MMP. Màster en Marketing Polític. Estratègies i comunicació política
2007- 2009 2006- 2007 2005- 2006 2004- 2005

Curs 2007-2009 (4a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
D’octubre de 2007 a octubre de 2008
Període de pràctiques de setembre a desembre de 2008
Treball d’investigació de gener a juny de 2009
 
El programa s’estructura en cinc grans blocs que engloben onze mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes
Actors: Escenaris electorals, Actors en la política
Campanyes: Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Política i mitjans de comunicació
Institucional: Govern relacional, Gestió de la comunicació en el Govern Local
 
informació
calendari
imatge
 
Si existe un número suficiente de solicitudes de castellanohablantes, se formará un grupo en el que las clases se impartirán exclusivamente en español
dossier informativo
 





Curs 2006-2007 (3a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
D’octubre de 2006 a desembre de 2007. Període de pràctiques de setembre a desembre de 2007

El programa s’estructura en cinc grans blocs que engloben onze mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes
Actors: Escenaris electorals, Actors en la política
Campanyes: Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Política i mitjans de comunicació
Institucional: Govern relacional i Gestió de la comunicació en el Govern Local
 
Aquests cinc blocs s’oferiran independentment com a SEMINARIS del MÀSTER de formació pròpia de l’ICPS i donaran lloc a l’obtenció d’un certificat d’aprofitament
 
informació
calendari
imatge

material sessions




Curs 2005-2006 (2a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
D’octubre de 2005 a novembre de 2006. Període de pràctiques de setembre a desembre de 2006

El programa s’estructura en cinc grans àrees que engloben onze mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes
Actors: Escenaris electorals, Actors en la política
Campanyes: Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Política i mitjans de comunicació
Institucional: Govern relacional i Gestió de la comunicació en el Govern Local

informació
calendari
imatge

material sessions




Curs 2004-2005 (1a edició)
Director: Gabriel Colomé, Universitat Autònoma de Barcelona
Coordinadora: Margot Pascual, consultora de Comunicació
Del 5 de novembre de 2004 al 9 de juliol de 2005

El programa s’estructura en tres grans àrees que engloben nou mòduls:
Anàlisi: Estratègies polítiques, Enquestes, Escenaris electorals
Campanyes: Actors en la política, Campanyes, Política i imatge
Comunicació: Organització de la comunicació, Discurs polític, Relacions amb els mitjans de comunicació.

més informació