cap, absolutament cap, dels jugadors catalans del Barça, especialment aquells que tenen la vida més solucionada i que estan al final de les seves carreres, que poc poden perdre ja, no posin tot el seu prestigi i ressò social al servei de la llibertat del seu país, del seu suposat país, Catalunya. Al contrari, en Puyol es va posar al servei de la campanya "Seny" de Banc Sabadell en plena comtesa electoral el novembre de l'any passat, us en recordeu? Una campanya subliminal calcada a la del PP i, per tant, en contra del sobiranisme. Què potser em direu que també és tant curt de gambals que no se n'adonà de l'oportunitat d'aquella campanya mediàtica (publicitària) i del missatge de fons en el context i el moment en què es llançava. Au, home va...

Crec que els socis del Barça, que constitueixen la majoria dels qui poden anar al Camp Nou, farien be en deixar clar a aquests nois -alguns ja no tan nois- el què en pensen de La Roja i de com s'hi escarrassen jugant amb La Roja, si tan catalanistes són com per cridar independència a cada minut 17,14 de cada part. Que no es deixin perdre per l'estètica d'un càntic i vagin al moll de l'òs. Potser el Barça té molts seguidors arreu d'Espanya i del Món, però l'únic lloc en el què un milió de persones o més surten al carrer per rebre'ls com si fossin els herois de la pàtria és Catalunya. Ja va sent hora que retornin una mica del què han rebut. I si no ho consideren així, no cal ni que es molestin en treure la senyera a passejar quan guanyen alguna cosa, que no hi ha res pitjor que fer teatre del dolent per quedar be i amagar-se quan se't necessita de debò.



+12
-2
Li han netejat el cervell
Un decepcionat, 27/03/2013 a les 01:14
He de confessar que ja em va decepcionar quant va començar a fer política i dir que l'estat espanyol i Catalunya perdrien molt si ens independitzem, doncs res. Jo la veritat no l'entenc, se que en la època del Guardiola ja va tenir alguns problemes de disciplina però, que no juga amb la selecció Catalana, no li importa com la tracten? Ni els atacs a la nostra educació, ni l'escany econòmic? Només esper-ho que el substitueixin aviat en el Barça i que no enganyi a gaires.
+17
-1
Són una colla de mercenaris
Isabel C., 27/03/2013 a les 01:03
No té dignitat, doncs si la tingués, no diria això, ni tan sols ho pensaria, coneixent com segurament coneix tot els què s'ha dit i es diu d'ell per les Espanyes castellanes àdhuc quan vesteix la samarreta roja i no té un bon dia.

No té solidaritat amb el país que l'ha vist néixer, la cultura en la que s'ha educat i l'entorn que li ha permès arribar a on ha arribat, doncs amb les seves paraules només demostra tenir cura del cachet i dels diners que directament o indirecta li poden reportar els bolos amb la selecció dels espanyols.

I, evidentment, no viu al Món real, no viu a Catalunya, no en té ni idea del què passa al país a on figura que hi té una casa en la que, a voltes, hi dorm. No en té ni idea, ni mostra cap preocupació, per la gent real -molta d'ella, absurdament idòlatra d'aquest personatge. No sap ni vol saber res dels joves catalans de la seva edat que a la Catalunya espanyola que tant li plau s'han quedat sense futur, sense esperança, sense cap altra sortida que la de marxar a l'estranger a provar sort.

I, per últim: avui l'he vist jugar, confesso que ho fet amb l'esperança que guanyés França bàsicament perquè com a culé no m'interessa que els jugadors del club s'escarrassin fent bolos amb la Roja dels pebrots. L'he vist a ell i m'ha cridat l'atenció que s'hi hagi deixat la pell com no se'l veia fer pel Barça des que va tornar del Mundial de Suràfrica. He vist en Valdés aturant el què no aturava amb el Barça des de fa ben be un any i mig. I he vist en Pedro (almenys aquest se salva perquè és espanyol) clavar un gol com no els clava amb el Barça des de fa dos anys.

I què voleu què us digui, eh? Doncs que fa pudor. Que tota la comèdia d'en Valdés fa pudor a maniobra per treure més calers. Que Piqué, Pedro i companyia, tret del dia que es van veure contra les cordes amb el Milan (partit de tornada), s'ho tenen ja tan cregut amb el Barça que es pensen que es cosa de sortir al camp i caminar una mica i ja tenen el partit guanyat. Que tots plegats són una colla de mercenaris com ho podrien ser si parléssim de jugadors estrangers que només busquen diners i prestigi en el seu pas pel Barça.

Que tots plegats -i ara em refereixo estrictament als jugadors catalans- són una colla de milionaris consentits que viuen fora del món real, del seu país, del qual només se n'aprofiten, però al què no estan disposats a donar res, tot i que havent guanyat el què han guanyat no tenen a perdre ni un 1% del què poden perdre els qui, per no tenir, gairebé no tenen ni l'esperança de poder trobar mai una feina que els ajudi a subsistir en la seva pàtria.

Penso que si resta una mica de consciència en els socis del Barça que encara es consideren catalans, després de veure el contrast entre el què aquests nanos han estat fent des de finals de la temporada passada (amb una única excepció, la del partit de tornada contra el Milan) i el que avui han fet per guanyar-li a Espanya la primera plaça de grup, els haurien de rebre amb una forta pitada el proper dia que juguin al Camp Nou. Val més això que no pas cridar estèticament Independència a cada minut 17,14. Algú els ha de fer baixar a la terra, si és que encara hi són a temps.

