La Junta de Portaveus
La Junta de Portaveus és un òrgan col·legiat complementari de l'organització municipal, de caràcter deliberant i no resolutiu, integrat per l'Alcalde i els portaveus de cada un dels grups polítics municipals.
Es reuneix un cop al mes dintre dels tres dies immediatament anteriors a la celebració de cada ple municipal.
Les competències són:
- L'assessorament a l'Alcalde en qüestions relatives a l'ordre del dia de les sessions plenàries de caràcter ordinari i extraordinari.
- El coneixement previ dels assumptes d'especial transcendència per a la corporació.
- L'estudi, informe o consulta dels assumptes que l'Alcalde decideixi sotmetre a la seva consideració.
Juli Fernández Iruela
Alcalde
Regidor de Pressupost i Hisenda, Urbanisme i Pla de Barris.
President del Ple.
President de la Junta de Govern Local.
President de la Junta de Portaveus.
Xavier Rocas Gutiérrez
Regidor de Cultura, Educació, Museu del Suro i Biblioteca.
Regidor suplent a la Junta de Portaveus.
Albert Gómez Casas
1r Tinent d'alcalde, Regidor de Comerç, Turisme, Ocupació, Promoció i Comunicació
Lluís Pujol Mascort
Regidor de Policia Local i Protecció Civil.
Regidor suplent a la Junta de Portaveus