Servei de Gestió Documental, Arxius i Publicacions (SGDAP)

El Servei de Gestió Documental, Arxius i Publicacions de l'Ajuntament de Girona depèn de l'Àrea d'Alcaldia i els eixos bàsics d'actuació són:

  • Servei de Gestió Documental
    Organització i gestió i accés ciutadà a la documentació produïda per l'Ajuntament de Girona.
  •  Arxiu Municipal de Girona (AMGi)
    Gestió, tractament i custòdia de la documentació municipal.
  •  Centre de Recerca i Difusió de la Imatge (CRDI)
    Gestió, tractament i custòdia de la documentació en imatge. 
  • Servei Municipal de Publicacions
    Divulgació d'estudis referits a la població i el territori de la ciutat de Girona. 
  • Biblioteca/Hemeroteca
    Instruments auxiliars per a la investigació. A destacar la secció referent a la ciutat de Girona, la d'imatge i la d'arxivística i documentació.
Arxiu municipal de Girona (AMGi)
  • ARXIU HISTÒRIC:

    Placeta de l'Institut Vell, 1
    17004 - GIRONA

    Telèfon: 972 221 545

    Fax: 972 202 694

    Horari (setembre a juny):
    Dilluns, dijous i divendres de 8 a 15 h
    Dimarts, dimecres de 8 a 15 i de 16 a 19 h
    Dissabtes de 9 a 14 h

    Horari d'estiu (juliol i agost):
    De dilluns a divendres de 8 a 15 h

  • ARXIU ADMINISTRATIU:

    Plaça del Vi, 1
    17004 GIRONA

    Telèfon: 972 419 434

    Fax: 972 010 204

    Horari (tot l'any):
    De dilluns a divendres de 8 a 15 h 

  • A/e:
  • Web:
Veure en el plànol: