Piades

Paraula clau:   Secció:

Total coincidències: 156
|< << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  >> >|

Escalada a Cavallers, Paret, esportiva, Bloc..3mils...

17 de juliol de 2010
Durada: 2 dies

Cresta Tio Maria

13 de juliol de 2010

Barranc de les Espones

11 de juliol de 2010
Classificació: Barrancs

El passat diumenge dia 11, un grup de 7 membres de l'AEU vam decidir anar a fer el Barranc de les Espones, al poble Mont-Ros, més amunt de Senterada.

Tras una curta aproximació de 30 minuts sota un sol de justícia, vam arribar a la capçalera del barranc, el qual està format per una primera part més oberta, on destaquen els petits salts i ressalts, i una segona part, més engorjada, amb predomini de ràpels.

No ens va faltar l'aigüeta en tot el barranc!! Perfecte pels calorosos dies del mes de juliol!!! En total, algo més de 4 hores de barranc, que es van veure truncades cap a les 4 de la tarda quan a falta d'una quants ressalts per acabar el barranc, vam haver d'abandonar per precaució, a causa d'una tempesta que ens va caure a sobre sobtadament!!!

fotos a la Galeria

2ª Trobada Nocturna de Bloc a Maldà

02 de juliol de 2010
Classificació: Escalada

Bé com tothom sap la Blocada Nocturna va ser tot un èxit de veritat, com sempre els AEU van fer un molt bon equip i van posar cadascú el seu gra de sorra...

La Blocada va començar tard per la gran afluència de gent vinguda de tota la geografia, de la Seu d'Urgell a Cornudella de Montsant, de Lleida a Barcelona i tots els Locals de la zona..... i invitats de luxe com el Miguel Navarro i Ignasi Tarazona que també es van quedar fins al final, on de manera improvitzada vam acabr fent un conta chistes fins altes hores de la matinada.

Moltes gràcies a tots i totes, en total vam ser uns 38 inscrits més la gent que acompanyava i vam fer una bona vetllada i blocada al Dau i Submarí on el German va posar de la seva part i va fer que apart d'una festa fos una trobada i a la vegada espectacle....

a la propera Blocada farem un passi de fotos.

Us esperem a la propera.

Ànims i seguiu així...

3031

Previsió metereològica

Camiseta de l'Agrupació

Disposem de camisetes de l'agrupació en verd o negre. Preu 10€. Per a més informació comunica't amb nosatres.