Dimarts, 22 de Maig de 2012
Alcover Alcover
Alt Camp
Muntanyes de Prades
 
 
Salutació
 
Ajuntament
 
Organismes
 
Equipaments
 
Urbanisme
 
Educació
 
Medi Ambient
 
Promoció econòmica
 
Hisenda i Governació
 
Joventut
 
Sanitat i Serveis Socials
 
Serveis Municipals
 
Arxiu Municipal
 

 
  
Arxiu Municipal

:: Notícies
:: Plànols topogràfics parcel·laris de rústica del terme d'Alcover
:: Quadre de Fons de l'Arxiu
:: El racó de l'investigador

L’Arxiu Municipal d’Alcover respon a la creixent necessitat de l’Ajuntament d’Alcover de gestionar la seva documentació, es per tot això que s’ha iniciat un projecte de creació d’un Sistema de Gestió Documental per tal de donar cabuda no solament a la documentació de l’Ajuntament sinó a tota la documentació municipal, ja que hem de pensar que l’Administració Municipal cada cop tendeix a diversificar més els seus camps d’actuació i assumir més funcions, a més a més de comptar cada cop amb més organismes autònoms.

arxiu


Amb aquest Sistema de Gestió Documental es planteja la necessitat d’una gestió administrativa eficaç i transparent, per garantir el dret d’accés a la informació per part dels ciutadans i tenir cura de la conservació, protecció recuperació i difusió del patrimoni documental del municipi.



Per qualsevol consulta a l’Arxiu :
Dilluns de 16:00 a 19:00 hores
e-mail: arxiumunicipal@alcover.cat
 
 
Turisme
 
el poble
 
Festes
 
Esports
 
Àrea de Premsa i Comunicació
 
entitats i grups locals
 
activitats
 
informació d'interès
 
Descàrregues
 
SERVEIS
fotografies
enquestes
contacte
cerca al web
 

  Patrocinadors Patronat de Turisme de la Costa Daurada La Ruta del Cister Consell Comarcal de l'Alt Camp