Argentona.cat - AJUNTAMENT D'ARGENTONA

L'Ajuntament a les xarxes socials
Facebook Twitter Flickr Youtube
Ajuntament d'Argentona / Serveis / Oficina d'Atenció Ciutadana
Oficina d'Atenció Ciutadana
Què és l'OAC?

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és el punt de referència per a qualsevol consulta i/o tràmit que la ciutadania vulgui realitzar amb l'Ajuntament d'Argentona. Està situat a la planta baixa de l´edifici municipal.

Es tracta d´un servei d´atenció personalitzada, mitjançant el qual els ciutadans i ciutadanes poden obtenir informació i realitzar gestions i tràmits, com empadronaments i obtenir certificacions, entre d'altres.

L'OAC també fa funcions de Registre General Municipal i de finestreta única. S'hi poden presentar totes les sol·licituds i documents relacionats amb matèries de competència municipal, com llicències urbanístiques i d´obertura d´establiments. Des de l'OAC, aquests seran derivats al departament corresponent per a la seva gestió posterior.

D´altra banda, l´OAC és l´encarregada de rebre i gestionar tots els tràmits que es vulguin dur a terme a través de la seu electrònica. L´únic requisit per poder realitzar tràmits telemàticament serà disposar de certificat digital (FNMT-CERES, CATCert, ACCV o IZENPE) o DNI electrònic.

pastilla web catàleg tràmitspastilla web certificats digitals
Compromís de qualitat

L'OAC permet que els ciutadans i ciutadanes siguin atesos realitzant una única cua i un únic temps d´espera, evitant que s'hagin de desplaçar per diversos punts d´atenció municipal.

Es compromet a revisar tota la documentació en el moment de ser presentada pel ciutadà o ciutadana i a requerir l'entrega en un termini de 10 dies dels documents que no s´hagin proporcionat.

Cap ciutadà o ciutadana haurà de realitzar dues vegades una mateixa sol·licitud, queixa o suggeriment ni haurà de proporcionar documentació que hagi estat emesa anteriorment per l´Ajuntament d´Argentona.

Condicions d'accés

L´OAC és una oficina oberta a tota la ciutadania. Per tal d´accedir-hi, només cal indicar al gestor de cues el tràmit que es vol realitzar, obtenir un número per ser atès/a i esperar.

Drets de les persones usuàries

1. Ser atès/a amb respecte, confidencialitat i eficàcia dins l´horari d´atenció de l´OAC.

2. Obtenir informacions clares i certes, així com assessorament sobre els tràmits que vulgui efectuar.

3. Accedir gratuïtament als formularis de sol·licitud dels tràmits municipals, presencialment o a través de la seu electrònica.

4. Obtenir còpia segellada de les sol·licituds que es presentin i justificants dels pagaments que es facin efectius.

5. Ser informat directament des de l´OAC de l´estat de tramitació dels procediments que ha iniciat, en la mesura del que sigui possible.

6. Presentar queixes i suggeriments relatives als serveis municipals, ja sigui presencialment a l´OAC, a través de la instància general de la seu electrònica, del correu ordinari o de les vies específiques que contempla cada servei.

Deures de les persones usuàries

1. Fer un ús responsable de les instal·lacions i serveis d´atenció ciutadana, respectant l´ordre d´atenció i mantenint una actitud de respecte envers la resta de persones usuàries del servei i dels treballadors i treballadores.

2. Respectar els horaris del servei i els terminis fixats per a convocatòries o citacions.

3. Facilitar de forma certa les dades d´identificació personal i les relatives a la prestació d´un servei o procediment, així com comunicar la modificació de dades personals que puguin afectar a la prestació d´un servei.

4. Assegurar-se de la lectura i comprensió d´allò que se signa.

5. Obeir les recomanacions del personal municipal en cas d´emergència o evacuació de l´Oficina d´Atenció Ciutadana.

Ajudeu-nos a millorar

En cas de voler presentar algun suggeriment o queixa sobre el servei rebut a l'OAC es podrà fer presencialment, al correu electrònic oac@argentona.cat, al telèfon 937974900 o través del correu ordinari.

També es rebran qualsevol tipus de peticions a través del formulari web d´atenció ciutadana.

Si el que es vol és presentar una queixa o suggeriment sobre algun dels serveis que ofereix l´Ajuntament d´Argentona s'ha de fer mitjançant la instància general. Si es disposa de certificat digital (FNMT-CERES, CATCert, ACCV o IZENPE) o DNI electrònic, aquesta es podrà presentar a través de la seu electrònica. En cas contrari, la presentació s´haurà de fer presencialment a la mateixa OAC.

 
Dades del servei

Oficina d'Atenció Ciutadana

c/ Gran, 59 

Telèfon: 93 797 49 00

oac@argentona.cat

Horari

De dilluns a divendres de 8.30 del matí a 2 del migdia i els dijous també de 4 a 7 de la tarda.

De juny a setembre l'Oficina d'Atenció Ciutadana només atén en horari de matí.

AJUNTAMENT D'ARGENTONA © 2014