dimarts, 12 de juliol de 2016 00:26

Vueling assegura al Govern que operarà amb "un alt nivell de puntualitat i zero cancel·lacions"

|


Vueling 4


Vueling ha garantit aquest dilluns al Govern que operarà aquest cap de setmana, coincidint amb l'operació sortida del 15 de juliol, amb "un alt nivell de puntualitat i zero cancel·lacions".


Així ho han dit en declaracions a la premsa el secretari d'Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat, Ricard Font, i el d'Empresa i Competitivitat, Joan Aregio, després de la primera reunió de la comissió de seguiment amb Vueling.


Per part de l'aerolínia han acudit el director d'Estratègia de Vueling, Fernando Estrada, i la responsable de Relacions Institucionals, Sílvia Estivill, que no han fet declaracions després de la reunió.


Malgrat que la companyia aèria no preveu cancel·lacions, sí que ha posat sobre la taula la possibilitat de reprogramacions en un Jumbo de 320 places que ha incorporat a la seva flota.


Es tracta d'operar en aquest Jumbo tres vols que tinguin entre ells una diferència de 30 minuts, amb el que l'usuari no experimentaria retards superiors als 50 minuts, segons Font.


Vueling ja va posar en marxa aquesta opció aquest passat cap de setmana, quan va agrupar en el Jumbo tres vols amb destinació a Londres que tenien prevista la seva sortida amb una mitja hora de diferència entre ells.


A més, l'aerolínia s'ha reforçat i compta ara amb 37 tripulacions de reserva, de les que 20 tenen base a l'Aeroport de Barcelona, i ha incorporat un quart torn en el servei de serveis de terra, amb la qual pot prestar serveis de terra 24 hores al dia, agilitant els vols de nit.


Segons Font, Vueling farà arribar al Govern més informació sobre la seva operativa del cap de setmana dimecres o dijous, dades que permetran confirmar si els usuaris tindran garantida la normalitat en els seus vols.


OPERACIÓ 1 D'AGOST


De cara a l'operativa de l'1 d'agost, una altra forta operació sortida, aquesta s'abordarà en la comissió de dilluns que --les reunions entre Vueling i Generalitat són setmanals--, i Font ha demanat a l'aerolínia que si ha de cancel·lar algun vol ho faci amb 15 dies d'antelació.


"També demanem que Vueling tingui un paper proactiu en reubicar els viatgers si hi ha cancel·lacions", ha dit Font, si bé ha preferit esperar a dilluns per donar més informació sobre aquesta jornada.


INFORMACIÓ


Per la seva banda, Aregio ha destacat que el web de la companyia ha experimentat una "millora substancial" en informació a l'usuari pel que fa a vols, maletes i reemborsaments, i ha demanat a l'aerolínia que habiliti un canal de comunicació que permeti a l'usuari confirmar que el seu vol no té incidències.


Sobre possibles sancions a Vueling, Aregio ha dit que els expedients informatius segueixen el seu curs, però "el que la Generalitat prioritza és resoldre el problema".



Sense comentarios

Escriu el teu comentari




No s'admeten comentaris que vulnerin les lleis espanyoles o injuriants. Reservat el dret d'esborrar qualsevol comentari que considerem fora de tema.
Leer edición en: ESPAÑOL | ENGLISH
CatalunyaPress - Ronda Universitat 12, 7ª Planta -08007 Barcelona - Tlf (34) 93 301 05 12 - redaccio@catalunyapress.cat
RESERVADOS TODOS LOS DERECHOS. EDITADO POR ORNA COMUNICACIÓN SL
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1