+9
-1
ei!!!
jordi l'h, 27/03/2013 a les 00:25
quina pena!!!
les rodes de prensa de jugadors no tindrien que tenir cap audiència!!! la gran majoria val més que es dediquin a jugar a pilota atès que l'únic que aconsegueixen es poder ferir sensibilitats perque no veuen més enllà del seu núvol
protector.M'agradaria saber quan temps fa que no llegeixen un diari o s'interesan per algún tema seriós..
Si les seves rodes de premsa tenen audiència,també com a país ens ho tenim que estudiar..
+18
-1
Salvem a Piqué
Anònim, 27/03/2013 a les 00:19
Aturem les retallades en educació, ja fan efecte!
+15
-1
Capullo
Imbècil, 27/03/2013 a les 00:12
Aquest tio és un imbècil! Si vol justificar el que li paguen per quedar bé, val més que calli. En Ramos, al seu costat és un maulet. Capullo!
+1
-24
Piqué pensa = que la majoría de catalans
Realista, 26/03/2013 a les 23:58
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+3
-0
Hard to belive
Anònim, 26/03/2013 a les 23:42
Crec que és molt més defícil entedre que hi hagi espanyols i gent de Madrit que vagin a fabor de la selecció espanyola tenit en compte que tots són jugadors del Barça i fan exactament el mateix joc, si tan sols els hi falta el Mesi, he vist la alineació i només n'hi havien tres que no ho eren,s'ha de ser molt ruc per identificar-se-hi i per altra banda anar-hi absoluta i visceralment en contra quan es disfracen de blaugranes, per altra banda, que nosaltres ens faci un fastic insupotable aquesta selecció és normal perquè és un robatori i un segrest al mateix temps i és una metàfora clarísima de que aquesta gent en ho roba tot, des de les idees fins a l'ànima s'ha de ser ruc i cec per no adoanar-se'n
+7
-0
osti tu!
sarrianenc, 26/03/2013 a les 23:40
i aquest vol ser president del Barça?

http://sarrianenc.blogspot.com.es
+8
-0
Catalunya Nord
Anònim, 26/03/2013 a les 23:33
El Sr. Pique pel que sembla no sap elque es la Catalunya Nord o no els considera catalans, pobre.....
+1
-17
Piqué pensa = que la majoría de catalans
Realista, 26/03/2013 a les 23:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-0
Falta el respecta al soci del Barça
Anònim, 26/03/2013 a les 23:18
Lo que te de Alt ho te de burro
+10
-0
En PEP ja m' agradaria saber perquè va deixar de entrenar el Barça
Anònim, 26/03/2013 a les 23:15
Aquest NINYATO MALCRIAT últimament no se si fa mes riure dintre o fora del camp.

Tampoc fa tant que va dir que que la independència de Catalunya en els primers anys no beneficiaria ni Catalunya ni Espanya o sigui que aquest nanu es tot un estàdista ja , ara només falta que digui que quan les nits va a jugar-se els calers als casinos aixo fa pujar el seu rendiment a l' equip.
+1
-0
CAT triomfal
Canvia el nomenclator per esborrar l'absolutisme, 26/03/2013 a les 23:08
Jo el que vull saber és de Seleccions conjuntes, és a dir, Espanya+Catalunya excepcionalment per la sortida de CAT d'Espanya, pròximament, al igual Euskadi, per 2014. Jugarien junts però després del Mundial ja no. Si no l'alternativa és no jugar el Mundial 2014 i no poder jugar més per l'edat... són jubilateeeeeeeeeeeeeees carai

