CaixaBank manifesta la importància de mantenir-se fidels a uns valors en la seva nova campanya institucional
CaixaBank, entitat presidida per Isidre Fainé i dirigida per Joan Maria Nin, ha estrenat una nova campanya de
posicionament institucional de marca, basada en la importància que té continuar sent fidels a uns valors, i amb les persones com protagonistes.
La campanya destaca que la fidelitat de CaixaBank als seus valors fundacionals (la confiança, el lideratge i el compromís social) és el que ha fet possible que s'hagi convertit en el primer banc a Espanya, amb 13 milions de clients, i en el banc amb la major Obra Social d'Europa.
La campanya explica la raó de ser de CaixaBank, que gira entorn a: La fidelitat als valors, ja que constitueix la pedra angular de l'èxit de les persones, de les institucions, de les empreses i de qualsevol societat I les persones, com a protagonistes principals de la campanya i el centre a través del qual gira tota l'activitat de l'entitat.
El director general adjunt de CaixaBank, Jaume Giró, destaca que “
la campanya defineix el nostre posicionament, amb un missatge basat en la fidelitat a uns valors com a eix que ens vincula amb les persones i que ens ajuda a construir el caràcter diferencial i social del nostre lideratge.”
“
La nostra campanya es posa a la pell de les persones, de totes les edats i en diverses situacions, i parla del que és més rellevant per a ells: tot canvia, però els valors, de veritat, els més propis i íntims, són l'únic que es manté inalterable”, assegura Jaume Giró.