Mapa del web
Informació i activitat de la Facultat
- Inici
- Presentació
- Organització
- Reglament de la Facultat
- Organigrama
- Òrgans de govern
- Junta de Facultat
- Equip deganal
- Consell d'Estudis d'Informació i Documentació
- Consell d'Estudis de Comunicació Audiovisual
- Comissió Acadèmica
- Comissió de Biblioteca
- Comissió de Dinamització Lingüística
- Comissió de Doctorat
- Comissió d'Igualtat
- Comissió del màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials.
- Comissió del màster de Gestió de Continguts Digitals
- Comissió de Professorat
- Comissió de Qualitat
- Comissió de Recerca
- Administració de centre
- Consell Assessor de la Facultat
- Sistema de qualitat
- Ensenyaments
- Grau d'Informació i Documentació
- Presentació
- Condicions d'accés
- Opció semipresencial
- Dades de l'ensenyament
- Pla d'estudis 2008
- Pràcticum
- Treball de fi de grau
- Competències
- Preinscripció i admissió
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions
- Professorat
- Reconeixement de crèdits
- Instruccions per a la matrícula per als alumnes de nou accés
- Instruccions per a la matrícula per als alumnes que continuen estudis
- Matriculació
- Taules de reconeixement
- Grau de Comunicació Audiovisual
- Presentació
- Condicions d'accés
- Dades de l'ensenyament
- Pla d'estudis
- Pràctiques
- Treball de fi de grau
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Professorat
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2013-2014)
- Reconeixement de crèdits
- Preinscripció i admissió
- Informació de matrícula per als alumnes de nou accés
- Matriculació
- Calendari acadèmic
- Instruccions per a la matrícula per als alumnes que continuen estudis
- Doble titulació INFOCOM: grau d'Informació i Documentació i grau de Comunicació Audiovisual
- Màster de Gestió de Continguts Digitals
- Presentació
- Objectius i competències
- Perfil i requisits d’accés
- Dades de l'ensenyament
- Pla d'estudis 2012
- Pràctiques curriculars
- Treball Final de Màster (TFM)
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2013-2014)
- Reconeixement de crèdits
- Professorat
- Pla d'estudis 2008 (en extinció)
- Extinció del pla de 2008
- Preinscripció i admissió
- Matriculació
- Presentación
- Objetivos y Competencias
- Perfil y requisitos de acceso
- Plan de estudios 2013
- Prácticas curriculares
- Trabajo final de Máster (TFM)
- Planes docentes, horarios de clase y calendario de evaluaciones 2013
- Reconocimientos de créditos
- Profesorado
- Preinscripción y admisión
- Calendario académico
- Programas de intercambio y de movilidad (Erasmus, Séneca, etc.)
- Normativa académica (evaluación, libre elección...)
- Màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura
- Màster Universitari de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials
- Presentació
- Objectius i competències
- Perfil i requisits d'accés
- Pla d'estudis
- Pràctiques curriculars
- Treball Final de Màster (TFM)
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions
- Reconeixement de crèdits
- Professorat
- Preinscripció i admissió
- Matriculació
- Suport, beques i ajuts
- Objetivos y competencias
- Presentación
- Perfil y requisitos de acceso
- Plan de estudios
- Horarios de clases (curso 2012-2013)
- Reconocimiento de créditos
- Profesorado
- Preinscripción y admisión
- Becas y ayudas
- Programas de intercambio y movilidad
- Matriculación
- Màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses
- Diploma de postgrau de Llibreria
- Presentació
- Objectius i competències
- Perfil i requisits d'accés
- Pla d'estudis 2012-2013
- Pla d'estudis 2013-2014
- Preinscripció i admissió
- Matriculació curs 2012-2013
- Suport, beques i ajuts
- Professorat
- Presentación
- Objetivos y competencias
- Perfil y requisitos de acceso
- Plan de estudios 2012-2013
- Plan de estudios 2013-2014
- Preinscripción y admisión
- Apoyo, becas y ayudas
- Matriculación curso 2012-2013
- Profesorado
- Doctorat d'Informació i Documentació
- Cursos de formació continuada
- Normatives acadèmiques
- Calendaris
- Grau d'Informació i Documentació
- Instruccions per als alumnes que continuen estudis el curs 2013-2014
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2013-2014)
- Llista d'assignatures optatives per curs i semestre (curs 2013-2014)
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2013-2014)
- Instruccions per als alumnes de nou accés al grau d'Informació i Documentació 2013-2014
- Preinscripció al grau d'Informació i Documentació 2013-2014
- Reconeixement de crèdits
- Instruccions per als alumnes que continuen estudis el curs 2012-2013
- Dades de l'ensenyament
- Professorat
- Grau d'Informació i Documentació: opció semipresencial
- Pràcticum
- Treball de fi de grau
- Treball de fi de grau
- Normatives acadèmiques
- Calendari acadèmic
- Guia acadèmica
- Instruccions matrícula nou accés: admesos preinscripció de juny (resta de preferències)
- Instruccions per als alumnes de nou accés al Grau curs 2011-2012 (Resta de preferències)
- Matriculació, curs 2011-2012
- Instruccions per als alumnes de nou accés al Grau curs 2011-2012
- Instruccions per als alumnes de nou accés al Grau curs 2011-2012 (Preinscripció de setembre)
- Matriculació, curs 2012-2013
- Instruccions per als alumnes de nou accés al Grau
- Instruccions per als alumnes de nou accés al Grau curs 2010-11
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions. Grau, curs 2010-2011
- Instruccions de matrícula per als alumnes que continuen els estudis de Grau 2010-2011
- Instruccions de matrícula per als alumnes de preinscripció de grups
- Instruccions de matrícula per als alumnes que continuen els estudis de Grau 2011-2012
- Taules de reconeixement de la Diplomatura i Llicenciatura al Grau
- Preinscripció i admissió al grau d'Informació i Documentació 2012-2013
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Condicions d'accés
- Presentació
- Presentació
- Competències
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2011-2012)
- Llista d'assignatures optatives per curs i semestre
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2012-2013)
- Llista d'assignatures optatives per curs i semestre (curs 2012-2013)
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions (Grau)
- Pla d'estudis
- Màsters
- Llicenciatura de Documentació
- Extinció d'assignatures
- Llista d'assignatures optatives sense docència
- Convalidacions
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Pla d'estudis
- Condicions d'accés
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions (llicenciatura) 2010-2011
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions (complements de formació) 2010-2011
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions (complements de formació) 2011-2012
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions (llicenciatura) 2011-2012
- LLiure Elecció
- Màster de Gestió de Continguts Digitals
- Preinscripció i admissió al màster de Gestió de Continguts Digitals per al curs 2014-2015
- Objetivos y Competencias
- Profesorado
- Normativa académica (evaluación, libre elección...)
