Atenció ciutadana

L’Ajuntament de Montblanc vol facilitar les gestions i consultes que hagi de fer la ciutadania a les diferents àrees i serveis. Per aquest motiu posa a disposició dels ciutadans i ciutadanes de Montblanc,  diferents canals a través dels quals pot dirigir-se a l’Ajuntament per tal que cada persona triï aquell que consideri més adequat a les seves necessitats: presencialment, telefònicament o en línia.

 

Canal presencial

A Montblanc hi ha una oficina d'atenció ciutadana, on es poden fer consultes, comunicar incidències o reclamacions, realitzar tràmits municipals i rebre informació sobre la vila, les pedanies i els serveis que l'Ajuntament ofereix.

L'horari d'atenció ciutadana de l'oficina és el següent:

Oficina d'atenció al ciutadà/ana - Serveis centrals Ajuntament

  • De dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h

 

Canal telefònic

Per fer les consultes o per sol·licitar qualsevol,informació, podeu trucar al telèfon 977 860 009. Els horaris d'atenció d'aquesta línia són de dilluns a divendres de les 9:00h a les 14:00h.

Si teniu qualsevol emergència fora d'aquests horaris, podeu adreçar-vos telefònicament a la línia de la policia local que és 977 862 696

 

Canal virtual

Al portal https://tramits.montblanc.cat , hi podreu trobar tota la informació sobre els tràmits i les gestions. Alguns d'aquests tràmits és poden realitzar en línia, i d'altres només són de consulta i descàrrega de documentació per a tramitar-lo presencialment.

Per a la gestió en línia dels tràmits és necessari disposar d'un certificat digital que el podeu obtenir gratuïtament, adreçant-vos presencialment i amb el DNI en vigència, al CTIC Montblanc Digital (C. Poblet i Teixidó, 10 2a - casal d'entitats).

També us podeu dirigir per correu electrònic a l'oficina d'atenció ciutadana, a l'adreça

Si voleu fer suggeriments, propostes o queixes podeu utilitzar la bústia ciutadana. La vostra consulta quedarà gravada i serà pública, de manera que en podreu fer el seguiment fins que us hagin donat una resposta. També podreu consultar els suggeriments d’altres persones.

 

 

Accions del document