Dissabte, 4 de maig de 2013 | 10:00
Vostè es troba a: Inici >

Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
03/05/2013 19:35
CENTRES COMERCIALS
Mas diu que l'ampliació de La Roca Village demostra que els inversors confien en Catalunya
L'ampliació suposa una inversió de 30 milions i la creació de 300 llocs de treball LA ROCA DEL VALLÈS (BARCELONA), 3 (EUROPA PRESS) El president de la Generalitat, Artur Mas, ha destacat aquest divendres que inversions com les que Value Retail ha realitzat en l'ampliació de La Roca Village demostra que els inversors estrangers confien en Catalunya i en el seu futur. "Estem en un moment a nivell de país en que pot haver gent que, a causa de a la incertesa, tingui la sensació de que els inversors estrangers han deixat de confiar en nosaltres, i això no és veritat", ha assegurat Mas. Ha afegit que "hi ha molta gent d'Europa i el món que veu Catalunya com a plataforma on invertir, un país de futur i un centre d'atracció turística", i ha recalcat que la unitat del Govern encarregada de captar inversions estrangeres, Invest in Catalonia, ha fet un 37% més d'operacions que el 2011 l'any passat. "El nostre present és complicat i difícil, però el nostre horitzó és millor i ho demostren les inversions com les de Value Retail", ha destacat Mas, que ha sostingut que ningú se la jugaria si no veiés el futur de Catalunya clar. Mas, que ha presidit l'acte de col·locació de la primera pedra de les obres d'ampliació de La Roca [Village], ha estat acompanyat pel conseller d'Empresa i Feina, Felip Puig; l'alcalde de la Roca del Vallès (Barcelona), Rafael Ros, i el conseller delegat de [Value] venda al detall a Espanya, Michael Goldenberg. Value Retail, l'empresa que gestiona i desenvolupa La Roca Village, ha invertit 30 milions d'euros en l'arquitectura, disseny i urbanisme per millorar el complex i els seus accessos, el que permetrà la creació de 300 llocs de treball dels quals 200 són directes. Les obres s'acabaran a l'estiu de 2014, i l'ampliació, de 6.500 metres quadrats, permetrà que La Roca Village compti amb una superfície total de 24.000 metres quadrats en 2014. 40 BOTIGUES NOVES Alhora, les noves firmes de luxe que participaran en aquesta ampliació invertiran deu milions d'euros amb els seus projectes i instal·lacions, el que permetrà al centre comercial reforçar la seva oferta en 40 botigues quan finalitzin les obres. L'objectiu de l'ampliació és consolidar a La Roca Village com a destí de turisme de compres, i la inversió de Value Retail permetrà satisfer la demanda del turisme internacional d'alt poder adquisitiu, que actualment representa més del 60% dels 3,2 milions de visitants anuals que rep el Village. "Es tracta del principi d'una nova etapa en la història de La Roca Village perquè amb aquesta ampliació La Roca es converteix en el Village més gran de Value Retail", ha destacat Goldenberg, qui ha insistit a l'objectiu de la companyia de crear un destí de compres a Catalunya. Ros ha recalcat que l'ampliació del complex és una notícia de satisfacció per al municipi, i ha agraït "l'aposta decidida i arriscada en els temps que corren" de Value Retail, a l'adonar-se del potencial i futur que té Catalunya. La Roca Village té 100 'boutiques' de moda de marques internacionals de prestigi com Burberry, Coach, Hackett, Loewe, Michael Kors, Ralph Lauren, Swarovski i Zegna, a més de recents incorporacions com Tous, Sandro, Trituri, el Gansoner i Juicy Couture. Value Retail disposa de nou Villages situats en les principals ciutats europees, com Dublín, París, Londres, Munic i Madrid, i es preveu una nova obertura a Suzhou (Xina) el 2014.
Llegir edició en: ESPAÑOL | ENGLISH
CatalunyaPress - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1