- Programas de intercambio y de movilidad
- Calendario académico
- Preinscripción y admisión al máster de Gestión de Contenidos Digitales para el curso 2014-2015
- Prácticas Curriculares
- Reconocimiento de créditos
- Planes docentes, horarios de clases y calendario de evaluaciones (Curso 2013-2014)
- Trabajo final de Máster (TFM)
- Plan de estudios
- Perfil y requisitos de ingreso
- Presentación
- El reconocimiento de créditos
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2013-2014)
- Preinscripció i admissió al màster de Gestió de Continguts Digitals per al curs 2013-2014
- Treball Final de Màster (TFM)
- Pràctiques curriculars
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2012-2013)
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2012-2013)
- Implantació del pla d’estudis de 2012 i extinció del pla d’estudis de 2008
- Plans docents (curs 2012-2013)
- Professorat
- Reconeixement de crèdits
- Reconeixement de crèdits
- Pla d'estudis vigent (aprovat a l'any 2012)
- Perfil i requisits d'accés
- Objectius i competències
- Preinscripció i admissió al màster de Gestió de Continguts Digitals per al curs 2012-2013
- Las Prácticas curriculares
- Presentació
- Matriculació curs 2011-2012
- Matriculació curs 2012-2013
- Horaris de classes i avaluacions 2009-2010
- Horaris de classes i avaluacions 2010-2011
- Pla d'estudis 2008 (en extinció)
- Plans docents de les assignatures del pla d'estudis 2006 (en extinció)
- Pla d'estudis 2006
- Condicions d'accés
- Objectius de l'ensenyament
- Horaris de classes i avaluacions curs 2011-2012
- Horaris de classes curs 2012-2013
- Màster de Biblioteca Escolar i Promoció ...
- Preinscripció al màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura per al curs 2013-2014
- Preinscripció i admissió al màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura, curs 2010-2011
- Condicions d'accés
- Calendari acadèmic (curs 2012-2013)
- Pla d'estudis
- Horari i lloc de realització de les assignatures
- Professorat del màster
- Departaments implicats en la docència
- Informació general
- Doctorat d'Informació i Documentació ...
- Preinscripció i matrícula
- Introduction
- Comissions
- Preinscripció i matrícula
- Estructura
- Requisits d'admissió
- Estructura
- Requisitos de admisión
- Structure
- Admission
- Projecte de tesi
- Proyecto de tesis
- Thesis project application
- Treball de Recerca
- Defensa de tesis doctorals
- Tesis doctorals
- Presentació
- Presentación
- Credits de lliure eleccio
- Màsters
- Màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials
- Preinscripció i admissió al màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials per al curs 2014 -2015
- Matrícula curs 2013-2014
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2013-2014)
- Treball Final de Màster (TFM)
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2012-2013)
- Pràctiques curriculars
- Professorat
- Matriculació: curs 2012-2013
- Matriculación curso 2012-2013
- Profesorado
- Programas de intercambio y movilidad
- Suport, beques i ajuts
- Becas y ayudas
- Pla d'estudis
- Plan de estudios 2014-2016
- Reconeixement de crèdits
- Reconocimiento de créditos
- Preinscripció i admissió al màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials per al curs 2014 -2015
- Preinscripción y admisión al máster de Bibliotecas y Colecciones Patrimoniales para el curso 2014 - 2015
- Presentació
- Objectius i competències
- Perfil i requisits d'accés
- Presentación
- Objetivos y competencias
- Perfil y requisitos de acceso
- Horaris de classes curs 2012-2013
- Horarios de clases curso 2012-2013
- Master de Gestió Documental i Informació a les Emp
- Diploma de postgrau de Llibreria
- Plan de estudios 2013-2014
- Pla d'estudis 2013-2014
- Preinscripció i admissió al diploma de postgrau de Llibreria per al curs 2013-2014
- Preinscripción y admisión al Diploma de posgrado de Librería para el curso 2013-2014
- Profesorado
- Suport, beques i ajuts
- Apoyo, becas y ayudas
- Pla d'estudis 2012-2013
- Plan de estudios 2012-2013
- Perfil i requisits d'accés
- Perfil y requisitos de acceso
- Objectius i competències
- Objetivos y competencias
- Presentació
- Presentación
- Professorat
- Grau de Comunicació Audiovisual
- Reconeixement de crèdits
- Instruccions per als alumnes que continuen estudis el curs 2013-2014
- Treball de fi de grau
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions, curs 2013-2014
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions, curs 2013-2014
- Informació de matrícula per als alumnes de nou accés al grau CAV 2013-2014
- Informació de matrícula per als alumnes de nou accés
- Dades de l'ensenyament
- Preinscripció al grau de Comunicació Audiovisual 2013-2014
- Condicions d'accés
- Pràctiques
- Pla d'estudis
- Calendari acadèmic: curs 2012-2013
- Presentació
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions, curs 2012-2013
- Professorat
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Preinscripció i admissió
- Matriculació
- INFOCOM
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Plans docents, horaris de classes i calendari d'avaluacions (Curs 2013-2014)
- Estudiants que ja estan cursant o han cursat un dels graus de la doble titulació
- Informació de matrícula per als alumnes de nou accés al doble grau INFOCOM 2013-2014
- Informació matrícula per als alumnes de nou accés
- Preinscripció a la doble titulació del grau d'Informació i Documentació i el grau de Comunicació Audiovisual 2013-2014
- Estudiants que ja estan cursant o han cursat un dels graus de la doble titulació
- Presentació
- Graus
- Grau d'Informació i Documentació
- Atenció i serveis a l'estudiant
- Secretaria d'Estudiants i Docència
- Tràmits acadèmics
- Preguntes freqüents
- Beques i ajuts
- Convocatòria beca de col·laboració en l'aula d'informàtica del Campus Sants (CAV)
