Dimarts, 9 de abril de 2013 | 12:21
Vostè es troba a: Inici >

Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
09/04/2013 11:50
Banc Sabadell busca atreure clients amb una campanya que evoca la migració d'animals
BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS) Banc Sabadell ha llançat una campanya publicitària per captar nous clients sota el lema 'El canvi dels qui creuen que ha arribat el moment de canviar', que il·lustra amb tres espècies d'animals que van haver d'emigrar per sobreviure. Segons ha informat aquest dimarts en un comunicat, el banc es postula com una alternativa "sòlida i solvent" als qui estan valorant canviar d'entitat financera amb aquesta campanya que promociona el Compte Expansió i manté el concepte de 'canvi' com a fil conductor. La campanya es difondrà en exteriors, oficines, premsa, mitjans audiovisuals i xarxes socials, i inclou tres diorames -escenografies tridimensionals- del Museu d'Història Natural de Los Angeles (EUA): bandades de bous mesquers, òrixs d'Aràbia i lleons marins de Steller. El director de Màrqueting de l'entitat, Ramon Domènech, ha explicat que Banc Sabadell ha convertit la crisi en una oportunitat, "aprofitant la migració de clients que intuïa que es produiria al mercat financer espanyol", i oferint-los una proposta de valor de la qual, segons ha destacat, el Compte Expansió n'és un exemple. Banc Sabadell ha confiat la realització d'aquesta campanya a SCPF, la mateixa agència que ja va desenvolupar en el seu moment la protagonitzada pel que va ser entrenador del FC Barcelona, Pep Guardiola, així com les campanyes posteriors 'Converses sobre el futur', 'Relacions i Valors' i 'Entrevistes sobre el canvi'.
Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
CatalunyaPress - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1