Canal d'atenció a les consultes relacionades amb les diferents funcions del Parlament.

Administració parlamentària

  • Gabinet de Presidència

    Al Gabinet de Presidència li correspon d'assistir tècnicament i administrativament el president del Parlament en les seves funcions.

  • Secretaria General

    La Secretaria General és l'òrgan superior de l'administració parlamentària. El secretari o secretària general és el cap del personal i dels serveis del Parlament i compleix funcions d'assessorament de la Mesa i la Junta de Portaveus.

  • Serveis Jurídics

    Els lletrats del Parlament actuen com a assessors en les tasques parlamentàries, principalment de les comissions, i preparen estudis i informes jurídics.

  • Direcció de Govern Interior - Departament de Recursos Humans

    Corresponen a la Direcció de Govern Interior l'assessorament, la gestió i el control en les matèries de personal i de govern interior.

  • Direcció d'Estudis Parlamentaris

    La Direcció d'Estudis Parlamentaris té com a funció principal donar informació als diputats, als grups parlamentaris i als òrgans i serveis de la Cambra, perquè puguin portar a terme les funcions que el Parlament té estatutàriament encomanades.

  • Departament d'Informàtica i Telecomunicacions

    Corresponen al Departament la coordinació dels àmbits funcionals de gestió i de sistemes; la planificació, el control i la gestió de la xarxa i, en general, de la integració de tecnologies de telecomunicació.

  • Oficina de Dret Comparat i de Relacions Interparlamentàries

    L'activitat de l'Oficina de Dret Comparat i Relacions Interparlamentàries s'orienta al voltant de dos eixos fonamentals: la presència i projecció exterior dels òrgans parlamentaris i el seu trebal, i la millora de la qualitat del treball parlamentari.

  • Oficina de Qualitat Normativa

    Correspon a l'Oficina de Qualitat Normativa, entre altres funcions, l'elaboració, proposta i actualització de les directrius de tècnica normativa.

  • Oficina de l'Aran

    L'Oficina de l’Aran té els objectius específics d’establir una comunicació contínua entre les institucions araneses i el Parlament de Catalunya i de vetllar perquè la realitat aranesa sigui tinguda en compte en el marc dels treballs parlamentaris.

  • Oficina pressupostària

    L’Oficina Pressupostària del Parlament, sota la dependència de la presidència de la cambra, és l’encarregada d’efectuar el seguiment i el control de l’execució del pressupost de la Generalitat.

  • Departament de Comunicació

    El Departament de Comunicació s'ocupa de les relacions amb els mitjans de comunicació i les oficines de premsa dels grups parlamentaris i les institucions, així com de produir, realitzar i enregistrar les sessions de Ple i de comissions, i els actes institucionals.

  • Departament d'Edicions

    El Departament d'Edicions s'ocupa de la producció de les publicacions oficials del Parlament (Butlletí Oficial i Diari de Sessions) i de l'impuls, la gestió i la supervisió de l'edició d'obres i treballs de caràcter divulgatiu, històric i jurídic.

  • Departament de Gestió Parlamentària

    En el Departament de Gestió Parlamentària s'integren les àrees de Registre i de Distribució de Documents, de Mesa i de Junta de Portaveus, de Ple i de la Diputació Permanent i de Comissions i de Ponències, i l'Oficina de Suport als Òrgans Parlamentaris.

  • Departament d'Infraestructures, Equipaments i Seguretat

    El Departament d'Infraestructures, Equipaments i Seguretat coordina i supervisa l'elaboració del Pla director general del Parlament; dóna assessorament tècnic als òrgans de la cambra en les matèries relatives als projectes d'obres i instal·lacions, i elabora l'avantprojecte del pressupost d'obres de manteniment i de compres relatius a les diferents àrees.

  • Departament de Relacions Institucionals

    En el Departament de Relacions Institucionals s'integren l'Àrea de Protocol, l'Àrea de Serveis Educatius i la Botiga del Parlament.

  • Serveis d'Assessorament Lingüístic

    Els Serveis d’Assessorament Lingüístic tenen sota la seva responsabilitat l'elaboració i el manteniment del llibre d'estil de redacció dels textos aprovats pel Parlament.

  • Oïdoria de Comptes i Tresoreria

    L'Oïdoria de Comptes i Tresoreria s'ocupa de la comptabilitat del Parlament, la fiscalització prèvia de les despeses, la realització material dels pagaments i la percepció dels ingressos. Presta assessorament tècnic als òrgans del Parlament que li ho demanen.

Destacat de la pàgina de Twitter del Parlament de Catalunya
Destacat de la pàgina de Facebook del Parlament de Catalunya
Destacat del canal de Youtube del Parlament de Catalunya
A través d'aquest espai podreu fer arribar al Parlament les vostres peticions de manera privada o pública.
Representació gràfica de la distribució de l'hemicicle, amb enllaços a les fitxes dels diputats/ades.
Sessions en directe i en diferit, actes institucionals, reportatges...
Accés als butlletins oficials i als diaris de sessions, en format PDF.

El portal del Parlament està optimitzat per a les darreres versions de navegadors i per a una resolució mínima de pantalla de 1024 x 768.