- Beques de col·laboració per donar suport al projecte de recerca BESCOLAR
- Convocatòria de pràctiques a Florència 2013
- Beques de col·laboració amb el Grup de Recerca "Cultura i Continguts Digitals"
- Convocatòria extraordinària d'una beca de col·laboració per donar suport al manteniment dels serveis d'informació digital de la Facultat
- Convocatòria d'una beca de col·laboració amb el directori de polítiques de col·lecció (BESCOLAR)
- Convocatòria per a estudiants per assistir al congrés de la LERU a l'agost
- Convocatòria d'ajuts per a la participació a BOBCATSSS 2013
- Convocatòria extraordinària d'una beca de col.laboració amb l'aula d'informàtica Campus Sants (Comunicació Audiovisual)
- Convocatòria d'una beca de col·laboració amb el Deganat de la Facultat d'Economia i Empresa (suport Web)
- Convocatòria extraordinària d'una beca de col·laboració amb el GRC Cultura i Continguts Digitals
- Convocatòria de Pràctiques a Florència
- Beca de col·laboració amb la Facultat (suport a les activitats de recerca del grup de recerca «Cultura i continguts digitals: aspectes documentals, polítics i econòmics»)
- Beca de col·laboració amb la Facultat (suport al projecte d'investigació «La publicació accessible d'articles científics. Comparació dels formats PDF i DAISY»)
- Convocatòria de Pràctiques a Estocolm
- Beca de col·laboració amb la Facultat (suport a les activitats de recerca)
- Beca de col·laboració amb la Facultat (suport al manteniment dels serveis d'informació digital)
- Beca de col·laboració en projectes de recerca (termini de presentació de sol·licituds: 6 de maig)
- Resolució de la Beca
- Beca de col·laboració de la Facultat
- Beques específiques de la Facultat
- Com trobar més beques
- Convocatòria de dues beques de col·laboració amb la Facultat de Biblioteconomia i Documentació
- Convocatòries de beques de col·laboració de la Facultat (projectes de recerca i altres)
- Programes d'intercanvi i mobilitat
- Instal·lacions i recursos
- Espai dels estudiants
- Pràctiques i informació laboral
- Biblioteca
- Departaments
- Recerca
- Grups de recerca de la Facultat
- Observatoris
- Convocatòries
- Recursos d'informació sobre recerca
- Comissió de Recerca
- Oficina de Recerca
- Tesis presentades
- Ajuts per a la contractació de personal investigador novell (FI-DGR 2014)
- Convocatòria de borses de viatge per a la participació en congressos, jornades i seminaris i per a la realització d'estades de recerca a l'estranger
- Convocatòria d'ajuts a traduccions d'articles i textos científics a l'anglès per a la seva publicació
- Convocatòria d’ajuts per a la presentació de tesis doctorals
- Convocatòria d'ajuts a traduccions d'articles i textos científics a l'anglès per a la seva publicació
- Institucions i empreses
- Activitats
- Aula Jordi Rubió i Balaguer
- Seminari de l'Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2013-2014)
- Primer seminari de l'Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2013-2014)
- Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2012-2013)
- Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2011-2012)
- Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2010-2011)
- Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2009-2010)
- Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2008-2009)
- Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2007-2008)
- Universitat de l'Experiència
- Exposicions
- Exposició «Tal com érem... 2»
- Exposició «Fins el Top Ten i més enllà»
- Exposició «Aurora Díaz Plaja: llegir per fer llegir»
- Exposició «Col·leccions catalanes: 1830-1939. Una passejada pel disseny de col·leccions»
- Exposició «Tal com érem»
- Exposició sobre Lectura Fàcil
- Exposició sobre el fons Anna Bosch i Pareras
- Exposició «Llibres sense mesura. Desplegables en acordió»
- Exposició «Moments estel·lars de la catalogació»
- Exposició «100 anys d’en Massagran»
- Exposició sobre abecedaris
- Exposició «Punts de llibre i biblioteques»
- Exposició d'ex-libris
- Llibres Art (exposició)
- Rosa Leveroni, la poeta bibliotecària (1910-1985)
- Exposició a la Facultat: “El so enregistrat: història del document sonor”
- Exposició «La nostra moda té TELA»
- Exposició de postals sobre preservació i conservació
- Cine-fòrum
- (23.11.2011) Projecció de la pel·lícula El nombre de la rosa, de Jean-Jacques Annaud
- (30.03.2011) Projecció de la pel·lícula Das Leben der Anderen (La vida dels altres), de Florian Henckel von Donnersmarck
- (23.02.2011) Projecció de la pel·lícula Desk Set (Su otra esposa), de Walter Lang
- Projecció de la pel·lícula Farenheit 451, de François Truffaut
- Altres activitats
- Aula Jordi Rubió i Balaguer
- Publicacions
- Llista de publicacions de la Facultat
- Full dels dijous
- BiD
- Canal professional
- Content manager: José López Rodríguez
- Documentació mèdica: Sílvia Sastre
- Distribució de materials a biblioteques: Consol Dorna Gómez
- Tècnica de repositori institucional: Iris Parusel
- Documentació sanitària: Elisenda Vidal Jané
- Documentació museística: Cleofé Hernández Moyano
- Biblioteca pública: Montse Grau
- Gestora documental i webmaster: Vera Núñez Martínez
- «Community manager» en una xarxa social: Victòria Torrente Castells
- Documentació sobre formació professional: Marta Fernández Golbano
- Consultora d'usabilitat: Neus Carbonell
- Patrimoni bibliogràfic: Adan Server
- «Community manager»: Marisela Flores Hernández
- Treball amb advocats a Costa Rica: Sergi Sanz Adell
- Gestió de recursos digitals: Meritxell Massaguer
- Assessorament a biblioteques escolars: Xènia Solés i Hostench
- Gestió d'arxiu i gestió documental a l'Administració: Núria Palomar i Baget
- Biblioteca universitària: Mònica Font Balle
- Bibliotecària de biblioteca escolar: Eva Miraball Monzón [vídeo]
- Especialista en informació de patents: Marta Barba
- Especialista en informació mèdica: Ana Belén Escrivà [vídeo]
- Documentació sobre arts escèniques: Mireia Roselló Gargallo
- Gestora de projectes d'informació i documentació: Gemma Masó [vídeo]
- Biblioteca pública: Sílvia Barragán [vídeo]
- Documentació mèdica: Laura Martínez [vídeo]
- Emprenedoria en el món d'internet: Mònica Zapata [vídeo]
- Arxius històrics: David González Ruiz [vídeo]
- Suport tècnic a projectes tecnològics: Jordi Vendrell [vídeo]
- Experta en sistemes d'informació local: Magda Lorente Martínez [vídeo]
- Disponible el vídeo sobre el primer Cafè del Canal professional
- Documentació sobre disseny: Albert Díaz Mota [vídeo]
- Documentalista especialitzat en pau i conflictes: Guifré Miquel i Fageda [vídeo]
- Documentació en mitjans de comunicació: Anna Cornet i Casals [vídeo]
- Coordinador de projectes amb biblioteques públiques: Àlex Cosials [vídeo]
- Bibliotecari-documentalista consultor d'Internet: Javier Leiva [vídeo]
- Capturant el web català: Ciro Llueca [vídeo]
- Responsable de comunicació i documentalista: Mireia Siles [vídeo]
- Gestora d'informació en biomedicina: Mònica Montero [vídeo]
- Desenvolupament de programari lliure: Berta Flores
- Documentació sanitària: Eva Cazorla
- Biblioteca pública: Jordi Bosch Canalias
- Servei de documentació de premsa: Núria Castells Ribalta
- Documentació sobre literatura infantil i juvenil: Cèlia Millán González
- Documentació museològica: Sandra Herrera
- Documentació econòmica i financera: Emma Potí Jové
- Documentalista, content management & SMO: Glòria Aladesa
- Documentació jurídica: Verónica Gil
- Consultora en gestió documental: Pilar Campos
- Treball en arxiu municipal: Antonia Altamirano
- Community manager en biblioteques i centres de documentació: Eli Ramírez
- Analista funcional en un portal immobiliari: Marta Rodríguez Pereira
- Subministrador de llibres a biblioteques: Carlos Serra Feliu
- Documentació al món editorial: Gema Monlleó Allué
- Coordinadora d'usabilitat: Maika Garcia
- Bibliotecari-documentalista freelance: Daniel Gil
- Gestió d'informació a l'empresa: Cristina Soy i Aumatell
- Bibliotecari de biblioteca pública: Ferran Burguillos
- Tècnic en arxius de l'administració: Evelio Martínez Cañadas
- Bibliotecària-documentalista emprenedora a Internet: Patrícia Romera
- Gestora d'informació especialitzada: Imma Subirats
- Vigilància tecnològica: Raúl Baños Gómez
- Emprenedoria en restauració documental: Berta Blasi
- Documentació en l'àmbit biomèdic: Eulàlia Grifol Clar
- Treballant a París: Judit Rodríguez Carmona
- Difusió de patrimoni bibliogràfic: Maria Genescà
- Blok de BiD
- Fulls dels dijous
- Full dels dijous
- Full dels dijous. Curs 2010-2011
- Full dels dijous. Curs 2011-2012
- Full dels dijous. Curs 2009-2010
- Full dels dijous. Curs 2008-2009
- Full dels dijous. Curs 2007-2008
- Full dels dijous. Curs 2006-2007
- Full dels dijous. Curs 2005-2006
- Full dels dijous. Curs 2004-2005
- Full dels dijous. Curs 2003-2004
- Full dels dijous. Curs 2002-2003
- Full dels dijous. Curs 2001-2002
- Seminaris de l Aula Jordi Rubio i Balaguer. Materi
- Altres publicacions
- Notícies i agenda
- Notícies
- Tancament de l'edifici durant Setmana Santa
- Convocatòria extraordinària de beques de col·laboració per al curs 2013-14
- Pràctiques d'estiu a l'estranger 2014
- Convocatòria de 270 beques de col·laboració amb la UB (convocatòria de primavera)
- El 30 d'abril, eleccions al Claustre de representants de PDI i PAS
- Convocatòria de borses de viatge per a la participació en congressos, jornades i seminaris i per a la realització d'estades de recerca a l'estranger i convocatòria de borsa d'ajuts a traduccions d'articles i textos científics a l'anglès
- Preinscripció oberta per als màsters: Gestió de Continguts Digitals i Biblioteques i Col·leccions Patrimonials
- La Facultat està de dol: ha mort Montserrat Sebastià
- Premi de recerca en l'àmbit de la Informació i Documentació
- Informació sobre canvis i/o ampliació de matrícula (curs 2013-14)
- Nou número de la revista «BiD»
- Pràctiques remunerades al Regne Unit per a graduats en IiD de la Facultat
- Proves de nivell de llengua per als Erasmus 2014-15
- Curs: Identificació i descripció d'enquadernacions antigues (s. XV-XIX)
- Publicada la convocatòria del programa de mobilitat SICUE per al curs 2014-15
- Curs de postgrau sobre El llibre antic: història i anàlisi del patrimoni bibliogràfic
- Publicada la memòria de la Facultat del curs 2012-13
- Beques Santander CRUE CEPYME de pràctiques externes d'estudiants en empreses
- Conferència de Ferran Adrià: «La Bullipèdia, el procés de construcció d'un recurs d'informació»
- Convocatòria de premis extraordinaris de Diplomatura, Grau i Màster
- Convocatòria de 65 beques de col·laboració amb la Universitat de Barcelona (convocatòria de tardor)
- Conferència inaugural del MBEPL: «Fins el top ten i més enllà! Xifres i càlculs en el llibre infantil»
- Convocatòria per fer una estada a l'Istituto Universitario Europeo de Florència
- Calendari de docència, vacances i festius del curs 2013-2014
- Calendari d'exàmens, curs 2013-2014
- Sessió inaugural de l’Escola de Llibreria
- Sessions d'acollida per als estudiants de nou accés
- El preu de la matrícula del grau d'Informació i Documentació
- Beca d'allotjament 2013-2014 en l'estudi propietat de la Generalitat, donat per Rosa Ricart
- Nou número de la revista «BiD»
- El màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura, al rànquing dels 250 màsters seleccionats pel diari El Mundo
- Sol·licituds de pas a grau curs 2013-2014 i simulador
- El Primer premi de recerca en l’àmbit de la informació i la documentació ja té guanyador
- Marina Salse, nou cap d'estudis del grau d'IiD
- Informació Sol·licitud Menció Grau de Comunicació Audiovisual
- Enquestes d'opinió de l'alumnat sobre el segon semestre
- Sessions informatives sobre el Treball de fi de grau d'Informació i Documentació
- BOBCATSSS 2014 Barcelona: primera crida a la participació
- Nou ajut de matrícula pels alumnes de nou accés: termini del 7 al 27 de maig
- «24 h a la UB», la vida de la Universitat de Barcelona en un dia
- Convocatòria de 251 beques de col.laboració amb la Universitat de Barcelona (convocatòria de primavera)
- Concepción Rodríguez, reelegida directora del Departament de BiD
- Memòria del curs 2011-2012
- I Premi de recerca en l'àmbit de la informació i la documentació
- Disponibles la presentació i l'enregistrament sonor de la conferència de Kerwin Pilgrim
- «Dóna a conèixer el teu perfil competencial», curs monogràfic del Club de Feina - SAE
- La Facultat s'adhereix a la campanya «Enllaçats per la llengua»
- Anunci de dipòsit de tesi doctoral presentada per Cristina Torres Pascual
- Vídeo promocional de BOBCATSSS 2014 - Barcelona
- Borsa d'intercanvi lingüístic de la UB i grups de conversa d'anglès
- Crida als estudiants per participar a la Lliga Universitària de Debat
- Preinscripció al màster de Gestió de Continguts Digitals per al curs 2013-2014
- Ha nascut a CAV el Grup de Cinema de la UB
- Premis Uni>proyecta 2013 per a universitaris emprenedors
- Guia de lectura «El llibre: camí cap al futur»
- Estudiants voluntaris per participar a la 5a Jornada de Biblioteca Pública i Cohesió Social
- Terminis ampliació i anul·lació de matrícula (2n semestre curs 2012-2013)
- IV Jornades Educació i Arxius
- BOBCATSSS 2013 a Ankara
- Calendari d'exàmens, curs 2012-2013
- Beques Santander CRUE CEPYME de pràctiques externes d'estudiants en empreses
- Enquestes d'opinió de l'alumnat sobre el primer semestre
- Sol·licitud de fraccionament del 3r rebut de matrícula
- Retransmissió del debat electoral
- La Facultat hostaja la 3rd World Conference on Information Technology
- Jornada sobre biblioteques patrimonials a l'Ateneu
- La revista «BiD» indexada a Scopus
- L'11 de desembre, eleccions parcials d'estudiants a la Facultat
- Concedits els Projectes d’Innovació Docent 2012
- Jorge Franganillo, nomenat cap d'estudis de Comunicació Audiovisual
- Beques per assistir a les «XIV Jornadas de Gestión de la Información 2012»
- Estudiants voluntaris per a les 13es Jornades Catalanes d’Informació i Documentació
- Anunci de dipòsit de tesi doctoral presentada per Javier Guallar Delgado
- Jorge Franganillo, nou cap d'estudis de Comunicació Audiovisual
- Nous professors associats a la Facultat
- Convocatòria de participació en l'organització del congrés BOBCATSSS 2014 Barcelona
- Convocatòria de 72 beques de col·laboració amb la Universitat de Barcelona (convocatòria de tardor)
- Visites a biblioteques públiques
- Sessió d'acollida per als alumnes del màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials
- Sessió d'acollida per als alumnes del grau de Comunicació Audiovisual 2012-2013
- Sessió d'acollida dels alumnes de nou accés del Màster de Gestió de Continguts Digitals 2012-2013
- Sessions d'acollida per als alumnes de nou accés del grau d'Informació i Documentació 2012-2013
- Calendari d'exàmens, curs 2011-2012
- Anunci de dipòsit de tesi doctoral presentada per Juan José Boté Vericad
- Jornada sobre semipresencialitat
- Sol·licitud de canvi a modalitat semipresencial
- Recull bibliogràfic amb motiu de la jubilació d'Alice Keefer
- Beca d'allotjament 2012-2013 en l'estudi propietat de la Generalitat, donat per Rosa Ricart
- Beques per a estades de recerca a l'estranger
- Horaris d'estiu de l'edifici i dels serveis de la Facultat
- Defensa dels treballs finals del màster de Gestió de Continguts Digitals
- Publicat el «Llibre blanc de les xarxes socials de la Universitat de Barcelona»
- Ajuts per a tesis doctorals en català
- La Facultat participa en la prova pilot «UB Avisos de qualificacions»
- Jornada sobre semipresencialitat
- Setmana Internacional dels Arxius
- Sol·licituds de pas a grau curs 2012-2013 i simulador
- Oferta d'ensenyaments per al curs 2012-2013
- Segona edició de les «Directrius per a materials de Lectura Fàcil»
- El 6è Congrés Educació i Entorn se centra en la lectura
- Enquestes del segon semestre del curs 2011-2012
- Anunci de dipòsit de tesi doctoral presentada per Edith Berlinda Romero Ibáñez
- Visita del director de la biblioteca de la Universidad Santo Tomas (Filipines)
- L'IEC convoca una borsa d'estudi per a treballs bibliogràfics
- Es busquen estudiants voluntaris per a la METLIB Conference 2012
- Enquesta als estudiants sobre serveis, activitats i instal·lacions de la UB
- Resultats definitius de les eleccions d'estudiants
- Guia de lectura sobre biblioteques en temps de crisi
- Resultats provisionals de les eleccions d'estudiants
- Un alumne de la Facultat assistirà a la Bright Students Conference 2012
- Guia de lectura: «Bibliotecaris de pel·lícula»
- El degà, entrevistat a UBTV
- Visites d'estudiants a centres de documentació de TV
- Visita de la directora dels Information Studies de la McGill University
- Activitats de Sant Jordi
- Convocatòria de 257 beques de col.laboració amb la Universitat de Barcelona (convocatòria de primavera)
- Convocatòria per estudiants per assistir a un congrés a Amsterdam a l'agost
- Carme Fenoll, nova cap del Servei de Biblioteques
- Ernest Abadal participa a la primera Escola de Primavera de Doctorat de la UB
- Mario Pérez-Montoro nou director de la revista «BiD»
- L'edifici romandrà tancat durant la setmana de Pasqua
- Estada d'Andreu Sulé i Cristóbal Urbano a El Salvador
- Segon seminari de l'Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2011-2012)
- Vocabulària
- Saló de l'Ensenyament 2012
- Eleccions d'estudiants 2012
- Rosa Leveroni, homenatjada en una exposició sobre dones poetes al Palau Robert
- Premis lingüístics de la UB 2012
- Modalitat semipresencial del grau d'Informació i Documentació per al curs 2012-2013
- Roser Latorre, arxivera de Sant Boi, nova professora associada de la Facultat
- Mònica Baró, en una jornada sobre biblioteques escolars
- Andreu Sulé i Cristóbal Urbano a San Salvador
- Professores de la Facultat a grups de treball de la LERU
- VI Lliga Universitària de Debat UB
- Tabula Decimal, banc de proves de programes informàtic
- Versió en italià del «Blok de BiD»
- Visita de professors japonesos
- Pedro Rueda, nou director de l'Observatori de Biblioteques
- Lluís Agustí i Cristóbal Urbano, membres de la Comissió Llibre i Lectura Digital del COBDC
- Primer aniversari del Consorcio de Bibliotecas Universitarias de El Salvador (CBUES)
- Anunci de dipòsit de tesi doctoral
- Diploma de postgrau de Llibreria
- Nova composició de la Comissió de Recerca
- Nous recursos per a facilitar l'aprenentatge al màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses
- La vicedegana Sílvia Argudo, convidada a les Jornades de Professorat de l'Escola d'Infermeria
- Nova composició de la CDL
- Mario Pérez-Montoro, nou coordinador del programa de doctorat
- Alta participació dels estudiants de la Facultat en les enquestes d'opinió
- Participació dels estudiants a BOBCATSSS 2012
- Professors de la Facultat participen en un congrés de tecnologia educativa
- Congrés de Llibreters en Llengua Catalana
- Publicació del número 27 de BiD (desembre 2011)
- Nou butlletí d'informació a la Facultat
- Presa de possessió del nou equip deganal
- Terminis d'ampliació i anul·lació de matrícula (2n semestre del curs 2011-2012)
- (26.01.2011) Conferència «Fonts primàries i educació: l'exemple del Camp d'Aprenentatge de la Noguera»
- Ernest Abadal, nou degà de la Facultat
- Taller sobre emprenedoria en col·laboració amb Barcelona Activa
- Enquestes del primer semestre del curs 2011-2012
- Disponible la presentació de Carol Swain de la passada conferència sobre arxius audiovisuals als Estats Units
- Beques Equitat i beques Excel·lència Acadèmica de l'AGAUR
- Convocatòria de Premis Extraordinaris de Grau i Màster
- Convocatòria de Premis Extraordinaris de Diplomatura i Llicenciatura
- Intercanvi de conversa per a estudiants de la UB
- Convocatòria de premis i borses d'estudi per a treballs d'investigació de l'IEC
- Convocatòria de 86 beques de col·laboració amb la Universitat de Barcelona (convocatòria de tardor)
- El Full dels dijous, ara només en versió electrònica
- Convocatòria d'ajuts per a la participació a BOBCATSSS 2012
- Campanya de recollida d'aliments: del 18 al 20 d'octubre
- Informació destinada als alumnes que cursaran el Treball de fi de grau (TFG) el curs 2011-2012
- Beques de col·laboració amb el Campus d'Excel·lència Internacional-HUB i el CRAI-SD de la UB
- Beca de col·laboració amb l’Institut de Ciències de l’Educació
- Canal professional, amb vídeos
- Informació destinada als alumnes que cursaran el Pràcticum el curs 2011-2012
- Procediment i termini sol·licituds permanència al Grau
- Horaris de classe (curs 2011-2012)
- Llista d'admesos Màster de Gestió de Continguts Digitals -- 2n període de preinscripció Curs 2011-2012
- Horaris de l'edifici i dels serveis de la Facultat durant els mesos de juliol i agost
- Alumnes que continuen estudis: matrícula 2011-2012
- Alumnes de nou accés: matrícula admesos 2011-2012
- Nova tarifa de l'IFLA per a estudiants i titulats recents
- Disponibles les presentacions del seminari «How to review and get reviewed»
- Publicació del número 26 de BiD (juny 2011)
- Beca d'allotjament 2011-2012 en l'estudi propietat de la Generalitat, donat per Rosa Ricart
- Convocatòria borses de viatge per a assistència a congressos i estades de recerca a l'estranger
- Disponible la presentació sobre la Biblioteca Nacional d'Espanya
- Convocatòria d'ajuts per a la presentació de tesis doctorals
- Esports UB: promoció estiu
- Seminari «Tendencias de investigación en Información y Documentación»
- Convocatòria per al Congrés de BOBCATSSS 2012 a Amsterdam
- Curs d'extensió d'Anàlisi i Catalogació del Llibre Antic
- Resultat sorteig 7 xecs regal entre els participants a l'enquesta d'opinió
- Resolució del concurs de Sant Jordi 2011
- Enquestes del segon semestre del curs 2010-2011
- Sorteig de 7 xecs regal entre els participants a l'enquesta d'opinió
- Llista d'admesos màster de Gestió de Contiguts Digitals -- primer període de preinscripció
- Creació de l'oficina tècnica del consorci d'El Salvador
- Actes de Sant Jordi a la Facultat
- El grau d'Informació i Documentació, en modalitat semipresencial
- L'Instituto Cervantes de Rio de Janeiro s'afegeix a l'oferta de destinacions de pràctiques d'estiu
- Seminari sobre recuperació amb XML d'informacions de comportament al web
- Convocatòria de 2 beques de col·laboració amb l'Àrea de TIC
- Publicació en català de WCAG 2.0
- Seminari sobre accessibilitat al web al màster de Gestió de Continguts Digitals
- Enquesta d'opinió de l'alumnat
- Llista alumnes admesos avaluació única segon semestre (curs 2010-2011)
- Accés al grau d'Informació i Documentació per als diplomats en Biblioteconomia i Documentació
- Creació d'un consorci de biblioteques a El Salvador
- V Lliga Interna de Debat de la UB
- Crida per fer de voluntari a la IV Jornada Biblioteca Pública i Cohesió Social
- Enquesta sobre inserció laboral
- Terminis d'ampliació i anul·lació de matrícula (2n semestre del curs 2010-2011)
- Esports UB: Oberta la inscripció a les Lligues UB i a l'abonament del 2n semestre
- Sis mesos de col·legiació gratuïta al COBDC per als nous titulats de la UB
- Curs d'extensió Tractament i Gestió del Patrimoni Bibliogràfic: període extraordinari de matrícula del 10 al 14 de gener
- Cursos Taller d'història i tipologia de l'enquadernació i Digitalització del patrimoni bibliogràfic
- Convocatòria d'ajuts per a la realització de tesis doctorals
- Brindis de Nadal
- Programa Erasmus i altres: mou-te!
- Calendari d'exàmens curs 2010-2011
- Curs d'extensió Tractament i Gestió del Patrimoni Bibliogràfic: places vacants
- II Concurs Literari de Ressenyes de Pel·lícules i Llibres: tu tries llibre o pel·li
- Campanya de recollida de joguines a la UB
- Enquestes del primer semestre del curs 2010-2011
- La Universitat de l'Experiència, a BTV
- Dimarts 7 de desembre, dia no lectiu
- Seminari sobre biblioteconomia a França
- Oberta la preinscripció als tallers d'Alehoop
- Nou termini (16 de novembre): convocatòria per estudiants per assistir a un congrés a Suècia a l'agost
- Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual i TV3
- Eleccions parcials d'estudiants a la Facultat
- Convocatòria de borses de viatge i estades de recerca a l'estranger
- Convocatòria d'ajuts a traduccions d'articles i textos científics a l'anglès per la seva publicació
- Endolls per a portàtils i dispositius mòbils a les aules
- Nou formulari per recollir queixes, reclamacions i suggeriments de l'alumnat
- Crida de voluntaris per a unes Jornades sobre biblioteques públiques
- Seminari sobre llibre antic (28 de setembre)
- Inici de les classes de la Universitat de l'Experiència
- Horaris de classe (curs 2010-2011)
- Procediment matrícula alumnes 2n curs Màster de Gestió de Continguts Digitals
- Informació de preinscripció al Grau per a Diplomats en Biblioteconomia i Documentació
- Convocatòria de beca de col.laboració per a donar suport a les activitats de recerca del grup I-VIU
- Publicació del número 24 de BiD (juny 2010)
- Matrícula dels alumnes de nou accés al Grau d'Informació i Documentació a partir de la segona preferència
- Llista d'admesos Grau d'Informació i Documentació
- Informació destinada als alumnes que cursaran el Pràcticum el segon semestre del curs 2010-2011
- Beca d'allotjament 2010-2011 en l'estudi propietat de la Generalitat, donat per Rosa Ricart
- Horaris de l’edifici durant el juliol i l'agost
- 8 de juliol, Jornada de Recerca en Informació i Documentació
- Calendari d'exàmens curs 2009-2010
- Sol·licituds de pas a Grau curs 2010-2011
- Informació de matrícula per als alumnes que continuen estudis
- Informació de preinscripció i matrícula per als alumnes de nou accés
- Pròximes Lectures de Tesis Doctorals
- Sessions informatives per a titulats i per als alumnes de BiD i de Documentació que es vulguin adaptar al Grau
- Enquestes del segon semestre del curs 2009-2010
- Veredicte del Concurs de Sant Jordi
- Llista d'admesos màster de Gestió de Contiguts Digitals -- primer període de preinscripció
- Activitats de Sant Jordi
- Ens vols visitar?
- Resultat Eleccions
- Student Mundial col·labora amb les pràctiques d’estiu a l’estranger
- Anunci de Dipòsit de Tesi Doctoral de Candela Ollé
- Premi Internacional de la revista Libri per a estudiants
- Beques de col·laboració amb el DIUE
- Convocatòria de beques de col·laboració UB
- Jornada de donació de sang
- I Concurs literari de ressenyes de pel·lícules i llibres
- Resolució de les Beques de Mobilitat Internacional
- Lliga de Debat de la UB
- Presentació de Dulcinea
- Accés per acreditació d'experiència laboral o professional per a més grans de 40 anys
- Esmena Guia de l'Estudiant sobre els canvis de grup per convenis
- Curs de redacció de textos
- Convocatòria extraordinària de 2 beques de col.laboració amb el Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació de la UB (CRAI)
- Jornada de Biblioteca Pública i Immigració
- 15 d'abril, eleccions d'estudiants
- Acte de defensa del TFE de primer semestre
- Convocatòries de programes de mobilitat (Erasmus i altres)
- Curs de redacció de textos
- Convocatòria Beques de Col·laboració Suport Organització Arxius EU Infermeria
- ProQuest col·labora amb les pràctiques d’estiu
- Alumnes admesos Avaluació Única primer semestre (curs 2009-2010)
- Anunci de Dipòsit de Tesi Doctoral de Núria Ferrer Ferran
- Concurs de l’IFLA per a estudiants
- Calendari d'avaluació única Primer Semestre
- Convocatòria d'ajuts a tesis doctorals
- Enquestes d'opinió sobre els ensenyaments i l'acció docent
- Convocatòria Beques de col·laboració de la Facultat
- Convocatòria d'ajuts a traduccions d'articles i textos científics a l'anglès
- Enregistrament de la conferència de David Nicholas (3/12/2009)
- Ever Team col·labora amb les pràctiques d'estiu
- Pla d’Acció Tutorial: segona reunió de grup (18 de novembre o 2 de desembre)
- Convocatòria Beques de col·laboració de la Facultat
- Acte d'inauguració del Grau d'Informació i Documentació
- Coneixes on pots fer pràctiques?
- Blocveu UB del Vicerectorat d'Estudiants i Política Lingüística
- Orientació i informació laboral per a titulats de la Facultat
- Sol·licitud Convocatòria especial de Fi de Carrera
- Jornada d'acollida i inici del curs 2010-2011 en el Grau d'Informació i Documentació
- Horaris de la Facultat durant l'agost
- Llista d'admesos Màster de Gestió de Continguts Digitals -- 2n període de preinscripció
- Taules de reconeixement de plans d'estudis anteriors al Grau
- Preinscripció al doctorat d'Informació i Documentació en la Societat del Coneixement
- Antena de Porta 22 nou recurs per planificar el teu projecte professional
- Anunci de Dipòsit de Tesi Doctoral
- Concursos Sant Jordi 2009: resolució
- Activitats a la Facultat durant la Setmana de Sant Jordi
- (14/05/2009) Tercer seminari de l'Aula Jordi Rubió i Balaguer (curs 2008-2009)
- Grau d'Informació i Documentació
- Recordatori! Espai Facebook de la Biblioteca de la Facultat
- Horaris de Setmana Santa
- Agenda
- Jornada sobre sortides professionals en el camp de la Informació i la Documentació
- Sessions d'acollida per als alumnes de nou accés del grau d'Informació i Documentació 2013-2014
- Defensa pública dels treballs de fi de grau d'IiD
- Cloenda del curs 2012-13 de la Universitat de l'Experiència
- IV Jornades Educació i Arxius
- Primera edició del Festival de Comunicació Audiovisual a la UB
- Acte de cloenda del curs 2012-13 i cerimònia de graduació de la promoció 2009-13 del grau d'IiD
- Festa de final de curs dels graus ID i CAV
- Lectura de tesi doctoral de Cristina Torres Pascual
- Seminari de Steven Bratter sobre "Anatomy of a blockbuster"
- Cinema a la Facultat: projecció de la pel·lícula «La mujer es el futuro del hombre»
- Conferència de Paweł Urbaniak (Universitat de Wrocław) sobre el sistema de rendició de comptes dels mitjans de comunicació
- Teatre a la Facultat: «L'abanderat. El bibliobús del front»
- Jornada «Compromisos de qualitat amb els ciutadans a les unitats d'informació»
- Conferència «Los lugares de la memoria de una institución», a càrrec de Stefano Defraia (O de M)
- Lectura teatralitzada de les cartes de la guerra de Jordi Rubió i Balaguer i Manuel Rubió i Lois
- Jornada d'estudi sobre filologia, patrimoni bibliogràfic i ciència (el palimpsest revelat)
- Recollida d'aliments a la UB: 6, 7 i 8 de maig
- Social Startup Meeting Barcelona, una trobada d'estudiants interessats en emprenedoria social
- Taula d'intercanvi de llibres per Sant Jordi
- Defensa pública dels plans de màrqueting del postgrau de Llibreria
- Jornada de Portes Obertes 2013
- Xerrades de Sara Guasteví (Museu de la Música) i Eli Ramírez (DIXIT) a l'assignatura ISID
- Conferència «Nous serveis digitals per a biblioteques patrimonials?»
- Jornada «Tendències i models en l'edició de revistes científiques»
- Xerrada de la bibliotecària M. Carme Illa
- Seminari del Grup de Cinema «El realisme poètic francès. Una mirada entre guerres»
- Conferència «Empowering the Masses: Brooklyn Public Library's Information Literacy Efforts»
- Seminari «Posmodernism» del grup Media Theory & Media Studies
- Seminaris del grup Media Theory & Media Studies
- Cinquena edició de les Jornades de Biblioteques Escolars
- Jornada «Línies de recerca en Informació i Comunicació»
- Conferència de dues professores d'arxivística de la Universidad de Costa Rica
- Conferència «Infraestructura per a l’accés obert en humanitats: el projecte ECHO»
- Lectura de tesi doctoral de Javier Guallar Delgado
- Xerrada sobre Europeana al MGCD
- Presentació de l'Anuari de l'Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura 2012
- Seminari «Confluència de dades: la trajectòria de les biblioteques del CBUC en la unificació de l’accés a la informació»
- Xerrada en el marc de l'assignatura Tractament del material audiovisual
- Conferència «Thinking about new operating models for libraries», a càrrec de Steve Coffman
- Jornada sobre sortides professionals en el camp de la Informació i la Documentació
- Donació de sang a la Facultat
- Lectura de tesi doctoral de Juan-José Boté Vericad
- Jornada «Les eines digitals per la lectura: solució o problema?»
- Conferència «Corporate Communication and Corporate Responsibility: why do communication experts have a crucial role to play in the business?»
- Xerrada «La lectura, una oportunitat»
- Lectura de la tesi doctoral del professor Jan Frigola
- Conferència «Libros de coro en México. Recuperación documental y musical»
- Jornades «Catàlegs de venda i publicitat del llibre al món hispànic»
- (18.07.2012) Lectura de tesi doctoral
- (04.07.2012) Defensa dels treballs de fi de grau
- (02.07.2012) Lectura de tesi doctoral
- (27.06.2012) Acte de cloenda del curs 2011-12
- (26.06.2012) Defensa de memòries de Pràcticum de la diplomatura
- (29.05.2012) Jornada «Anàlisi de la investigació i avaluació: dels rànquings als indicadors»
- (23.05.2012) Conferència «Libros y lecturas de mujeres en el Renacimiento»
- (25.04.2012) Les biblioteques dels museus, a l'assignatura Introducció als Sistemes d'Informació i Documentació
- (26.04.2012) Eleccions d'estudiants 2012
- (18.04.2012) Activitats en el marc de l'assignatura Avaluació i qualitat
- (12.04.2012) Lectura de tesi doctoral
- (28.03.2012) Jornada «Crea!Oportunitats» a la Fundació Bosch Gimpera
- (19.03.2012) Xerrada-conversa sobre biblioteca pública en el marc de l’assignatura Administració local i unitats d’informació
- (08.03.2012) Donació de sang a la Facultat
- Congrés internacional de ciències de l'educació a l'edifici UB Sants
- (30.11.2011) Segona edició dels Cafès del Canal Professional
- (15.11.2011) Sessió sobre perfils professionals de documentalistes en empreses i organitzacions
- (15.11.2011) Conferència sobre els arxius audiovisuals als Estats Units
- (26.10.2011) Comencen els Cafès del Canal professional
- (26.10.2011) Jornada d'intercanvi d'experiències en Lectura Fàcil
- (20.10.2011) Donació de sang
- (19.10.2011) Sessió inaugural del màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses (MGDIE)
- (22.09.2011) Sessió informativa sobre la trobada anual BOBCATSSS 2012 a Amsterdam
- (13.09.2011) Presentació del màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses
- (04.07.2011) Homenatge a Lluís Marquet, exprofessor del centre
- (01.07.2011) Lectura de tesi doctoral
- (20.06.2011) Seminari «How to review and get reviewed»
- (14.06.2011) Lectura de tesi doctoral
- (30.05.2011) Darrera lliçó del curs 2010-2011
- (30.05.2011) Sessió informativa sobre el grau d'Informació i Documentació
- (20.05.2011) Reunió de la vicerectora d'Estudiants amb l'alumnat
- (11.05.11) Jornada d'Orientació Professional
- (15.04.2011) Presentació Premis Emprenedoria UB
- (6.04.2011) Jornada de Portes Obertes 2011
- (5.04.2011) Conferència «Pasado y presente de las censuras»
- (5.04.2011) Conferència «Understanding relationships in image descriptions»
- (17.03.2011) Donació de sang
- (16.03.2011) Conferència sobre arxius i memòria
- (10.03.2011) Conferència "Llibre d'artista: paràfrasi, tipologies seqüencials, narratives i estructures"
- Notícies
- Lloguer d'aules
- Premi de Recerca
RSS: Subscripció a novetats
Grau d'Informació i Documentació
- Presentació
- Condicions d'accés
- Opció semipresencial
- Dades de l'ensenyament
- Guia acadèmica
- Pla d'estudis
- Competències
- Pràcticum
- Treball de fi de grau
- Pla d'acció tutorial (PAT)
- Plans docents, horaris de classes i avaluacions (curs 2013-2014)
- Reconeixement de crèdits
- Calendari d'exàmens 2013-2014
- Professorat
- Informació d'accés i matrícula
- Preinscripció
- Instruccions per a la matrícula per als alumnes de nou accés
- Instruccions per a la matrícula per als alumnes que continuen estudis
- Taules de reconeixement
- Calendaris
- Pràctiques a empreses i institucions