Servei de Gestió Documental, Arxius i Publicacions (SGDAP)
El Servei de Gestió Documental, Arxius i Publicacions de l'Ajuntament de Girona depèn de l'Àrea d'Alcaldia i els eixos bàsics d'actuació són:
- Servei de Gestió Documental
Organització i gestió i accés ciutadà a la documentació produïda per l'Ajuntament de Girona. - Arxiu Municipal de Girona (AMGi)
Gestió, tractament i custòdia de la documentació municipal. - Centre de Recerca i Difusió de la Imatge (CRDI)
Gestió, tractament i custòdia de la documentació en imatge. - Servei Municipal de Publicacions
Divulgació d'estudis referits a la població i el territori de la ciutat de Girona. - Biblioteca/Hemeroteca
Instruments auxiliars per a la investigació. A destacar la secció referent a la ciutat de Girona, la d'imatge i la d'arxivística i documentació.
Enllaç web Recursos
Enllaç web Notícies
Enllaç web Jornades Imatge i Recerca
Enllaç web Efemèrides
Arxiu municipal de Girona (AMGi)
- ARXIU HISTÒRIC:
Placeta de l'Institut Vell, 1
17004 - GIRONA
Telèfon: 972 221 545
Fax: 972 202 694
Horari (setembre a juny):
Dilluns, dijous i divendres de 8 a 15 h
Dimarts, dimecres de 8 a 15 i de 16 a 19 h
Dissabtes de 9 a 14 h
Horari d'estiu (juliol i agost):
De dilluns a divendres de 8 a 15 h - ARXIU ADMINISTRATIU:
Plaça del Vi, 1
17004 GIRONATelèfon: 972 419 434
Fax: 972 010 204
Horari (tot l'any):
De dilluns a divendres de 8 a 15 h - A/e:
- Web: