Un tarragoní s'ha quedat amb un pam de nas aquest dijous quan ha rebut un paquet comprat a Internet. Segons explica
Jordi Gibert, l'afectat, aquest migdia un transportista de l'
empresa Seur li duia una comanda que
li havia costat més de 100 euros, demanada a
Amazon.
En demanar-li el
DNI per tancar el tràmit, Gibert li ha dictat els números en català i el repartidor li ha demanat que ho fes "
en espanyol". Gibert
ha insistit en fer-ho en català dos cops més assegurant que "
estàs a Catalunya i m'has d'entendre", fins que
el repartidor ha dit que si no ho feia en castellà s'enduia el paquet.
I així ho ha fet: el repartidor
ha marxat amb la furgoneta. I no tan sols això, sinó que a l'hora de marcar el seguiment, ha introduït: "No vol firmar l'albarà". I en una consulta posterior s'hi pot veure el missatge de "lamentem que s'hagi produït un problema en el lliurament. El paquet es retornarà i emetrem un reemborsament entre 5 i 7 dies laborables després de processar la devolució".
Davant d'aquests fets, Gibert considera que li han robat el paquet per una motivació
catalanòfoba i per això ha exigit una solució a Seur, que per ara no ha arribat.
Una situació semblant es va produir a finals del mes passat a
Palafrugell, en aquell cas amb l'empresa GLS.
Després que el client decidís no canviar de llengua, el repartidor va marxar amb el paquet.
Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te subscriptor