Aquesta setmana i fins el 18 de maig, els visitants que s’ acostin al centre comercial Diagonal Mar de Barcelona podran viure en 2D i 3D diferents experiències turístiques arreu del territori català, a través de la nova aplicació “Catalunya, the real experience”, creada per l’ACT.
L’Agència Catalana de Turisme (ACT) ha participat, del 19 al 21 d’abril, en la 21a. edició del Saló Internacional del Turisme (SITC) amb l’objectiu de dinamitzar la demanda turística del mercat català i posicionar la destinació catalana entre els professionals internacionals assistents.
1.500 treballadors de Prudential, empresa d’assegurances indonèsia, realitzen aquest mes de maig un viatge d’incentius per Catalunya, el més nombrós que mai ha acollit la destinació catalana, gràcies a la intermediació realitzada per l’ACT.
La Generalitat ha constituït la Taula del Turisme de Catalunya, la plataforma d’interlocució amb el sector. Agents públics i privats formaran part d’aquest nou ens per cooperar en la definició i execució de les polítiques en matèria turística.
L’ACT ha organitzat diferents actes a diverses ciutats europees per celebrar la diada de Sant Jordi i promocionar Catalunya com a destinació turística.
Amb la signatura de l’acord signat recentement, Vueling i l’Agència Catalana de Turisme renoven la col•laboració iniciada ara fa un any per promocionar la destinació turística Catalunya de manera conjunta.
Les previsions per al proper estiu és que Catalunya rebi més de 200 vols setmanals procedents de Països de l’Est. Aquesta xifra doblaria els 100 vols setmanals de l’any 2011.
El projecte “Innovar en temps de crisi”, de l’Agència Catalana de Turisme, ha rebut el Premi Alimara 2013 en la categoria “Destinació dins l'àmbit estatal, autonòmic i regional”.