Ajuntament Alcover

Ajuntament > Arxiu Municipal

Arxiu Municipal

L’Arxiu Municipal d’Alcover respon a la creixent necessitat de l’Ajuntament d’Alcover de gestionar la seva documentació, es per tot això que s’ha iniciat un projecte de creació d’un Sistema de Gestió Documental per tal de donar cabuda no solament a la documentació de l’Ajuntament sinó a tota la documentació municipal, ja que hem de pensar que l’Administració Municipal cada cop tendeix a diversificar més els seus camps d’actuació i assumir més funcions, a més a més de comptar cada cop amb més organismes autònoms.

Amb aquest Sistema de Gestió Documental es planteja la necessitat d’una gestió administrativa eficaç i transparent, per garantir el dret d’accés a la informació per part dels ciutadans i tenir cura de la conservació, protecció recuperació i difusió del patrimoni documental del municipi.

Per qualsevol consulta a l’Arxiu :
Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Plànols Topogràfics Parcel·laris de Rústica del Terme d'Alcover

 

 

Quadre de Classificació de l'Arxiu

 

 

El Racó de l'Investigador

 

 

 

 

AddThis Social Bookmark Button