+10
-0
Tontaina
Anònim, 26/03/2013 a les 23:04
Aquest tio ha nascut ahir,o no s´ entera de res.
+12
-0
gerardo grande de espanya
aranya, 26/03/2013 a les 22:57
doncs el pobre aquest en llur ignorancia politica sopina es com molts catalans que van de independentistes i votent la marca blanca del pp a catalunya que es la cosa inmunda aquesta de cyu. sense cyu la vostra estimada esoanya ja fa molt que no existiria, eh ? i si encara dura, dia a dia es gracies a cyu... la mort de catalunya es la vida d'espanya... quantes vegades l'espanyolista (pujol dixit) del pujolet a salvat el cul d'espanya??? innumerables, tantes com la miseria humana dels que es diuen independentistes i votent cyu.
aquest del gerardo almenys no se'n amaga.
apa a cascas-la que en anar a ballar sardanetes, a can barca o comprant una mica de mel i mato a montserrat la vostra quota de catalans ja la teniu coverta.
puta pena que feu. catalanets sou la riota de la via lactia!!!
+11
-0
Indiferent
Se m'en refot!, 26/03/2013 a les 22:56
Jo tampoc entenc perquè tanta gent perd el cul pel fútbol.
En a mi se m'en refot.
Ara me n'assabento que jugava la "roja".
Indiferència total, aquesta és la paraula.
+8
-0
Em sap greu
Anònim, 26/03/2013 a les 22:54
Tu entens els que no deixen preguntar al poble què vol fer amb al seu futur? Tu entens a aquests que ens amanacen, en expolien o se'n burlen?? Jo no. Perquè no t'ho preguntes això?? La veritat és que et creia més coherent...
+0
-1
Catala amb seny
Natxo, 26/03/2013 a les 22:49
Doncs no se per que tant de soroll per unes declaracions d'un jugador professional, per qui guanyar amb una seleccio dona premis individuals. Em pregunto quants de vosaltres esteu treballant per empreses que no son catalanes i us deixeu la pell per treure-les endavant. Visca Catalunya independent, i visca la llibertat d'expressio.
+7
-0
Independència.
Un catala que mai serà espanyol, 26/03/2013 a les 22:45
Tu ets dels que teniu la sort de jugar en un club que és més que un club, però avui acabes de demostrar que ets un mercenari igual que els teus companys, només os vellugueu per la pasta i no serà perquè el Barça os pagui malament i si no ho feu per la pasta vol dir que os agrada ser espanyols i tant si és una cosa o l'altre ets un poca llums. A partir d'ara no només voldre que perdi la roja, sinò que quant juguis tu al Barça tqmbé.
+0
-1
Catala amb seny
Natxo, 26/03/2013 a les 22:39
Doncs no se per que tant de soroll per unes declaracions d'un jugador professional, per qui guanyar amb una seleccio dona premis individuals. Em pregunto quants de vosaltres esteu treballant per empreses que no son catalanes i us deixeu la pell per treure-les endavant. Visca Catalunya independent, i visca la llibertat d'expressio.
+12
-0
Botifler
Anònim, 26/03/2013 a les 22:29
No entenc com un català pot jugar a La Roja...
+6
-0
Curtet,curtet
Jordi G, 26/03/2013 a les 22:27
I jo no entenc com tu pots ser tant curt.Que sapigues que aquest que tu defenses son els mateixos que no deixen que nosaltres tinguem selecccions propies.
+8
-0
cagamanagts
terrassa centre, 26/03/2013 a les 22:07
Pique tens una cara com un piano q no coneixas catalunya????
2013
+5
-0
Fes-te nuvi del Sergio Ramos...
Anònim Barcelona, 26/03/2013 a les 22:06
Fes-te nuvi del Sergio Ramos...Potser d'aquesta manera ho entendràs millor...
+7
-0
De gent com tú, rés
Jan i Trencapins, 26/03/2013 a les 22:04
Ser català i del Barça no té rés a veure a ser com tú, Piqué. Ets un venut estómag agraït i força estúpid. Ara ets jugador del Barça i et creus l'amo del món. Tothom et riu les gracietes. D'ací uns anys només seràs el marit de la Shakira, si es que encara t'aguanta. I aleshores veuràs com ningú et fa ni cas. Ni tant sols et posaràn un micro al davant perque puguis demostrar que no ets de fiar i el poc cervell que tens. Ja no seràs rés, només un fastigós llepaculs d'Ecspanya.
+6
-0
La cartera del patriota
Saa, 26/03/2013 a les 22:03
Les bestieses que ha de dir un per justificar que per cometir per una bandera hi va cobrant.
Piqué, si ets tan patriota espanyol, els diners que cobres per La Roja,pels necessitats, tu i tots els " patriotas españoles ".
+5
-0
Mercenari
Tres 14, 26/03/2013 a les 21:56
Piqué rima amb botifler
+5
-0
El meu papa es tonto
Milan, 26/03/2013 a les 21:55
Ja ho diu la dita, com més alt, més animal. I el meu papa es molt alt...i tonto
+9
-0
Mercenari
Sònia, 26/03/2013 a les 21:47
Gerard, quan juga Espanya jo vaig sempre a favor de l'altra esquip. Ja veus tu i jo no ens entenem. Visca el Barça!!!
+6
-0
Per que és la selecció de l'opressor
Helenaeio, 26/03/2013 a les 21:25
Perquè la selección espanyola, existeix, per representar Espanya ( el país que ens ha colonitzat per la força de les armes des de fa tres-cents anys), i no representa ni els jugadors del Barça ni els catalans. Forma part de l'univers simbòlic de la nación espanyola ( que no és res més que la imposició de Castella als altres pobles que existeixen a la Península) i com tal ajuda a enfortir aquest concepte de nación espanyola i és un instrument més d'alienació de la nostra identitat . Per això vull que perdi perquè no vull que aquest instrument d'alienació per al meu poble, s'enforteixi encara més i també vull que perdin tots els esportistes que utilitzen per al mateix fi : Rafa Nadal, Alonso etc. Quan siguem independents, no tindré rancúnies malgrat tot el mal, i que guanyi el millor, quan no juguin els meus, però fins aleshores vaig a favor de la selecció que juga contra Espanya i tot el que representa contra el meu país.
+5
-0
quina pena
Carles Povill, 26/03/2013 a les 21:23
quina pena que fas xicot,jugan a l'equip que jugues i saben les sensibilitats que hi han,com t'atreveixes a dir aixo,a faltar el respecte a les persones que no pensen com tu,vesten a jugar al Madrid que hi estaras mes a gust.
+4
-0
S'ha de ser molt burro, per no entendre una cosa així!
Jordi M, 26/03/2013 a les 21:18
Probablement, vaja, segur!, els argentins volen que Anglaterra perdi sempre (potser només llevat de quan els anglesos juguen contra Xile). I escolta, que l'antipatia els ve per la puta mandanga que el Regne Unit manté sobirania sobre unes Falkland Isles que Argentina considera seves. La situació proporcionalment equivalent seria que Espanya ocupés les Medes i nosaltres ho reclaméssim. Però Espanya no ens nega la sobirania d'uns illots sinó la d'absolutament tot el país! Com vols que simpatitzem ni amb 'la roja' ni amb res que els representi?
+10
-0
estàs sord?
Anònim, 26/03/2013 a les 21:14
No escoltes els crits d'independència del teu poble al Camp Nou???
+1
-0
questio de gustos
Anònim, 26/03/2013 a les 21:13
Jo tampoc entendre mai que una persona pugui pagar per anar a veure un partit de futbol
+4
-0
I AQUEST VOL SER PRESIDENT DEL BARÇA?????
Anònim, 26/03/2013 a les 21:11
NO T'ENTERES!!!!
+5
-0
PIQUÉ, TONTET… VISCA L'ESTAT CATALÀ!!!!!!
Anònim, 26/03/2013 a les 21:08
//*//
+3
-0
Va arribar tard.
Anònim, 26/03/2013 a les 21:01
Al repartiment de cervells va arribar tard.
+2
-1
He he
Anònim, 26/03/2013 a les 20:58
Quina vergonya de comentaris.

I aquest presumeixen de ser catalans. No serà per la cultura de que fan gala i perque respecten la llibertat d'opinar.

