Jornada sobre administració electrònica
Tindrà lloc el 15 de maig
Les administracions locals continuem amb el nostre procés de modernització per tal d'adaptar-nos a la noves demandes de la ciutadania i de les empreses, sense oblidar els canvis en la nostra gestió interna.
Aquesta jornada, dirigida a regidors, secretaris, interventors, informàtics, arxivers i tècnics d'administració electrònica, pretén ser un espai de reflexió amb la intenció de compartir experiències del nostre entorn més proper.
Programa
9.30 - 10 h
Acreditacions i lliurament de documentació.
10 h
Benvinguda.
Juli Fernández, alcalde de Palafrugell.
Judit Zaragoza, regidora de Règim Interior de l'Ajuntament de Palafrugell.
Josep Gabarró, regidor de Noves Tecnologies de l'Ajuntament de Palafrugell.
10.15 - 11.30 h
Ponències.
La gestió documental com a resposta al repte de la Llei 11/2007. El cas del grup de treball d'arxivers i gestors documentals del Baix Empordà.
Jordi Gaitx, arxiver i gestor documental de l'Ajuntament de Santa Cristina d'Aro.
Irene Borrego, arxivera del Consell Comarcal del Baix Empordà.
Informació i transparència. El cas de l'Ajuntament de Palafrugell.
Lídia González, Jordi Bruguera i Martí Reig, departament d'Administració electrònica de l'Ajuntament de Palafrugell.
11.30 - 12 h
Pausa.
12 - 14 h
Taula rodona.
Identificació electrònica del ciutadà davant l'administració. Avantatges i inconvenients.
Daniel Martínez, cap del servei de l'àrea de Desplegament de Serveis del Consorci AOC.
Marià Vilarnau, secretari de l'Ajuntament de Palafrugell.
Xavier Bach-Esteve, cap d'informàtica del Consell Comarcal del Baix Empordà.
Marià Júdez, economista i propietari de la gestoria ASEMGES de Palafrugell.
Modera Josep Matas, assessor jurídic en dret de la informació i de les noves tecnologies.
Inscripcions
Us podeu inscriure a la jornada mitjançant el formulari que trobareu tot seguit.