Al maig de 1996, es va signar un acord de col·laboració amb l'AEAT i, posteriorment, diverses addendas al mateix, mitjançant el qual els membres de les associacions federades poguéssin realitzar liquidacions i presentar declaracions i documents tributaris per via telemàtica en nom i representació de terceres persones.
Al juny de 2006, es va signar l'acord de coll·aboració amb el Departament d'Economia de la Generalitat de Catalunya, amb la finalitat de que tots els associats tiguin més fàcil la presentació i el pagament de declaracions i auto-liquidacions per via telemàtica, en nom de terceres persones a través del portal de l'ATC.
Al novembre de 2011, l'APttCB va signar un acord amb el Departament d’Empresa de la Generalitat de Catalunya, en matèria de tramitació telemàtica, en representació de tercers, dels expedients de conciliació administrativa prèvia a la via judicial laboral.
El mateix dia també es va signar altre acord per a la representació de tercers en la inscripció i la resta dels tràmits telemàtics del Registre d'Empreses Acreditades (REA), del sector de la construcció.
Aquest acord, que va ésser subscrit al mes de juliol de 2006, permet als tècnics tributaris presentar els comptes anuals de fundacions privades por via telemàtica. Cal destacar la importància d'aquest conveni, donat que no existeix la possibilitat de realitzar la presentació de comptes anuals d'aquestes entitats, en nom de terceres persones, per cap altre via.