+1
-0
PIQUÉ ES TONTO HO ES FA EL TONTO SABE QUE VOL DIR SER INDEPENDENTISTA ES NO VOLGUER SER ESPANYOL .
Josep Pages Canaleta Cardedeu, 26/03/2013 a les 20:56
Una pregunta ¿ Piqué es TONTO de veritat ho hu fa beura he ? Algu li tindria que explicar que vol dir ser INDEPENDENTISTA CATALÀ . Que volem deixar de SER Espanyols Que no volem ser més TEMPS ESCLAUS DE ESPANYA . VOLEM SER LO QUE SOM I SOM CATALANS . Hu dic cridan per qué lo lea mejor y me escuche cridu per qué en fa crida he i prou . PEP Guardiola si lo conocia bien per aixo el castigaba tan per inutil nomes vol festes i no jugar he
+4
-0
Curtet,curtet
Jordi G, 26/03/2013 a les 20:56
I jo no entenc com tu pots ser tant curt.Que sapigues que aquest que tu defenses son els mateixos que no deixen que nosaltres tinguem selecccions propies.
+1
-0
potser
rovello, 26/03/2013 a les 20:56
potser ho dius perque estas al lloc qu'estas si jo estes al teu lloc potser diria el mateix, pero segur que no ho pensaria ,tal com desitjo que sigue el teu cas,dit aixo hi ha vegades que un esta millor callat, hi mes en els temps que esta vivint la gent del carre I SIDE VERITAT HO PENSES QUINA DECEPCIO MES GRAN GERAD.ES COM ELS POLITICS D'UNIO I ALGUNS DE CDC ENS PORTAVES ENGANYATS.QUE HI FAREM .QUE TINGUES MOLTA SORT. IRECORDA A FRANÇA HI TENS QUE GUANYAR EL DIA DOS AVUI TANT SE VAL.SALUT
+4
-0
sinverguenza
lluis solsona, 26/03/2013 a les 20:52

Jo el que no entenc es que hi hagui catalans que defensin els colors d'un estat que ens espolia,ens ofega , ens meynsprea i no ens deixar decidir el nostre futur democraticament i en llibertat.uns catalans que tant es que una majoria de la societat catalana estigui patint amb l'angoixa de poder arribar afinal de mes,de tenir una sanitat,educacio,pensions,treball,etc dignes a es clar a no se que aquest estat amb pagui amb els calers que ens roben a la resta de catalans.
+83
-3
Ara et riuen les gràcies per que treballes per Espanyistan, però ...
Anònim, 26/03/2013 a les 20:47
I tu t'ho preguntes? tu que anant pels camps d'eSSpanya, només per ser català, no del Barça, sinó català, per aquest sol fet t'han dit de fill de puta cap amunt? Fes una prova, digues en una roda de premsa un dia, que estimes la teva llengua i la teva terra, veuràs com t'escupen. Podria seguir escrivint fins acabar la tinta de l'ordinador, però si no te n'adones, dificilment ho entendràs, de tant conviure amb espanyols
+88
-3
Doncs,,,
Sr Canons, 26/03/2013 a les 20:45
...ets més curt del que em pensava.
+82
-1
Llamàntol
Llamàntol, 26/03/2013 a les 20:45
Per què tu tens el cul llogat i nosaltres no.
+48
-1
PESSETERS
Anònim, 26/03/2013 a les 20:42
Villar, els arbitres espanyols i la caverna mediàtica els potinegen i els trepitgen quan van vestits de braugrana. Però, ells per quatre duros, fan a una selecció enemiga campiona d´Europa i del món. Tot i que, després saben que aquests èxits els faran servir per anar en contra de Catalunya. Piqué, maco, fes-teu mirar!
+78
-1
Sóc soci del Barça....
Ramon33, 26/03/2013 a les 20:41
Les declaracions del Piqué són patètiques...
+59
-2
Aquestes declaracions fan mal al procés
Peret, 26/03/2013 a les 20:41
Les declaracions de Piqué aparentment irreflexives i innocents, tenen un tint polític que beneficia als qui no desitgen que Catalunya sigui independent. Sense voler o volent sense voler, aquestes declaracions estan polititzades. Beneficien als enemics de Catalunya i perjudiquen bastant al poble català en la seva lluita per la seva independència. Espero que algú posi en el seu lloc no solament futbolisticament a Piqué, que també aniria bé, sinó també per les seves paraules
+73
-2
És ben fàcil
Queralt, 26/03/2013 a les 20:40
Per que la Roja representa l'Estat que ens espolia i vol eliminar la nostra cultura, et sembla poc?
+44
-3
Doncs,,,
Sr Canons, 26/03/2013 a les 20:37
...ets més curt del que em pensava.
+47
-2
xorrades!
Anònim, 26/03/2013 a les 20:35

Nen, que ja est grandet per dir xorrades!
+28
-1
GERARD PIQUÈ .. ES UN PROVOCADOR UN CHULO SABE TOCAR BÉ ELS COLLONS ALS CATALANS
Josep Pages Canaleta Cardedeu, 26/03/2013 a les 20:34
Gerard Piqué sabe que al decir esto molestara tocara els Collons als catalans hu diu per molestar i Provocar-nos . Es lo pitjor que tenin dintra el BARÇA No sabe jugar ni defensar no fa res ben fet en el futbol SI Regala un Penalti al Real Madrid he ¿ Cuanto le pagaron ? Per fer el penalti descarado he va ajudar als merengues he
+47
-2
seras innocent!!!
Anònim, 26/03/2013 a les 20:28
no em puc creure que aquest noi faci aquest comentari
+59
-2
T'EXPLICO
TONI PRAT, 26/03/2013 a les 20:26
Hola Gerard, jo hem trobo com tu, ja moltes coses que no entenc. M’agradaria que algú m’ajudes a entendre moltes coses.

Vagi per endavant la meva admiració per el teu joc en el camp de futbol, en soc un admirador mes, i tampoc és pot dubtar del teu Barcelonisme.

Dit això, jo t’explico el meu humil punt de vista de perquè no vull que guanyi LA ROJA:

1 er Perquè NO és la meva selecció.
2º Perquè justament és la federació Espanyola qui posa traves a la meva selecció CATALUNYA.
3º Mentre això no canviï, nomes suposa un risc de lesions per els jugadors del meu BARÇA.

Potser el dia que l’estat Espanyol accepti la democràcia i puguem votar per la nostra llibertat i esdevenim un nou estat d’Europa, i evidentment tinguem la nostra pròpia selecció, en aquell moment la meva segona selecció podrà ser la veïna Espanya.

Mentrestant LA ROJA desitjo que perdi sempre, contra qualsevol rival.

No pretenc que estiguis d’acord amb la meva opinió, nomes demano que respectis que ja Barcelonistes que no pensem com tu, i que no entenem la teva posició.
+41
-2
Obtús
Setze, 26/03/2013 a les 20:23
Mira que ets obtùs Gerardo si no pots entendre aixó!!. Sempre dos seleccions al cor: la catalana i la que s'enfronti a Espagna
+7
-51
Que fan....
Anònim, 26/03/2013 a les 20:22
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+45
-3
fas pena
xatu, 26/03/2013 a les 20:22
Piqué, quan creixaras?, mira que ja ets pare...!
Ets estúpit o només tens la cara dura?

Jo no entenc a un català que, sortint-li els diners per les orelles com a tu, continua parant la mà i venent-se als enemics declarats de la pàtria. Ets un immadur i comences a fer fàstic per botifler.
+34
-1
espabila noi
Albert M, 26/03/2013 a les 20:21
Mira noi

"La Roja" és l'equip dels espanyols i a nosaltres no ens hi va res. Els sentiments que tenim cap a "la Roja" no són millors que els que tenim contra "les Bleus".

Possiblement tens una visió distorsionada, perquè t'emportes una pasta fent el tontet. Per cert, no eres tu qui va fer emprenyar Sergio Ramos en respondre una roda de premsa en català?
+33
-2
no_me_represente
no_me_represente, 26/03/2013 a les 20:12
perque represente un estat que no mos dixe decidir lo nostre futur... CLAR I CATALÀ
+38
-3
És una broma?
Anònim, 26/03/2013 a les 20:12
I tu quan cobres per a col·laborar amb la gentussa que des de fa més de 3 segles intenta eliminar el teu poble?

És molt lleig el que fas, no calia. I per cert, has deixat molt malament al Barça demostrant que durant tot aquest temps en la Masia no t'han ensenyat res més que xutar la pilota...

Però Catalunya serà independent malgrat la gent com tu, Duran, Pelegrí, Millo, Cuní... perquè ja n'hi ha la massa social necessària, la massa aconscienciada, disposada a patir molts sacrificis i sense por per tal que el teu fill aviat visqui dignament en l'estat d'una Catalunya lliure.
+33
-3
Tontoelculo
Anònim, 26/03/2013 a les 20:11
Tu i tots els esportistes catalans botiflers com tu, us heu equivocat de país i d'equip. Aneu a la merda. Ja us la trobareu.
+23
-3
Aquells fracassos eren una delícia però estem molt millor ara
Jordi M, 26/03/2013 a les 20:10
Prefereixo mil milions de vegades la situació actual, amb una Espanya campiona i una població catalana que rebutja cada vegada més obertament la selecció espanyola com a pròpia, que no pas aquella situació d'una Espanya patètica però que gairebé havies de celebrar el seu sistemàtic fracàs en la clandestinitat. O ni clandestinitat, el més normal era que es creguessin que feies broma. Els semblava impensable que realment ens alegrés la derrota o l'eliminació d'Espanya. Però quan siguem lliures tindrem les dues coses a l'ensems. Sense nosaltres tornaran a ser el patètics que havien estat sempre i, damunt, ho celebrarem com mai.
+31
-3
Tontoelculo
Anònim, 26/03/2013 a les 20:10
Tu i tots els esportistes catalans botiflers com tu, us heu equivocat de país i d'equip. Aneu a la merda. Ja us la trobareu.
+31
-1
CURTS DE GAMBALS
Anònim, 26/03/2013 a les 20:07
Aquest pijo el feia més inteligent; la Coja representa Escanya i s'aprofita dels catalans (que per ara estem dins aquest país arruïnat de fireta) per treure pit.
+6
-49
¡¡¡Grande Piqué!!!
XxX, 26/03/2013 a les 20:07
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+35
-3
La solució: molt fàcil
Anònim, 26/03/2013 a les 20:06
La solució per a què TU HO ENTENGUIS és molt fàcil: quan la selecció espanyola guanyi el proper títol (si és que el guanya), el proper partit al Camp Nou et passeges amb una gran bandera espanyola. Llavors entendràs que qui no entén res ets tu.
+18
-2
'Trobaria bé que Catalunya pogués competir oficialment en tots els esports?'
Jordi M, 26/03/2013 a les 20:05
Jo el que no entenc és que un català pugui no entendre-ho, Gerard. Els espanyols no és que vulguin que la nostra selecció perdi: ells ja no ens deixen ni tan sols que juguem! I resulta que la immensa majoria dels catalans voldríem que la selecció catalana fos oficial, saps? Per cert, no sé què espera el CEO a incloure aquesta pregunta dins el baròmetre.
+27
-3
d'on ha sortit aquest xicot?
innisfree, 26/03/2013 a les 20:04
Però..., d'on ha sortit aquest xicot?
Ha viscut tota la vida en una urna de vidre?
O porta orelleres d'aquelles del bestiar?

No costa gaire d'entendre que molts catalans no ens hem sentit mai identificats amb aquesta selecció i, que, com més ens l'han refregat pels nassos, més animadversió ens ha generat.

Jo no em sento representat per un "¡A por ellos!" ni m'hi sentiré mai. No és el meu idioma ni la meva manera de pensar i actuar.
+24
-2
No és la nostra
Anònim, 26/03/2013 a les 19:58
És molt fàcil d' entendre volem que perdi la Roja, per que NO ES LA NOSTRA volem la SELECCIÓ CATALANA ALS MUNDIALS DE FUTBOL( Els catalans com tu, si tan sentiu la Roja i podreu seguir jugant)
+4
-38
ilusos
Anònim, 26/03/2013 a les 19:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+17
-2
De qui és?
gat escaldat, 26/03/2013 a les 19:56
per què no es nostra, és la d'ells, i ells es queden els nostres triomfs i victòries, així es poden riure millor de nosaltres.
+28
-2
Bo de cames curt de gambals i II
Anònim, 26/03/2013 a les 19:55
Ah, El mateix per al Xavi, el Pujol, el Victor i el Cesc, l'Alba, i el Sergi, etc. Amb el moment que travessa Catalunya, ofegada economicament, linguisticament, socialment i no doneu la cara a Catalunya pero si a TVE i Espanya.

