Atenció Ciutadana

Què fem?

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Palafrugell està formada per un equip de persones, amb 4 punts d'atenció personalitzada, que treballa per facilitar i simplificar la gestió dels tràmits municipals i que té com a missió:

  • Atendre les demandes d'informació sobre la ciutat i l'activitat municipal
  • Informar sobre els tràmits i gestions
  • Facilitar la presentació de documents adreçats a altres administracions i els impresos necessaris
  • Registrar documentació
  • Lliurar a la ciutadania certificats digitals (idCAT i idCAT Mòbil)
  • Gestionar queixes, suggeriments i avisos
  • Lliurar les notificacions adreçades als ciutadans

Drets de la ciutadania

  • A ser atesos amb eficàcia, eficiència i celeritat, i també amb respecte
  • A tenir garantida la confidencialitat de les dades lliurades segons la normativa de protecció de dades
  • A obtenir informacions clares, certes i completes
  • A ser assessorat sobre els tràmits i requisits necessaris per a les seves actuacions davant l'Ajuntament
  • A conèixer la identitat del personal municipal responsable de la tramitació de les seves gestions
  • A obtenir un comprovant de la documentació que es presenti
  • A no haver de presentar documents que ja es troben en poder de l'Ajuntament o documents que hagin de ser emesos pels serveis municipals
  • A conèixer l'estat de la tramitació dels procediments en els què el ciutadà tingui un interès legítim
  • A presentar queixes i suggeriments relatius als serveis municipals o la ciutat, ja sigui de forma presencial o a través del web municipal
  • A ser consultats periòdicament sobre la seva percepció de la qualitat dels serveis d'atenció ciutadana

Responsabilitats de la ciutadania

  • De fer un ús correcte de les instal·lacions i serveis
  • De tenir una actitud de respecte envers la resta de persones usuàries del servei
  • De respectar els horaris del servei i els horaris o terminis fixats per a convocatòries o citacions
  • De facilitar de forma correcta les dades d'identificació personal
  • D'assegurar-se de llegir i comprendre allò que signa
  • De respectar l'ordre i els criteris d'atenció ciutadana
  • De respectar la dignitat personal i professional del personal municipal
  • De comunicar la modificació de dades personals que puguin afectar a la prestació d'un servei o les relatives a un procediment

Horari

  • dilluns, dimecres i divendres, de 8.30 a 13.30 h
  • dimarts i dijous, de 8.30 a 18 h (excepte Setmana Santa, juliol, agost i Nadal, que serà fins a les 13.30 h)

Contacte

  • Avinguda de Josep Pla, 5, 17200 Palafrugell
  • 972 613 100
  • Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Responsable polític

Marc Heras Bofill

Responsable tècnic

Lídia González Ramos

Personal

1 coordinadora OAC
5 tramitadors OAC
1 notificadora
1 gestor de continguts web

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Institut de Promociò Econòmica de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Consorci per a la gestió dels edificis del Centre Fraternal i del Cercle Mercantil
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons