Divendres, 19 de abril de 2013 | 10:11
Vostè es troba a: Inici >

Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
18/04/2013 18:37
MITJANS DE COMUNICACIÓ
Fira.- Una consultora adverteix que al 2016 podrien desaparèixer el 15% dels diaris europeus
BARCELONA, 18 (EUROPA PRESS) La consultora britànica Smithers Pira ha advertit que Europa podria veure desaparèixer fins al 15% dels seus diaris en paper entre 2011 i 2016 a causa de la caiguda del 50% de la publicitat en alguns sectors i la falta de lectors joves, segons ha informat en un comunicat. Ho ha dit aquest dijous al congrés Image&Print World de Barcelona que se celebra al recinte Gran Via de Fira de Barcelona, on també ha confirmat el descens de les impressions de llibres que en 2016 podria arribar a en un 28% i un 37%. El responsable d'investigacions de la firma, Nick Waite, ha assegurat que a Europa no hi ha bones perspectives fora del 'packaging', que creixerà fins a un 22%, tot i que ha afirmat que en mercats emergents com el xinès o el llatinoamericà hi ha "grans" oportunitats. Tot i això, el responsable d'impressió de Cànon, David Preskett, ha assegurat que el producte imprès seguirà i han estat un peça "clau" en la comunicació de màrqueting i ha garantit que el valor afegit vindrà definit per la rellevància i la integració del producte en paper amb altres mitjans com el web. També ha aconsellat que el sector de la impressió parli amb els seus clients dels seus objectius i plans de màrqueting, els beneficis i les possibilitats de la impressió digital, i ha assegurat que el sector té "grans oportunitats" que cal trobar.
Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
CatalunyaPress - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1