Bo de cames curt de gambals ( I )
Nosaltres entenem que defensis la teva Roja per els bons calers que et donen a costa dels catalans. Pero per a molt de nosaltres Espanya es un enemic i tu ens has decebut i trait per que no est com l'Oleguer Preses.

Ho sentim i que siguis molt feliç amb la teva Roja en companyia dels mencionats. Força França i tant de bo adeu al mundial.
+16
-2
La selecció és d'un estat
Anònim, 26/03/2013 a les 19:55
Gerard, els que viviu amb diners que us surten per les orelles, no sou capaços de entendre el perquè un independentista, no pot anara mai amb l'estat que l'oprimeix... m'imagino els alemanys que jugaven sota les ordres d'un estat feixista dirigit per Hitler, i dient les teves paraules...potser exagero, però es per fer-me entendre... si jo fos ric com tu, amb una dona igual o més rica encara, potser seria universalista com tu, encara que no ho crec...
+35
-2
Xiulada al Camp Nou, per garrulo!
Anònim, 26/03/2013 a les 19:55
Típic garrulo, amb un fill que es diu Milan i amb xandall.

Jo el xiularé amb totes les meves forces.
+28
-2
La Roja
Jan, 26/03/2013 a les 19:54
No entenc el català que NO vol que perdi La Roja !!. Els catalans tenim dues seleccions: la catalana i la que juga contra Espanya.
+22
-2
On aniràs bou que no llauris
Anònim, 26/03/2013 a les 19:47
Em semblava que eres més intel·ligent.
Demana consell a algun conegut, no d'aquests independentistes quen dius que coneixes, eh?
+21
-2
És tonto?
Jordi Saura, 26/03/2013 a les 19:47
És tonto o se'l fa? De veritat no ho entén, llavors té un problema. Tal com ell diu allà hi ha 10 paios, però quan porten aquella samarreta no són 10 paios del Barça, són 10 paios que defensen els colors d'España, això no ho entén?
+21
-2
adeu
Anònim, 26/03/2013 a les 19:47
els mercenaris no tenen perqué justificarse, la seua patria son els diners.
+33
-4
GERARD PIQUÈ BERNABEU
Anònim, 26/03/2013 a les 19:43
No recordeu qui es el seu avi? Un defensor d'aquell GRAN CATALÀ,que va ser PESIDEN del BARÇA (club que va donar nom a la ciutat, segons ell), des de la DIRECTIVA. Amb això ja esta tot dit. NUÑEZ-BERNABEU-PIQUÈ.
+58
-7
Gerard, ei nano !
Anònim, 26/03/2013 a les 19:40

Mira Gerard, saps perfectament que "La Roja" representa una cultura, tradicions, valors i manera de viure molt lluny de lo que gran part dels Catalns volem per el nostre poble, pais i futur estat. Una altre cosa es que el teu negoci passi per aqui (La Roja), pero no manipulem el tema, que tant tu com tots nosaltres ho tenim clarissim.
+49
-5
es facil
Anònim, 26/03/2013 a les 19:39
Si nomes fos un partit de futbol.cap problema. pero no es aixi. Per molt que Del Bosque sigui un home civilitzat i la seleccio sigui el barca , no tenim cap posibilitat de jugar com a seleccio catalana i personatges que lluiten contre la nostre dignitat i llibertat com Llanos de Luna ,Camacho, Fernandez Diaz, Rivera , Chacon etc etc utilitzan la seleccio com un simbol de nacionalitat castellana que es la que volen imposar a CATALUNYA I acabar la reconquista. Et recomano que i pensis.No es esport es politica i joc brut .
+61
-4
No ho entens?
Vicenç Ramoneda, 26/03/2013 a les 19:39
El mateix que els espanyols voldran quan tinguem selecció nacional de Catalunya, que perdem!
+45
-7
FORA!!
Roure, 26/03/2013 a les 19:38
Multimilionari, Mercenari, Espanyolista. Si aquests són els nostres herois, la lluita per la Independència està més que perduda. Oblidem d'una vegada aquesta xusma de pesseteros i lluitem per la nostra llibertat!
+58
-5
hmm
Tomppa, 26/03/2013 a les 19:38
No entenc un català que vol que guanyi un país que nega la teva llibertat i fins i tot igualtat.
+28
-5
Espero..
Anònim, 26/03/2013 a les 19:37
..que no siguis mai ningú dins el Barça.Ja hi han passat prous fatxendes.
Ja fa temps que et dic "la bailarina" perquè no m'agrada el teu joc,.
+24
-5
Clar i Català
Antoni Serra, 26/03/2013 a les 19:36
Mira Gerard, els teus avis son del poble de Sant Guim de Freixenet, com jo que hi he viscut molt de temps, un poble independentista, amb un alcalde independentista i una gent independentista. No puc entendre perquè et fas aquesta pregunta, bé millor si, ho fas per quedar bé i no et critiquin. Entenc la teva sumissiò a la Roja Española, pero gerard no caliá. Tot i axi seguiré el teu maginific joc d'equip.
+36
-6
Un futbolista català ha de parlar o entendre el català.
Anònim, 26/03/2013 a les 19:30
Molt futbolista, però com a persona ets un gandul, al meu barri hi ha un noi d'Àfrica que en uns mesos ja parla perfectament el català.
+45
-3
Volem Selecció de Catalunya!
Anònim, 26/03/2013 a les 19:30
Quan siguem independents, què dirà quan li preguntin on vol jugar? Defensan el seu país o defensan el país que ens ha estat oprimint durant anys i anys? Fent aquests comentaris, crec que serem nosaltres els que no entendrem la seva decisió d'aquí poc temps. Encara que juguis al barça, si el teu orgull el poses a Espanya està clar perquè no volem saber RES de la selecció del país veí.

Per cert, volem Selecció Catalana JA!

Visca la Terra!
+32
-3
Volem Selecció de Catalunya!
Anònim, 26/03/2013 a les 19:28
Quan siguem independents, què dirà quan li preguntin on vol jugar? Defensan el seu país o defensan el país que ens ha estat oprimint durant anys i anys? Fent aquests comentaris, crec que serem nosaltres els que no entendrem la seva decisió d'aquí poc temps. Encara que juguis al barça, si el teu orgull el poses a Espanya està clar perquè no volem saber RES de la selecció del país veí.

Per cert, volem Selecció Catalana JA!

Visca la Terra!
+35
-4
Nano
Urgellenc, 26/03/2013 a les 19:28
Jo no entenc per què aquest nano no ha entès la pel•li.
+106
-5
Nosaltres no t'entenem a tu xato.
Anònim, 26/03/2013 a les 19:27
Nosaltres no t'entenem a tu xato. L'Oleguer si que era un bon exemple de futbolista català CATALÀ.


https://www.facebook.com/JaNestemFinsAlsCollonsQueEnsDiguinEspanyols
+56
-3
Ja veuràs
Anònim, 26/03/2013 a les 19:25
Parla amb la gent del carrer, de tant en tant va be
+36
-5
Nano
Anònim, 26/03/2013 a les 19:24
LA ROJA no es la meva selecciò per molts catalans que hi convoquin Vosaltres si senti-ho la nostra nació no hi tindri-ho que anar . i si hi ane-ho no critiquis els que pensem aixì
+27
-5
La selecció és d'un estat
Anònim, 26/03/2013 a les 19:24
Gerard, els que viviu amb diners que us surten per les orelles, no sou capaços de entendre el perquè un independentista, no pot anara mai amb l'estat que l'oprimeix... m'imagino els alemanys que jugaven sota les ordres d'un estat feixista dirigit per Hitler, i dient les teves paraules...potser exagero, però es per fer-me entendre... si jo fos ric com tu, amb una dona igual o més rica encara, potser seria universalista com tu, encara que no ho crec...
+42
-5
Botifler
Ribera, 26/03/2013 a les 19:23
Poc independentistes deuen ser els teus amics, aixo és cosa de sentiments, jo no sé que sentiu quan és poseu aquesta samarreta, suposo que dintre el colectiu d'esportistes hi deu haber el mateix porcentatje de independentistes que a la resta de població, hi encara que jeguessiu 11 jugadors del Barça a la selecció, això no canvia rès, mentres Espanya no em respecti a mí, jo no vull què guanyi mai, sí el Sr. Pique no ho veu aixi és perquè deu esser un altre estomac agraït, però no cal que és justifiqui, això a casa meva és un BOTIFLER.
+35
-5
tot per la pasta
Gabriel, 26/03/2013 a les 19:21
Si no ho enten és possiblement perquè viu en un altre món: el món de les estrelles
+29
-4
La selecció és d'un estat
Anònim, 26/03/2013 a les 19:20
Gerard, els que viviu amb diners que us surten per les orelles, no sou capaços de entendre el perquè un independentista, no pot anara mai amb l'estat que l'oprimeix... m'imagino els alemanys que jugaven sota les ordres d'un estat feixista dirigit per Hitler, i dient les teves paraules...potser exagero, però es per fer-me entendre... si jo fos ric com tu, amb una dona igual o més rica encara, potser seria universalista com tu, encara que no ho crec...
+38
-4
Piqué garrulo intolerant, socis del barça callaran?
Anònim, 26/03/2013 a les 19:18
Doncs jo si que ho entenc, de la mateixa manera que entenc que els garrulos com tu us deixeu la vida per la roja.

Si vols t'ho explico garrulet, si tens una mica de cultura no pots defensar la Roja.

Xiulada al Camp nou? jo et xiularé pesseter!
+40
-2
Tant s ens fot
Anònim, 26/03/2013 a les 19:18
El que faci " la roja me la trae floja" , jo sóc català i visc en un país ocupat i intervug per l estat espanyol desde fa 300 anys, el futbol es una distracció, la selecció espanyola no es mes que qualsevol altra, només sentire passió per la catalana o el seu sustitut internacional que es el Barça, i mes enllà els centenars de clubs catalans.
+36
-3
la pela és la pela botifler!
Anònim, 26/03/2013 a les 19:16
No tens vergonya ni cultura, que algú li regali un diari d'avui i un llibre d'història.

cal ser tan ruc per ser jugador de futbol?
+33
-4
JO VUI QUE PERDI LA SELECCIÓ ESPANYOLA DE FUTBOL " LA ROJA " SÓC CATALÀ I INDEPENDENTISTA
Josep Pages Canaleta Cardedeu, 26/03/2013 a les 19:12
JO Vui que perdi LA Selecció Espanyola de Futbol vui perdi ... ESPAÑA . I sóc CATALÀ NO ESPANYOL Sóc INDEPENDENTISTA De la Estalada Estrella Blanca . Quina alegria més gran mirar comperd Espanya PERD LA ROJA .
+38
-5
Català i del FCB
sobirà sempre, 26/03/2013 a les 19:11
Els catalans no som castellans imperialistes = espanyolistes. Catalunya és una Nació ocupada per les armes des de fa 300 anys, som espoliats, maltractats pel govern espanyol que tracte Catalunya com la seva gran darrera colònia. Per això de la mateixa manera que defensem el FCB com patrimoni i millor ambaixador de Catalunya al món; som molts que no sentim res per la selecció del imperi castellà. Els jugadors del FCB internacionals haurien d'imitar Oleguer Presas, és a dir, negar-se a defensar a l'enemic.
+35
-3
si, noi
Anònim, 26/03/2013 a les 19:06
però aquests "deu paios del barça" estàn jugant a un pais estranger i per inri, aquest pais no es pot veure ni en pintura, ens humilla, ens espolia, ens maltracta i tu creus que encara em de està contents i agraïts.
a part, s'ha fet seva la manera de jugar del barça i els jugadors. on és la feina d'espanya?
+45
-3
El dia que repartien cervells tampoc n'hi va haver per en Piqué
Anònim, 26/03/2013 a les 19:04
Catalunya és més important que el Barça i que qualsevol merda d'esport. Que et quedi clar, botifleret.
+35
-2
de teves a meves
Anònim, 26/03/2013 a les 19:03
No entenc al Pique
+25
-2
Brillant...
Lapomet@, 26/03/2013 a les 19:02
Una brillant ment simple.
+41
-4
Jo no entenc...
Anònim, 26/03/2013 a les 19:01
Jo no entenc que algú que es considera català, no li cardi urticària jugar anb aquesta la samarreta que representa aquesta colla de fills de puta.

