Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere

Xarxa Vives d’Universitats

Aquest document suggereix indicacions per a incloure, de forma transversal (en els objectius, els continguts, l’avaluació, les modalitats organitzatives, els mètodes i els recursos docents a l’aula), la perspectiva de gènere en la docència universitària en Infermeria i l’exemplifica amb l’assignatura Fonaments d’Infermeria, Infermeria Clínica, Salut Sexual i Reproductiva, Infància i Adolescència i Pràctiques i les matèries d’Anatomia, Fisiopatologia i Farmacologia. El mateix text és una invitació a la reflexió de les desigualtats (i discriminacions) que experimenten les dones en el sistema de salut i també una guia que, a través de les múltiples i interessants referències i recursos que recull, orientarà a aquelles persones que vulguin aprofundir en la matèria.

.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per comprendre el comportament dels usuaris i millorar la seva experiència al nostre portal. Pots canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra política de cookies. Si continues utilitzant aquest lloc assumirem que estàs d'acord.