Piqué és español. ho sento molt per ell i els que se l'estimen
+44
-3
Bo de cames curt de gambals
Anònim, 26/03/2013 a les 19:01
Nosaltres entenem que defensis la teva Roja per els bons calers que et donen a costa dels catalans. Pero per a molt de nosaltres Espanya es un enemic i tu ens has decebut i trait per que no est com l'Oleguer Preses.

Ho sentim i que siguis molt feliç amb la teva Roja.
+52
-3
doncs jo si
malgrat, 26/03/2013 a les 19:00
Sr. Pique... entenc perfectament la gent que vol que perdi la selecció ecspanyola. I vosté també ho enten encara que ho dissimula molt be.
+36
-3
Les coses són com són
Anònim, 26/03/2013 a les 19:00
Em sap greu que no ho entengui, perquè eixerit ho és. Però això és així. Ja sé que és llaminer anar a favor d'un equip ple de gent del Barça, que aconsegueix bons resultats, etc… Però per jugar aquests 10 "tius" amb aquest equip potser n'hi ha 10.000 que no poden jugar amb la seva selecció, la catalana. És a dir que mentre Espanya sigui un tap per a Catalalunya aniré a favor de l'equip contrari. Si un dia això canvia podem tornar-ne a parlar.
+40
-3
quin botifler
cardona, 26/03/2013 a les 19:00
El barça es un club privat que fa diners i no dubta en contractar marcenaris ben pagats que corrin darrere una pilota.
Quina llengua vehicular utilitzan aquests jugadors ?
el català ?

La roja es l'equip dels amos, d'aquells que van entrar a sang i foc al 1714 a casa nostra i a dia d'avui encara ens espolien i maltracten, per tant, ens tindrien de generar rebuix als ciutadans de Catalunya, sinó es que ets espanyol.
+12
-19
Els espanyols haurien d'asumir els seus errors com nosaltres els nostres. Com tothom.
Anònim, 26/03/2013 a les 19:00
A mi m'agrada que guanyi "la Roja" perque jugen jugadors catalans i perque no vull cap mal als espanyols, però quan perd la Roja i m'imagino la cara dels feixistes espanyols, que per desgracia no son pocs, i que tenen en les victories de "La Roja" la seva droga per no caure del burro en el que van montats me'n alegro.
+68
-6
Doncs jo t'ho explico
Anònim, 26/03/2013 a les 18:55
Perquè als catalans no ens agrada un estat que no ens deixa ser qui som, que ens treuen competències, els diners, que no deixen que a les escoles es parli la llengua que nosaltres volem. En definitiva, un estat que sistemàticament no respecta,i jo diria més, va en contra, de la vountat del poble de Catalunya. L'apreci i l'estimació s'han de guanyar, i ells es guanyen tot el contrari. Vet-ho aquí.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

 
Vés a: El vi del vent 2012: Mas Vicenç i la revolució d'un clàssic

El vi del vent 2012: Mas Vicenç i la revolució d'un clàssic

Un moscatell de color pàl·lid i tacte fi i fresc, ben diferents dels vins dolços espessos tradicionals

Vés a: El Mercat del Ram de Vic, des del cel

El Mercat del Ram de Vic, des del cel

Vídeo enregistrat des d'un dels globus aerostàtic del certamen.

Vés a: Mals costums de les operadores

Mals costums de les operadores

L'americana T-Mobile comença una neteja d'imatge generant algun dubte

Vés a: Els anuncis més vistos

Els anuncis més vistos

Una llista de Google publica els 10 vídeos amb més visites als EUA

Vés a: El robot-salamandra

El robot-salamandra

Creen un robot capaç de nedar i reptar

Vés a: Yahoo, a comprar

Yahoo, a comprar

Adquireix Summly, la companyia d'un jove anglès que resumeix textos

Vés a: En la pell del transbordador

En la pell del transbordador

Impresionants imatges del viatge d'una llançadora espacial

Vés a: Google, a primera línia

Google, a primera línia

La companyia genera un alt volum de novetats

Vés a: El teclat del BlackBerry Z10 entén el català

El teclat del BlackBerry Z10 entén el català

Flamerich destaca la importància de la incorporació de la llengua i la oportunitat que el nou sistema operatiu suposa per als desenvolupadors

Vés a: Apple fitxa un directiu d'Adobe

Apple fitxa un directiu d'Adobe

Kevin Lynch, abans defensor de Flash, se'n va a Cupertino

Vés a: El temps també passa per Twitter

El temps també passa per Twitter

Aquesta setmana ha celebrat el seu setè aniversari

Vés a: Tot s'hi val contra la «pirateria»

Tot s'hi val contra la «pirateria»

Llum verda a l'avantprojecte per reformar la llei de propietat intel·lectual

Vés a: Els gràfics que vénen

Els gràfics que vénen

Les targetes gràfiques cada cop són més potents

#igerscatalunya


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: